Wat je even kwijt wilt #13

Loop ik net met de hond buiten, even snel snel allemaal. Bedenk ik me nadat een man wel erg vriendelijk goedemorgen zegt dat ik alleen een dikke legging aanheb en nog niks eroverheen :joy:

1 like

De Warmste Week heeft ruim 17 miljoen geld opgebracht. Zotjes en nog zoveel meer dan het vorige record. Ik zag het al wel aankomen, als je kijkt naar hoeveel acties er langs kwamen die meer dan 10.000 euro opbrachten, alsof het niets is, echt bizar. Wel heel fijn natuurlijk!

4 likes

Haha nee alleen een trui, this echt een liplees-legging haha

3 likes

De serious request van België, maar wel voor allerlei kleinere doelen ipv 1 of een paar grotere volgens mij
Echt een immens bedrag inderdaad!

1 like

Inderdaad de Vlaamse Serious Request. Iedereen mag zelf z’n goede doel kiezen, dus er is voor bijna 2000 goede doelen ingezameld.

@monkeyslut

2 likes

Ik kan voorstellen dat dat echt goed werkt (dat blijkt ook wel met dit bedrag maar ok), want zo is er altijd wel iets waar je affiniteit mee hebt. Van ver weg tot dichtbij

Ik denk meteen: weer zo’n vieze kneus die dat meteen ziet natuurlijk

4 likes

Ja, idd. Maar toch, dit is de 6e editie op deze manier en vorig jaar werd voor het eerst de kaap van 10 miljoen overschreden (10,8 miljoen), dus om nu naar 17 miljoen te springen is weer een gigantisch succes.

We zijn met zo’n 6,5 miljoen Vlamingen, dus dat is ruim 2,5 euro per Vlaming. Best zot.

7 likes

Het lijkt mij iets typisch voor you-tubers? Denk dat de meeste mensen met een andere baan hun vrije tijd liever anders besteden dan aan het knutselen en kleuren in hun agenda.

2 likes

Ja, dat snap ik ook niet. Ik vind het concept van een bullet journal heel fijn, maar ik maak er geen kleurboek van. Mijne is opzettelijk slordig en saai (ik gebruik hem niet als het perfect en mooi moet zijn).

Omg de top 2000, wat een wansmaak.

2 likes

Maar of je nou in dat journal kliedert en kleurt of ergens anders in maakt niet uit toch? Denk dat mensen die zo’n heel journal pimpen gewoon hun hobbytijd anders indelen dan voorheen.

3 likes

nog 48 levels te gaan en ik heb m’n oud-collega ingehaald met candy crush, ben er bijna :weary:

edit; 47
edit2; 46

15 likes

Ik ben net voor het eerst wezen hardlopen en was vet teleurgesteld dat ik maar zo weinig had gelopen volgens Strava, maar hij stond ingesteld op miles :sweat_smile: Nu toch wel blij en ga ik verder met het bakken van m’n taart.

8 likes

Wie zegt dat zo’n journal bedoeld is om je tijd efficiënter te gebruiken? Komt op mij over als een leuke manier om dingen bij te houden, niet per se als planner.

Hmmmm ja dat is waar. Ik zie die supercreatieve journals als een soort ‘mutanten’ van het originele BJ. Daar was het misschien slechts het doel om efficiënt te zijn, maar nu zit daar gewoon een extra laag bovenop. En als je een chille planning/het vastleggen van dingen kan combineren met je creatieve behoeftes: why not?

Edit: het is idd wel zo dat je dan de focust weerlegt, wat tegen het originele idee van het BJ ingaat. Maar ja to each his own :stuck_out_tongue:

1 like

Mijn telefoon is echt niet goed meer. Toen ik ging slapen stond hij op 10% batterij en toen ik wakker werd was het 63% en ik heb hem niet aan de lader gehad.

bron?

Ik geloooof dat deze gast de bedenker is

Dat is iig waar ik voor het eerst een bullet journal zag.

‘Why I Stopped Using My Bullet Journal’

8 likes