Ik lees en hoor zoveel over ruzies, ongemakkelijke momenten en gedoe met kerst. Ik kan me er zelf gelukkig geen voorstelling van maken, bij mijn ouders is het elk jaar ongedwongen en gezellig. Dat gun ik iedereen, jammer dat het eerder een uitzondering lijkt.
Ik moet ook echt gaan slapen. Morgen 5:45 op
Ik zit zo vol. Log nu misselijk op bed, harry potter te kijken. Morgen, vrijdag en maandag nog werken en dan heerlijk 2 weken vrij. Kijk ik echt naar uit.
Oh en maandag mn haar laten knippen. Zit zo mooi vanzelf in model. Hoef er eigenlijks niks voor te doen.
Oke het is alweer wat rustiger hier. Sorry voor de paniekspam, ik wist even niet wat ik moest doen
Ik ben overprikkeld. Moet even bijkomen nu. Hoor het geschetter van m’n nichtjes nog in m’n oren
Ik wou dat het eeuwig gisterenavond en -nacht bleef.
Zo we hebben het weer overleefd.
Eigenlijk was deze kerst heel fijn zonder schoonfamilie en dus zonder gestress en het land afreizen:) dit is volgens mij het kerstgevoel
Positief of negatief? Was het leuk of zie je ergens tegenop?
Mijn kerst was echt weer mega leuk! Ben voor mijn gevoel 20 kilo zwaarder maar dat was het waard. Veel gegeten, spelletjes gedaan, de leukste vrienden en familie gezien en heel veel wijntjes gedronken❤️
Positief! Het was een geweldige nacht, ik kon erna gerust vredig sterven!
Noooo ik zag precies de kerstmutsen verdwijnen
Ik mis ze nu al
End of an era etc. etc.
Ik ben doelloos aan het forummen en youtuben, om maar niet te hoeven wachten tot ik in slaap val. Ben keikapot, maar de angst om niet te kunnen slapen en te piekeren is te groot…
Mijn wekker gaat om 6 uur en ik ben klaarwakker??
Heb geen koffie meer gehad sinds 14u vanmiddag ofzo, dat kan het toch niet zijn
Dit vraagt om een verhaal in het… sekstopic?
Hahaha, dat was er inderdaad ook een deel van maar dat was zeker niet het enige!
Of ik zojuist over de mouw van mijn nieuwe onesie heb geplast? Jazeker.
Zo comfortabel die dingen, maar in een krappe wc gaat het als je even niet oplet direct fout als je de bovenste helft uittrekt en dan per ongeluk een mouw de verkeerde kant opschuift. Zeg me dat ik niet de enige ben?
Ik ben vast de 164e die dit post maar mijn god ik ontplof, ik eet nooit meer. (En dan gewoon volgend jaar kerst weer in dezelfde val trappen he.)
Heb wel een hele leuke en gezellige kerst gehad en heb me maar weer eens gerealiseerd hoe gezegend ik ben met het grootste deel van mijn familie dus it was all worth it <3
Dat weken lang niet normaal kunnen slapen drijft me echt insane. Ik ben zo moe en slapen lukt gewoon niet.