Ik wou dat ik nu al terug naar huis kon, heb echt het gevoel dat ik niet alles uit de feestdagen heb gehaald dat erin zat!
Ik ook! Van mij mag er wel een derde kerstdag aan vast geplakt wordenâŠ
Ik heb van mijn vriend voor kerst een speaker gekregen met Google Assistant functie erop en mijn vriend is er blijer mee dan ik, hij loopt de hele dag dat ding te commanderen âhey google zet de muziek aanâ âhey google speel een ander nummer afâ âhey google hoe ziet mijn dag eruitâ het is echt een blij kindje, zo schattig
Same! Ik kom er net door Videoland achter dat het gister woensdag was (want er stond een nieuw aflevering ex on the beach online, yes shame on me)
Zou het een heel slecht idee zijn om vandaag naar de sportschool te gaan?
Ik vind het alleen maar super knap als je dat kan opbrengen. Plus⊠zal wel lekker rustig zijn
Ik host het vriendendiner dit jaar. En vorig jaar ook, toen vond ik het veel te veel werk omdat natuurlijk niemand iets doet of regelt en het allemaal bij mij terecht kwam. Dit jaar sluit ik me daar van af. Ik heb aangegeven wat er geregeld moet worden. Tot zo ver heeft niemand zich aangeboden dus er is nog geen extra tafel en geen drank. Ook heeft mijn hoofdgerecht partner nog niks laten horen, terwijl ik al een aantal x iets geopperd heb. Dus dit wordt een top diner. Thuisbezorgd op je schoot zonder drank
Of niet omdat de meeste mensen vrij zijn nu? Het is ook vakantie.
Ik denk dat veel mensen pas na 1 januari weer gaan sporten
Pfff wat irritant zeg. Waarom is iedereen zo passief denk je?
Ik ging gister (2e kerstdag dus) tanken naast een sportschool met grote ramen en echt de hele zaal stond vol met sportende mensen. Dacht echt WoW dedication
Ik heb zo iemand op Instagram⊠Die zit op een Waddeneiland en postte beide kerstdagen Ă©n kerstavond een foto van zichzelf in zijn âprivĂ©gymâ. Wel knap. Ik ga misschien morgen wel weer eens⊠Of overmorgen. Of volgend jaar.
Hier was het lekker rustig (ik ging 10.15 weg)
Geen flauw idee! Dit is vanaf het begin af aan al zo, we zijn 11 jaar geleden met zn achten lid geworden. En sindsdien is het een passieve bende, iedereen denkt dat een ander het wel regelt. Nou ammehoela ik niet dit jaar. Mn huis beschikbaar stellen vind ik genoeg.
Ik heb me ziek gemeld en nu is mijn vriend boos?? Volgens mij denkt hij echt dat ik de manflu heb ipv griep terwijl ik hier lig te rillen vd koorts.
Misschien versterkt het elkaar wel. Zo van: âals zij geen moeite doen, doe ik dat ook nietâ. Ik vier altijd kerst met vrienden en daar draagt iedereen gewoon zân steentje bij, al weet ik dat bepaalde mensen nooit zelf de datumprikker zouden aanmaken of actief zouden meedenken over de dresscode.
Maar ik herken dat superpassieve ook wel van een ander groepje waar ik mee optrek. We gingen dit jaar samen op vakantie en ik + een vriendin durfden er gewoon niet op te vertrouwen dat twee jongens hun shit gingen fixen dus hebben wij alles uitgezocht. Omdat we weten dat ze anders gewoon te laat zijn en alles te duur wordt. Zo vermoeiend. Maar ja dan denk ik ook: als wij zo blijven âmoederenâ leren ze het nooit. Lastige balans altijd. :â)
Oh heerlijk een chill dag! Geen verplichfingen, geen plannen, nu nog in bed ⊠dalijk ff na het centrum en dan in mân onesie met netflix op de bank
Ik hou van kerst hoor maar ben ook blij als het dan weer voorbij is
Ja ugh zo herkenbaar. Ook dingen als ânemen jullie zonnebrand mee??â omdat je al weet dat ze het vergeten en dan jouw dure 50+ spf over hun hele lichaam gaan smeren en je een bitch bent als je ze levend laat verbranden in de zon.
Ja! Aargh ik HAAT dit
En dat jij dan alle portemonnees en telefoons en waterflesjes moet dragen want de rest heeft geen klein rugzakje mee =.=