Wat je even kwijt wilt #13

Hoeveel keer per week sporten jullie gemiddeld?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5 keer of meer
  • 0

0 stemmers

Niet.

2 likes

haha inderdaad ik mis de 0! Maar ik wil/moet 1/2 keer pw gaan proberen.

0

Ik sport minimaal 2x per week thuis.

1 like

Ik heb echt nog helemaal niets gedaan vandaag behalve van het huis van mijn vriend naar mijn huis gereden, geslapen, friends gekeken. Ik heb echt 0 energie en voel me vreselijk lui. Zo eten bestellen, maar ik vind dat ik er te slecht uit zie om de deur open te doen voor de bezorger haha (de laatste moet naar het opbiechttopic denk ik)

2 likes

Woops toegevoegd!

1 like

Mijn vriend komt net thuis van boodschappen met glühwein en oliebollen :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

woooow de ah to go op ams centraal had alle kerstartikelen voor een euro, drie keer raden hoeveel pakken bolletje kaneelsterren er nu in mijn tas zitten

23 likes

Heeft iemand die nieuwe Insta update al? Lees op Twitter dat het heel kut is.

Oh laat maar haha lees het waar erger jij je aan topic al

Snap dat dit stom is! Ik vind het ook lomp als mensen consequent afspraken afzeggen, zonder goede reden. Zou je die persoon ook niet kunnen vertellen dat je het jammer vindt dat ze alweer afzegt? Dan richt je je boosheid tenminste niet op jezelf, maar op diegene in wie je eigenlijk teleurgesteld moet zijn. Maar besluiten helemaal geen energie in haar te steken is nog beter! :slight_smile: Hoop dat je als nog een fijne dag hebt/ervan maakt.

1 like

5

Ja maar geen zorgen hij is niet zwanger

21 likes

Ben lekker aan het online shoppen op het werk. Heb een ding gekocht die ik wil dragen in new york haha. Over 4 maanden yolo

4 likes

Mijn kat heeft mijn nieuwe vriend al goedgekeurd, nu mijn ouders nog.

11 likes

Besef me nu dat ik helemaal geen Kerst-snoep/koekheb gegeten dit jaar, morgen eens kijken of er nog wat lekkers ligt. Al was het Sinterklaassnoepgoed wel gewoon nog dezelfde prijs hier een paar dagen erna (maar hey, had zo toch nog een laatate zak taaitaai :stuck_out_tongue_closed_eyes: mis die zakken nu al al heb ik er meer dan genoeg weggewerkt dit jaar).

Kerstboomlicht vergeten uit te doen op werk. Kan hier echt van wakker liggen. Hopelijk brand er niets door!

Omg ik had die poll dus geplaatst om zelf meer motivatie te krijgen om te sporten, stemt de meerderheid op 0. Hahah

12 likes

@HvO @Banananana @doei Het zijn er 6! helaas gaan jullie niet door voor de magnetron. Ook nog een pakje sneeuwmannen, had er graag meer meegenomen maar had alles al leegegraaid :tipping_hand_woman: