Wat je even kwijt wilt #13

Heeft je lichaam zich uiteindelijk nog een beetje koest gehouden vandaag?

Gewoon een andere dag een 3e kerstdag bedenken :sweat_smile::kissing_heart:

1 like

Ah zo zonde… Maar gelukkig voel je je al beter en heb je morgen nog een ronde! Beterschap nog!

Ga maar halen

3 likes

Er hangt echt zon gourmetgeur om mij heen, vind dat altijd zooo smerig he.

Ik heb zo’n zin om morgen 6 liter water te drinken en van die plof buik af te zijn

3 likes

Ik heb niet eens gegourmet vanavond, maar wel naar een all you can eat Indiaas buffet en ruik ook ongeveer zo. En ik zit nog wel in de trein :sob: ik ga wegduiken in een hoekje

2 likes

I feel you. Ik ben zo opgeblazen van al dat eten. En zuivel. Dat is het ergste. Altijd eigenwijs :roll_eyes:

1 like

:mask:

Ik ben filmpjes aan het kijken met Bram Krikke erin en nu ben ik een beetje verliefd.

3 likes

Ik wilde even een filmmarathon houden maar ik kan echt tegen 0 spanning? Nu ook maar Harry Potter uitgezet omdat ik het te verdrietig vond. Moet echt ongesteld worden haha

Mijn eerste vrije avond in tijden en ik ben gewoon te moe om nog iets te doen

image

16 likes

it’s turbo time

Ik zit zooo vol. Mn moeder kwam maar met meer en meer eten. Ik wilde de chocolaatjes bij de koffie net bijna van tafel afgooien want ik kan daar niet van afblijven

4 likes

Ik denk dat de afdruk van mijn broeksknoop permanent is. Dom idee ook om een broek aan te trekken. Op Tweede Kerstdag eten wij altijd kerstontbijt en dan ‘s avonds de leftovers van het kerstdiner. Omdat mijn moeder denkt dat ze nog 7 andere bunnyslippers heeft is dat dus minstens evenveel als het oorspronkelijke kerstdiner.

32 likes

Welke heb je besteld? :partying_face:

Wat naar dat je zo’n rotte kerst hebt gehad :pensive:
Hoop dat je man snel opknapt. Kan me voorstellen dat het zwaar is, zo’n zieke man. Klinkt niet fijn.

1 like

Ik ben een propje geworden,maar het was een gezellige kerst.
Nu nog even o&n vieren :slight_smile:

4 likes

Ook al heb ik net zorgverzekeringen vergeleken (moeluk!), ik voel me vrij incompetent nu:

6 likes