@equinox jeetje zeg… heel veel sterkte.
Vanavond sporten met een deels nieuwe groep mensen, zo geen zin in nieuwe mensen. Überhaupt niet in mensen btw. “Hoe was je kerst?” Blablabla boeiend.
Ik ben niet gemaakt om sociaal te doen
Hopelijk gaan we snel beginnen met sporten zonder al te veel sociaalgedoe
Ik zat een aantal weken geleden in een behoorlijke dip op stage/werk, was ineens mega onzeker en daardoor blokkeerde ik.
Maar ik heb nu drie dagen achter elkaar gewerkt en alle dagen complimenten over mijn functioneren gekregen van mijn collega’s, doet me echt zó goed <3 Zit er ook ineens veel lekkerder in, heel gek want ik gedraag me niet bewust anders dan hiervoor.
Ik ken het, niemand die meer halli galli wil spelen met mij.
Een zwangerschapskussen voor je vriend??
Zoveel zin in aankomend weekend. Vrijdag een feestje tot 06:00, dag erna (op dezelfde plek) feestje tot 02:00 en dan maandag oud & nieuw. En zaterdag krijg ik ook nog leuk gezelschap tot zondag.
Ik heb het gehouden bij 2 zakken kerst M&M’s (1+1 gratis). Ik wou ook nog wel koekjes en gevulde kransjes enz maar mijn budget laat het niet toe haha, maar goed ook eigenlijk.
Jullie nog lekkere dingen met korting gescoord?
Ook hier kreeg ik vraagtekens bij. Ik dacht eerst aan ongedierten. Maar rgk slaat op de kerk? Gereformeerden? Hoe zit het dan met die afkorting?
RGK = Rob Geus kinderen
Ik ben altijd te sloom om ergens antwoord op te geven voordat iemand anders het doet
Oh klonk als het de normaalste zaak van de wereld was maar ik heb er nog niemand over gehoord buiten vrouwen die een kind krijgen of hebben gekregen en het gebruiken tijdens borstvoeding.
Kwam ik vanochtend tijdens mijn ochtendronde in de wijk, mijn beste vriend tegen.
Hij werkt in een verzorgingshuis en ik in de thuiszorg.
Toevallig moest ik in het pand zijn om wat mensen te helpen.
Supergrappig
Wat doen jullie als je je verveelt op het werk? En geen laptop/telefoon/boek of wat dan ook ter beschikking hebt haha.
Rob geus kinderen
Ligt aan de locatie maar:
Mensen (gasten) observeren
Kletsen met collega’s
Agenda bekijken
Nadenken over wat ik ga eten/welke boodschappen ik moet halen
Ter plekke opruimen
Naar de wc voor de 10e keer
Oeh ja ik kan wel een eetplanning voor komende week maken haha. Nou ik werk dus in een winkel, waar het mega rustig is maar ze ook superstreng zijn in het kletsen met collega’s. Vanavond moet ik mezelf dus zien te vermaken. Ga denk ik maar gewoon 10tallen lijstjes maken ofzo
Ja! Het gaat echt nergens over.
Wij hebben een hele lange kluslijst met dingen die we kunnen doen als het niet druk is. Ik werk in het toerisme dus wij hebben echt hoog/laagseizoen. Klussen die in de zomer blijven liggen kunnen we dan in de winter doen. Tussendoor ga ik meestal opruimen of schoonmaken. Of ouwehoeren met collega’s haha.