Hoef niet te werken, maar wel de hele dag studeren vanaf nu tot en met 6 januari!
Oh ja schoonzus is zwanger, 6 weken maar al wel megaaa veel klachten hoor heel erge rugpijn. Uuhh que?!
Hoef niet te werken, maar wel de hele dag studeren vanaf nu tot en met 6 januari!
Oh ja schoonzus is zwanger, 6 weken maar al wel megaaa veel klachten hoor heel erge rugpijn. Uuhh que?!
Ugh, de boiler is vannacht uitgevallen. Het is hier dus overal superkoud (en ik ben een aantal dagen niet thuis geweest, dus de koude zit nog in het huis) en ik kan niet douchen (er is geen warm water). Tot zo ver mân voornemen om tegen 9u uit huis te gaan om te studeren⊠Ik vind die winterkoude ook vreselijk 's ochtends.
Zit ook al op het werk maar jeetje wat voel ik me beroerd. Mijn keel doet echt zo veel pijn en kan amper praten zonder in een hoest aanval te schieten. En slapen⊠wat is dat?
Hahaha heb oogdruppels gehad en enorme pupillen nu en zie niet meer scherp lol om niks maar hey je moet wat om de tijd te doden tot de arts tijd heeft
Hier nog één die moet werken! Ben wel pas nu op mijn gemak onderweg maar daar staat wel tegenover dat ik de hele dag moet rennen van afspraak naar afspraak. Nouja gaat de dag tenminste snel.
Over de mouw van een onesie niet, maar wel vaker dan ik wil toegeven over het lint van mijn badjas.
Een witregel voor en na het filmpje dacht ik
Hahha dit is zo waar
Hee Mimi, kom je in de zomer naar Zaandam? dan nodigen we ook Sander uit enzo.
Ik wou dat ik nu al terug naar huis kon, heb echt het gevoel dat ik niet alles uit de feestdagen heb gehaald dat erin zat!
Ik ook! Van mij mag er wel een derde kerstdag aan vast geplakt wordenâŠ
Ik heb van mijn vriend voor kerst een speaker gekregen met Google Assistant functie erop en mijn vriend is er blijer mee dan ik, hij loopt de hele dag dat ding te commanderen âhey google zet de muziek aanâ âhey google speel een ander nummer afâ âhey google hoe ziet mijn dag eruitâ het is echt een blij kindje, zo schattig
Same! Ik kom er net door Videoland achter dat het gister woensdag was (want er stond een nieuw aflevering ex on the beach online, yes shame on me)
Zou het een heel slecht idee zijn om vandaag naar de sportschool te gaan?
Ik vind het alleen maar super knap als je dat kan opbrengen. Plus⊠zal wel lekker rustig zijn
Ik host het vriendendiner dit jaar. En vorig jaar ook, toen vond ik het veel te veel werk omdat natuurlijk niemand iets doet of regelt en het allemaal bij mij terecht kwam. Dit jaar sluit ik me daar van af. Ik heb aangegeven wat er geregeld moet worden. Tot zo ver heeft niemand zich aangeboden dus er is nog geen extra tafel en geen drank. Ook heeft mijn hoofdgerecht partner nog niks laten horen, terwijl ik al een aantal x iets geopperd heb. Dus dit wordt een top diner. Thuisbezorgd op je schoot zonder drank
Of niet omdat de meeste mensen vrij zijn nu? Het is ook vakantie.
Ik denk dat veel mensen pas na 1 januari weer gaan sporten
Pfff wat irritant zeg. Waarom is iedereen zo passief denk je?
Ik ging gister (2e kerstdag dus) tanken naast een sportschool met grote ramen en echt de hele zaal stond vol met sportende mensen. Dacht echt WoW dedication