Wat je even kwijt wilt #13

Gefeliciteerd! Fijne verjaardag!

Ik ga morgen met een oud schoolvriendinnetje naar Eindhoven en ik heb haar al zo lang niet gezien. Zo veel zin in. Zij is echt een vriendin die ik nooit zie, maar toch altijd zo goed bevriend mee blijf! Makes me so happy :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben een quiz aan het maken voor oudejaar en ik wil er een aantal vragen in stellen over 2018, maar nu weet ik plots helemaal niets meer over wat er dit jaar gebeurd is, haha :joy:.

6 likes

Gefeliciteerd! Hoe ben je gevraagd (als je er iets over kwijt wil natuurlijk)

Ja, ik ben nu aan het rond googelen inderdaad, maar ik vind het nog best lastig.

2 likes

Jawel het is gelukt, ik heb mezelf van mn bed naar de bank weten te verplaatsen.

Ben mezelf ook zeer dankbaar dat ik gisteravond (of eigenlijk vannacht) nog heb opgeruimd, vuilniszakken heb weggegooid, de mega afwas heb gedaan en heb gedoucht. Zo lekker dat ik dat nu niet meer hoef te doen.

1 like

Waw, dank je :kissing_heart:. Ik ben een Belgje, dus een aantal dingen zullen niet geweten zijn bij mijn deelnemers, maar aan die Thaise jongetjes had ik nog niet gedacht!

1 like

Ik heb op school echt 6 miljoen eindejaarsnieuwsquizzen gedaan dus kan je nog wel wat sturen?

1 like

Ff de wikipedia pagina van 2018 doorspitten

1 like

Haha, ja, sorry! Ik merk dat ik ook niet zoveel weet van het Belgische nieuws :stuck_out_tongue:. Ik woon niet meer in België, volg liefst vooral het buitenlands nieuws en pik hier blijkbaar ook geregeld wat op van het Nederlands nieuws (aangezien ik de dingen die je opnoemde, wel kende, haha).

Oh, dat zou wel top zijn, als je dat wil doen!

Ben ik nu mee bezig!

1 like

Wat super fijn!!

1 like

de val van de regering mag natuurlijk niet ontbreken, haha

en verder:
3e plaats op het wk voetbal
Wereldkampioen hockey (mannen)
dood van Stephen Hawking
Insight lande op Mars
Verbod op nertskwekerijen is goedgekeurd
Gele hesjes prostest

2 likes

Super, dank je!

1 like

Ik kan lekker twee uurtjes eerder naar huis, het is rustig op werk en mijn vriend komt me ophalen. Echt superfijn want zoals ik al eerder meldde, heb ik enorm slecht geslapen.

Ja ik was gisteren ook in de sportschool en het was veel drukker dan ik gedacht/verwacht had jammer genoeg. Was nog wel prima hoor, maar ik kijk echt niet uit naar die hordes goede voornemenssporters die er elk jaar weer zijn in januari. Gelukkig houden die het meestal maar een paar weken vol, maar de sportschool is al zo druk dat ik soms al niet ga terwijl ik wel wil omdat het dan gewoon in de rij staan wordt.

1 like

haha nee er is al een andere reden waarom dat mn naam is :stuck_out_tongue:

1 like

Dankjewel! Op kerstochtend, met z’n tweetjes :blush:

1 like

Collega en ik zitten in de ziektewet. Ik omdat ik overspannen ben door werk en zij omdat ze privé problemen heeft.
Zij loopt er al een hele tijd mee en heeft nooit wat gedaan. Een arts gebeld voor doorverwijzing om met iemand te praten bijvoorbeeld .
Nee , gewoon steeds ziekmelden en roepen dat het haar niet boeit dat wij er last van hebben.

Wij hebben beide niet gewerkt tijdens de december maand en dus ook niet op het moment dat de kerstpakketten zijn uitgedeeld.
Mij boeit het niet zo . Ik begin volgende week weer en als ik niks krijg… nou dan is dat maar zo .

Collega appte me net of ik ook zon mooi kerstpakket had gekregen.
Dus ik antwoorden.
Krijg ik terug ; ja, hoorde namelijk dat het een heel mooi pakket is dus ja … wilde even weten of jij het hebt gehad want ja ik heb niks gekregen.

:weary:

Het is echt super rustig op mn werk. Er is bijna niemand, want ongeveer 80% is vrij. Loop ik een beetje doelloos door het gebouw heen :persevere: