Ik heb deze nu al in twee topics gezien en ik heb echt zó veel zin in slecht McDonalds fastfood nu. Maar goed, ik krijg zo lasagne. Misschien morgen m’n ouders maar even aanpraten dat we patat moeten gaan halen…
Ik ben met m’n derde kerst bezig maar ik heb nog geen alcohol gezien deze kerst was voor vreten en drinken, waar is de wiiiiiijjjjn
Wat jammer zeg dat jullie niet meer gaan. Ik kan je gevoelens goed begrijpen. Wees niet te hard voor jezelf dat je dit niet mag voelen, want het is toch ook gewoon jammer en stom dat een leuke avond niet meer door gaat? Ook al is het allemaal heel begrijpelijk dat je zusje niet gaat, je mag best balen dat jij nu ook geen leuke avond hebt waar je je zo op had verheugd en een vooruitzicht wat het alleen-zijn op kerstavond vast wat dragelijker maakte. Is het een idee om je ouders te bellen te bekijken of jullie toch samen kunnen zijn? Je hebt een duidelijke behoefte aan gezelschap wat volstrekt begrijpelijk is, het lijkt me zo onnodig om jezelf dat te ontzeggen omdat je je ouders niet schuldig wilt laten voelen (niet jouw verantwoordelijkheid) of omdat je zusje ziek is. Misschien kan je een leuk spelletje meenemen en gewoon bij je ouders op de bank ploffen? En je mag best je teleurstelling uiten hoor, je ouders zullen het vast ook jammer vinden. Als je dingen uitspreekt, geef je mensen ook de kans er iets mee te doen!
Heuj. De eerste opmerking over mijn gewicht is al gemaakt hoor. Ik zit met tranen in mijn ogen tussen de schoonfamilie Ik probeer juist zo erg om mijn gewicht en vooral mijn obsessie met altijd dun zijn los te laten… en dan laat ik me toch raken door een stomme opmerking. Bah.
Sjoeltoernooi gewonnen💪
Ah wat naar, probeer je er niks van aan te trekken. Hoe moeilijk dat ook is…
ik heb net zo’n ruzie met mijn vriend gekregen dat hij nu alleen naar het kerstdiner van zijn ouders is gegaan… Voel me aan de ene kant lullig, maar aan de andere kant doet hij echt al weken zo asociaal, ben er nu wel echt klaar mee
Mn zusje en ik liggen nadat we bij oma cadeautjes zijn gaan brengen al de hele middag in bed te Netflixen, oude liedjes luisteren, forummen (ik), spelletje spelen (zij) en lezen.
Hopelijk is de pizzeria open en kunnen we pizza bestellen
Het is wel duidelijk dat ik weer ongesteld moet worden. Ben echt zo chagrijnig en niemand kan nu iets goed doen.
Ik ga de Ik vertrek-kerstspecial kijken en die lijkt me nu al leuker dan die saaie aynil kerstreclamespecial
Man man man, ik heb verloren met lasergamen van o.a. mijn 10-jarige nichtje. Ben gewoon helemaal laatste geworden. Dit is een dieptepunt in m’n leven hoor
Uit huis gaan: best decision ever.
Aantal kerstfilms vandaag gezien tot nu toe: 3, aantal meter gelopen: 3, aantal kilo aangekomen 3.
En nu mijn gier traditie van naar de ap gaan en excellent kerstdingen voor de helft van de prijs te halen, heel veel chinees te halen en de hele avond vreten, wijn drinken en nog minstens 3 films kijken. Love tweede kerstdag
Knuf, snap dat dat kut is. Totaal niet tactvol ook. Laat het je kerst echter niet verpesten <3
Kerstmaaltijd voor vandaag: kapsalon
Sushiiiii is onderweg! Wel nog EEN UUR wachten, maar worth it.
Pizza smaakt goed op tweede kerstdag.