Wat je even kwijt wilt #13

Ik snap wat jij zegt maar er is wel een verschil tussen niet-plannen en gewoon niks laten horen. Volgens mij is dat laatste bij @Banananana het geval. :stuck_out_tongue:

3 likes

Nou jongens ik heb gewoon al een stuk aan m’n stageverslag geschreven vanochtend, terwijl ik dat al weken aan het uitstellen ben. Ben oprecht best trots! En m’n kerst was ook vet gezellig :blush:

9 likes

Alleen op vakantie vind ik anders. Moet je zelf weten, whatever works for you! Maar deze lui schuiven aan bij een diner bij iemand thuis en laten helemaal niks horen over hulp die ze kunnen bieden. Als iemand had gezegd: ik regel de drank. Prima, dan maak ik me daar niet druk om, voor mijn part doe je het 5 min voordat de winkel dichtgaat, allemaal prima. Maar dat is het geval niet.

2 likes

Same, had een keer een bordspel meeting via een forum gedaan maar dat is na de eerste keer al doodgebloed… Super jammer, want ik vind het super leuk om te doen! In grotere steden heb je soms spelavonden bij spellenwinkels, misschien is dat een idee ?

1 like

@dazed dankjewel!

Mijn verjaardag is altijd maar een deceptie. Ik ben misselijk en voel me blegh door alle rotzooi die ik met kerst heb gegeten. Totaal geen zin meer in taart of iets anders lekkers. Echt een rotdag om jarig te zijn. En nu ben ik 30 :flushed:

1 like

Oooh uit welk deel precies, dat begreep ik even niet uit de post van @anon66313343 Ik dacht dat niemand wist dat het van HP was zeg maar, maar dat je niet weet welk deel precies dat snap ik wel ja.

1 like

Heeft iemand evaring met/verstand van oogdruppels? Ik heb ze normaal alleen voor m’n hooikoorts maar ik heb de laatste tijd telkens hele droge en branderige ogen, zowel binnen als buiten. Nou zag ik wel druppels voor droge ogen bij de Kruidvat, maar ik vraag me af of je daar niet ā€˜afhankelijk’ van wordt? Dat je er aan went en dat je nog veel meer last krijgt als je die druppels niet gebruikt? Dan begin ik er liever niet aan namelijk. Ik kan er niet zoveel over vinden en het internet vertelt me vooral dat ik meer moet knipperen :roll_eyes:

Gefeliciteerd!
Ik word bijna 30 en nu het nieuwe jaar eraan komt, vinden veel mensen het nodig om dat nog even te benadrukken. Erg jammer :stuck_out_tongue:

Het deurbeslag wat wij willen past niet :frowning: .

Gefeliciteerd!

Ik word ook 30 1 januari en vond het eerst heel stom, maar nu ik de eerste kaarten binnen krijg word het toch leuker. Ik krijg nl nooit kaarten omdat iedereen zo druk is met de feestdagen dat ze vaak vergeten dat ik 1 januari jarig ben. Zo sad.

I feel you!
Niemand in mijn omgeving die van spelletjes houdt en ik vind het altijd zo leuk. :cry:

1 like

Zit bij de huisarts voor mijn halfjaarlijkse afspraak om mijn oren uit te laten spuiten. Vind het altijd zo awkward want nu zijn ze pauze aan het houden terwijl mijn afspraak al 10 minuten geleden was en ik wil niet irritant op het raam gaan kloppen oid :roll_eyes:

1 like

Ja ook dat van het vergeten is herkenbaar haha. 1 januari lijkt me ook niet echt leuk om jarig te zijn… het is dan nooit echt dat een dag helemaal in het teken staat van jou.
Maar dankjewel voor de felicitatie :blush:

@Masterchef dankje! En achjaaa leeftijd is maar een getal :sweat_smile:

Meeting! Zaanse girls club

1 like

Gefeliciteerd! Fijne verjaardag!
—
Ik ga morgen met een oud schoolvriendinnetje naar Eindhoven en ik heb haar al zo lang niet gezien. Zo veel zin in. Zij is echt een vriendin die ik nooit zie, maar toch altijd zo goed bevriend mee blijf! Makes me so happy :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben een quiz aan het maken voor oudejaar en ik wil er een aantal vragen in stellen over 2018, maar nu weet ik plots helemaal niets meer over wat er dit jaar gebeurd is, haha :joy:.

6 likes

Gefeliciteerd! Hoe ben je gevraagd (als je er iets over kwijt wil natuurlijk)

Ja, ik ben nu aan het rond googelen inderdaad, maar ik vind het nog best lastig.

2 likes

Jawel het is gelukt, ik heb mezelf van mn bed naar de bank weten te verplaatsen.

Ben mezelf ook zeer dankbaar dat ik gisteravond (of eigenlijk vannacht) nog heb opgeruimd, vuilniszakken heb weggegooid, de mega afwas heb gedaan en heb gedoucht. Zo lekker dat ik dat nu niet meer hoef te doen.

1 like

Waw, dank je :kissing_heart:. Ik ben een Belgje, dus een aantal dingen zullen niet geweten zijn bij mijn deelnemers, maar aan die Thaise jongetjes had ik nog niet gedacht!

1 like