Wat je even kwijt wilt #13

Pff wat dacht je van we komen niet en ik eet wel thuis! Vind dat zo skeer. En ook echt op de dag zelf. Net als een verjaardag zonder taart.

3 likes

Ik probeer een boek te lezen maar m’n ouders kijken het AndrĂ© Rieu kerstconcert in Londen en ik kan dat slechte Engels van hem en die oubollige muziek niet aan. Ik ben helemaal voor chille kerst en tv kijken en boeken lezen op de bank maar AndrĂ© Rieu is wel next level. Ik wil m’n boek uit lezen maar ik kan ook niet verplaatsen want er ligt een kat op schootđŸ€·đŸ»â€â™€ïž wel toppunt van first world problems.

Ja dat zelf eten meenemen was eergisteravond, maar goed dat komt praktisch op hetzelfde neer watn met de kerstdagen is boodschappen doen enzo gewoon gedoe. Maar ze vinden vega te ingewikkeld waarschijnlijk. Ik ben echt ins taat om niet mee te gaan maar m’n vriend wil al helemaal niet alleen en heeft al zoveel ruzie met z’n ouders. Maar goed wordt maar gewoon uitzitten, ik heb in elk geval snacks meegenomen voor in de auto op de terugweg haha

Eten voor jezelf?!

1 like

Ik zeg doen.

2 likes

Ik word zo allemachtig moe van dit soort dagen, kan niet wachten tot ik vanavond in mijn bed lig. Hoezo introvert.

10 likes

Volgende vraag:
Wat als lunch?

• KFC
  • MacDonalds

0 stemmers

Nederlandse gastvrijheid in de dop hoor!

Ebay

7 likes

Doen!

1 like

Ik zit ook met een tas met een halve AH mee naar familie nu, want vegetarisch is inderdaad heel spannend en nieuw en slecht verkrijgbaar. I feel you :(. Succes jij ook :blush:

3 likes

Kan hier echt met m’n hoofd niet bij hoor. Zo niet gastvrij vind ik dit

1 like

Aliexpress is goedkoper

Vanuit de duinen

Naar de maccie
Kom maar door met die kignuggets

19 likes

Ik moet gewoon nog steeds wat Black Friday bestellingen passen omdat ik er nog niet aan toe gekomen ben door drukte i.c.m. me beroerd voelen :see_no_evil: Straks maar eens even doen.

Iemand toevallig nog een leuk servet vouw idee, m’n enige taak voor het kerstdiner vanavond is servetten vouwen en de tafel opdekken
Send help plssss

:joy:

18 likes

Ik ben even onterecht boos op mijn ouders. Op kerstavond was ik alleen. Ik heb gisteren met hen een diner doorgezeten met mn opa en oma die veel zorg en aandacht nodig hebben. Heb eigenlijk vrij weinig met mn ouders zelf gepraat.
En dan vanavond zou het leuke diner zijn met mn zusje en haar vriend en mn ouders en we gingen naar een leuk restaurant en had er zin in.
Maar mn zusje is helaas flink ziek geworden, kan zij natuurlijk niks aan doen. Maar dus bellen mijn ouders net op dat ze gaan cancellen want anders is het allemaal ook niet leuk hĂš.
Ja nee maar mijn zusje zit met haar vriendje en mijn ouders zijn gezellig samen. Ik zit nu weer alleen. Heb niet eens iets te eten in huis. Waarom willen zij dan niet met mij samen?

Ik weet dat er mensen de hele kerst alleen zijn en dit is voor mn zusje ook kut, om ziek te zijn enzo. Maar toch vind ik mezelf gewoon ook even zielig. Ik had ook zin in een gezellige familie kerst :frown:
Ze vroegen ook of ik het erg vond, en ik zei wel nee want anders weet ik dat ze zich schuldig gaan voelen. Dus het is allemaal helemaal onterecht maar toch ben ik echt ffe sad.

3 likes

Deze hadden wij :slight_smile:. Succes en veel plezier!

@Lula zelfde :sweat_smile::joy:

3 likes

Groetjes van mijn nuggets

40 likes