Ik heb op school echt 6 miljoen eindejaarsnieuwsquizzen gedaan dus kan je nog wel wat sturen?
Ff de wikipedia pagina van 2018 doorspitten
Haha, ja, sorry! Ik merk dat ik ook niet zoveel weet van het Belgische nieuws . Ik woon niet meer in Belgiƫ, volg liefst vooral het buitenlands nieuws en pik hier blijkbaar ook geregeld wat op van het Nederlands nieuws (aangezien ik de dingen die je opnoemde, wel kende, haha).
Oh, dat zou wel top zijn, als je dat wil doen!
Ben ik nu mee bezig!
Wat super fijn!!
de val van de regering mag natuurlijk niet ontbreken, haha
en verder:
3e plaats op het wk voetbal
Wereldkampioen hockey (mannen)
dood van Stephen Hawking
Insight lande op Mars
Verbod op nertskwekerijen is goedgekeurd
Gele hesjes prostest
ā¦
Super, dank je!
Ik kan lekker twee uurtjes eerder naar huis, het is rustig op werk en mijn vriend komt me ophalen. Echt superfijn want zoals ik al eerder meldde, heb ik enorm slecht geslapen.
Ja ik was gisteren ook in de sportschool en het was veel drukker dan ik gedacht/verwacht had jammer genoeg. Was nog wel prima hoor, maar ik kijk echt niet uit naar die hordes goede voornemenssporters die er elk jaar weer zijn in januari. Gelukkig houden die het meestal maar een paar weken vol, maar de sportschool is al zo druk dat ik soms al niet ga terwijl ik wel wil omdat het dan gewoon in de rij staan wordt.
haha nee er is al een andere reden waarom dat mn naam is
Dankjewel! Op kerstochtend, met zān tweetjes
Collega en ik zitten in de ziektewet. Ik omdat ik overspannen ben door werk en zij omdat ze privƩ problemen heeft.
Zij loopt er al een hele tijd mee en heeft nooit wat gedaan. Een arts gebeld voor doorverwijzing om met iemand te praten bijvoorbeeld .
Nee , gewoon steeds ziekmelden en roepen dat het haar niet boeit dat wij er last van hebben.
Wij hebben beide niet gewerkt tijdens de december maand en dus ook niet op het moment dat de kerstpakketten zijn uitgedeeld.
Mij boeit het niet zo . Ik begin volgende week weer en als ik niks krijg⦠nou dan is dat maar zo .
Collega appte me net of ik ook zon mooi kerstpakket had gekregen.
Dus ik antwoorden.
Krijg ik terug ; ja, hoorde namelijk dat het een heel mooi pakket is dus ja ⦠wilde even weten of jij het hebt gehad want ja ik heb niks gekregen.
Het is echt super rustig op mn werk. Er is bijna niemand, want ongeveer 80% is vrij. Loop ik een beetje doelloos door het gebouw heen
Jeetje, wat naar⦠Heel veel sterkte!
@equinox ik heb zelf ook een vriendin die in coma heeft gelegen dus ik begrijp enigszins waar je doorheen gaat. Ze is er gelukkig vrij goed uitgekomen. Het revalideren is wel een ontzettend zwaar en emotioneel proces, je kan me altijd pbāen! Sterkte voor jullie allemaal de komende periode.
Heel veel liefs en sterkte voor jullie. Ik hoop dat het allemaal helemaal goed komt
@Briseis Nee serieus niemand wist dat het überhaupt uit Harry Potter komt. We kijken dat allemaal gewoon nooit haha
Pfoeh wat heftig⦠Heel veel sterkte