Ik wil slapen
He wat rot. Waarom moet dat altijd zo asociaal.
Ik ook. Kon gewoon niet inslapen. En daarna nog paar keer wakker geweest âs nachts. Nu onderweg naar werk. Daar gaan we dan
Thanks, jij ook! En iedereen die weer moet werken natuurlijk.
Start in een andere wijk dan normaal. Dus kan veeeeeeeeel later weg naar de eerste cliënt.
En na vandaag weer 3 dagen vrij
Jammer dat ik dan alleen vandaag moet werken na 2 vrije dagen
Ik ben ook alweer op mijn werk en ook rot geslapen. Ik had maar 6 uurtjes slaap en als ik weet dat de wekker weer vroeg gaat slaap ik echt slecht en onrustig. Maar goed dan slaap ik vanavond weer goed en daarna 3 dagen weekend, 1 dag werken en weer een dag vrij.
Kerstdagen waren leuk, wel teveel gegeten.
Ben je vrij en kun je uitslapen was ik telkens tussen 7 en 8 wakker. Nu moet ik werken en kom ik niet vooruit. En ik moet nog douchen en het is zo koud in de badkamer brrr.
Heb zoân spijt dat ik geen vakantie heb genomen, inprincipe vind ik werken deze periode werken niet erg. Maar de afgelopen weken waren onverwachts in mijn privĂ©leven zo hechtisch dat ik echt kapot moe ben.
De NS heeft de verwarming echt op standje hittegolf gezet vanochtend
Ik sluit me aan bij de werkende stakkers van vandaag, succes allemaal! Ik heb amper 5 uur geslapen ofzo dus kom maar door met die sloten koffie.
Het goede nieuws is dat ik alleen vandaag en morgen werk en dan pas weer 7 januari
nou ik wou even kwijt dat ik rot had geslapen, maar ben niet de enige zie ik nuâŠZo werken, wel zin in, er hangt altijd zoân gekke sfeer rondom de feestdagen, veel mensen die weg zijn enzo, vind t altijd wel chill!
Ik heb ook al zo slecht geslapen, meh. Maar same here: twee dagen werken en dan vier dagen vrij!
Oh ik heb juist heerlijk geslapen, eindelijk na 4 nachten weer in mân eigen bed en die rook nog zo lekker schoon gewassen⊠Ik ben wel een paar keer wakker geworden maar dan was 't nog maar 1 uur 's nachts ofzo. Het gevoel dat je je dan weer om kan draaienđ
En: de dagen worden weer langer!!! Eindelijk
Hoef niet te werken, maar wel de hele dag studeren vanaf nu tot en met 6 januari!
Oh ja schoonzus is zwanger, 6 weken maar al wel megaaa veel klachten hoor heel erge rugpijn. Uuhh que?!
Ugh, de boiler is vannacht uitgevallen. Het is hier dus overal superkoud (en ik ben een aantal dagen niet thuis geweest, dus de koude zit nog in het huis) en ik kan niet douchen (er is geen warm water). Tot zo ver mân voornemen om tegen 9u uit huis te gaan om te studeren⊠Ik vind die winterkoude ook vreselijk 's ochtends.
Zit ook al op het werk maar jeetje wat voel ik me beroerd. Mijn keel doet echt zo veel pijn en kan amper praten zonder in een hoest aanval te schieten. En slapen⊠wat is dat?
Hahaha heb oogdruppels gehad en enorme pupillen nu en zie niet meer scherp lol om niks maar hey je moet wat om de tijd te doden tot de arts tijd heeft
Hier nog één die moet werken! Ben wel pas nu op mijn gemak onderweg maar daar staat wel tegenover dat ik de hele dag moet rennen van afspraak naar afspraak. Nouja gaat de dag tenminste snel.
Over de mouw van een onesie niet, maar wel vaker dan ik wil toegeven over het lint van mijn badjas.
Een witregel voor en na het filmpje dacht ik
Hahha dit is zo waar
Hee Mimi, kom je in de zomer naar Zaandam? dan nodigen we ook Sander uit enzo.