Wat je even kwijt wilt #13

Ja precies dit. Ik vind het helemaal niet leuk als het straks thuisbezorgd op schoot wordt zonder drank ( dat is het ergste) maar ik heb geen zin om alles zelf te regelen. Ik ga er nog steeds van uit dat er op het laatste moment dingen geregeld gaan worden, het is zaterdag, maar ja wat als er niks geregeld wordt? Er zijn letterlijk mensen die alleen maar gezegd hebben dat ze komen. Ja hallo, wat denk je nou!? Ga naar een restaurant als je wil dat alles voor je gedaan wordt, ik begrijp niet dat mensen zelf niet begrijpen dat er shit geregeld moet worden. Heel frustrerend.

En kun je niet voorstellen om een keer uit eten te gaan in plaats van zelf te koken? Of is dat niet helemaal de bedoeling?

Kun je niet mensen gewoon indelen op een gerecht? Of dat iedereen z’n naam achter een gang moet zetten en als je niks doet dat je niet welkom bent? Beetje hard maar zo kunnen mensen in ieder geval samen met iemand anders een gerecht doen en snappen ze ook dat je niet zomaar aan kunt komen zonder iets te fixen_emphasized text_

@George Nee uit eten vonden we niet gezellig en ik heb een heel gezellig huis dus dat vonden we leuker. Ik heb tandenknarsend toegegeven, onder de voorwaarde dat het niet allemaal mijn verantwoordelijkheid zou zijn.

@crazyplantlady Ja de gerechten zijn verdeeld, nadat ik dat gepusht had. Geen idee hoe het met de andere gangen gaat, mijn partner voor het hoofdgerecht laat dus ook al niks horen dus ook geen idee hoe het daarmee zit. Maar de drank en de extra tafel heb ik gewoon in de groep gegooid zo van: oi, dit moet nog, regel het maar. 0 reactie.

Ik koop gewoon twee flessen wijn die ik desnoods op mijn slaapkamer opdrink met de mensen die wel helpen.

2 likes

Mijn voormalige onesie had een staart.
Hoe vaak die niet per ongeluk in de pot is beland…

15 likes

Even de situatie:

De kachel staat op 21°, ik heb een thermolegging aan, een dikke trui, een gebreid vest, een warme sjaal om, 2 paar dikke sokken, ik zit onder de deken met een kruik en een mok thee en ik heb
het nog steeds zooo ontzettend koud :persevere:.

Ben niet ziek ofzo, gewoon mn hele leven al een koukleum. Ik haaat het. Alleen onder de hete douche heb ik het aangenaam warm, maar ja de hele dag onder de douche staan is ook weer zo iets… :stuck_out_tongue:

1 like

Hey @Tom_Riddle, ik had trouwens eerste kerstdag door jou een vraag in de quiz van mijn schoonzusje goed! Ik kijk zelf geen Harry potter (sorry haha), maar er was een plaatje van jou en de vraag was uit welke film die kwam. Niemand in de familie wist het behalve ik :sunglasses:

14 likes

ik ben al een poosje niet op het forum geweest maar ik kom even schaamteloos melden dat ik 1e kerstdag TEN HUWELIJK BEN GEVRAAGD!!!

121 likes

Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd!!

@Quinoa @anon44972210 Thanks :smile:

1 like

Doe gewoon? Wat kan er gebeuren

Mijn kerstavond en 1e kerstdag waren niet zo boeiend, maar daardoor wel heel chill. Gister heb ik echt een hele leuke dag gehad. Eindstand was deze kerst echt top. En ik heb net op de weegschaal gestaan, was helemaal niet zoveel aangekomen. :+1:

2 likes

Proficiat met je verloving!

Maar de grote vraag is nu, ga je trouwen op 7/11? (flauw mopje, i know)

18 likes

Hoe kan het dat verder niemand in een familie dit weet?! Ik ben oprecht verbaasd

3 likes

Mijn achternichtje heeft op dit moment een loodzware operatie en ik vind het zo spannend. Ik hoop zo dat ze iets kunnen doen en dat ze goed uit de operatiekamer komt.

Zo lekker om voor het eerst sinds lange tijd weer eens echt vakantie te hebben. Heb net bedacht wat ik allemaal ga eten (ik ga de komende dagen ook nog twee keer uitgebreid koken voor vrienden) dus alvast allemaal boodschappen gedaan en zit nu op de bank te niksen met wat lekkers.

3 likes

Is dat ook de reden waarom niemand met je wil spelen :yum:

Ik zou het ook niet weten hoor! Wel dat het van Harry Potter komt, maar welk deel het dan is…

1 like

Ik ben net terug! Bij ons was het ook rustig. En iedereen die er was was gemotiveerd. Er waren geen treuzelende mensen vandaag. Echt top!

1 like