Wat je even kwijt wilt #13

Wat doen jullie als je je verveelt op het werk? En geen laptop/telefoon/boek of wat dan ook ter beschikking hebt haha.

Rob geus kinderen :rofl::rofl::rofl:

1 like

Ligt aan de locatie maar:
Mensen (gasten) observeren
Kletsen met collega’s
Agenda bekijken
Nadenken over wat ik ga eten/welke boodschappen ik moet halen
Ter plekke opruimen
Naar de wc voor de 10e keer

Oeh ja ik kan wel een eetplanning voor komende week maken haha. Nou ik werk dus in een winkel, waar het mega rustig is maar ze ook superstreng zijn in het kletsen met collega’s. Vanavond moet ik mezelf dus zien te vermaken. Ga denk ik maar gewoon 10tallen lijstjes maken ofzo :joy:

1 like

Ja! Het gaat echt nergens over.

Wij hebben een hele lange kluslijst met dingen die we kunnen doen als het niet druk is. Ik werk in het toerisme dus wij hebben echt hoog/laagseizoen. Klussen die in de zomer blijven liggen kunnen we dan in de winter doen. Tussendoor ga ik meestal opruimen of schoonmaken. Of ouwehoeren met collega’s haha.

Hoeveel keer per week sporten jullie gemiddeld?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 keer of meer
  • 0

0 stemmers

Niet.

2 likes

haha inderdaad ik mis de 0! Maar ik wil/moet 1/2 keer pw gaan proberen.

0

Ik sport minimaal 2x per week thuis.

1 like

Ik heb echt nog helemaal niets gedaan vandaag behalve van het huis van mijn vriend naar mijn huis gereden, geslapen, friends gekeken. Ik heb echt 0 energie en voel me vreselijk lui. Zo eten bestellen, maar ik vind dat ik er te slecht uit zie om de deur open te doen voor de bezorger haha (de laatste moet naar het opbiechttopic denk ik)

2 likes

Woops toegevoegd!

1 like

Mijn vriend komt net thuis van boodschappen met glühwein en oliebollen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

woooow de ah to go op ams centraal had alle kerstartikelen voor een euro, drie keer raden hoeveel pakken bolletje kaneelsterren er nu in mijn tas zitten

23 likes

Heeft iemand die nieuwe Insta update al? Lees op Twitter dat het heel kut is.

Oh laat maar haha lees het waar erger jij je aan topic al

Snap dat dit stom is! Ik vind het ook lomp als mensen consequent afspraken afzeggen, zonder goede reden. Zou je die persoon ook niet kunnen vertellen dat je het jammer vindt dat ze alweer afzegt? Dan richt je je boosheid tenminste niet op jezelf, maar op diegene in wie je eigenlijk teleurgesteld moet zijn. Maar besluiten helemaal geen energie in haar te steken is nog beter! :slight_smile: Hoop dat je als nog een fijne dag hebt/ervan maakt.

1 like

5

Ja maar geen zorgen hij is niet zwanger

21 likes