Ben al 3 uur bezig om een video van een half uur te kijken hahah
Ze vindt de cadeaus heel leuk. En de kaart pok.
En ze heeft ook leuke dingen voor mij uitgezocht, kei lief.
Ja, lief dat je t vraagt! We hebben de laatste tijd best veel issues, dus het is een beetje moeilijk maar hopelijk komt het goedâŠ
Die aardappelgratin is zooooo lekker! Mijn moeder had hem gister met het diner omg kon wel heel zoân bakje op!
Heftig. Ik denk aan je <3
Ik reed vandaag achter een auto en op de achterruit zat een âbiodanzaâ sticker
Chill die lush!!!
Ik heb twee repen Tonyâs met korting en twee flessen witte wijn 2 voor 1 en een stuk brie met korting, dus deze gier is blij. (Waren niet specifiek kerstdingen, maar wel waar ik zin in had) ga morgen nog even gieren bij de jumbo voor kerstkoekjes.
En net heeeeeel veel chinees op en home alone 2 aan t kijken, ik ben blij
Ik ben vanavond bij mijn broertje en hij heeft peertjes gemaakt als bijgerecht bij het avondeten. Eigenlijk betekent dit dat ik al het overige eten heb laten staan en alleen maar stoofperen heb gegeten #worthit
Kerstdiner aan tafel tussen de ICTâers: alleen maar onderwerpen die niet te volgen zijn. Gelukkig is er wijn
Ik was bij mân oma met mân ouders en had gehoopt dat we wel chinees zouden gaan halen (gebeurt meestal in dit soort situaties), maar helaas besloot mân vader ineens dat ze naar huis gingen.
Zit nu thuis en heb nu maar pizza besteld. Had eigenlijk chinees moeten bestellen bedenk ik me nu.
Nou ja, beter komt die pizza een beetje snel.
Gisteren bij het kerstdiner hadden we voor het eerst dat iedereen een gerecht moest maken. Ik had me uitgesloofd en iets heel lekkers gemaakt, maar mijn zusje had gewoon fruitsalade gemaakt? Sorry, maar ik vond dat echt een tegenvaller. Van alle nagerechten die er zijnâŠ
Er was ook een ander dessert, maar toch. Mijn moeder had alleen stoofpeertjes gemaakt(die ze alleen met water en perensuiker maakt en volgens haar kan ze de peren echt niet maken zonder die speciale suiker, maar wat blijkt, de enige ingrediënten zijn suiker en kleurstof ), maar ik had eigenlijk ook niet meer van haar verwacht, dus dat vind ik minder erg.
@Masterchef @FrootLoops @Evenveel Thanks voor jullie support Uiteindelijk had ik even een momentje alleen met mijn man en kon ik even mijn frustratie uiten en wat tranen laten. Hij was gelukkig heel lief en begripvol! Daarna ging het wel weer gelukkig
heeft die fucker ook gespeeld met kerst, nu weer 53
@doei Jij had laatst toch gedoe met het kopen van een kaartje in de tram? Ik zag net dat je nu ook vooraf een kaartje kunt kopen in de htm app, ik dacht misschien heb je er wat aan (ik dacht dat je in DH woonde, anders kun je dit negeren haha)
Tweede kerstdag met griep eindigen. Als ik nu vakantie had dan had ik het minder erg gevonden als nu. Ware het niet dat ik morgen om half negen moet beginnen.
Kan het me ook niet permitteren om me ziek te melden.
Ik plaats dit bericht eigenlijk alleen om te kijken of mijn poes ook een kerstmuts op krijgt als ik een bericht op het forum zet.
Ik heb echt zin om kerstsnoepgoed te kopen met korting.
Wat ben ik blij dat het er weer op zit allemaal. Zo veel spanning voor gehad vooraf maar allemaal goed gegaan
Die met caramel is ook nog eens echt lekker