Wat je even kwijt wilt #13

Je hebt helemaal gelijk.
Ik erger me ook aan de vrienden van mijn ouders. Die discussiëren over regelingen waardoor ze “straks” zo min mogelijk hoeven afdragen aan de zorg.

Wat erg :pensive: was het plotseling? Veel sterkte!!

1 like

Ah wat erg, heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat naar :pensive: heel veel sterkte :kissing_heart:

1 like

Sterkte :crying_cat_face:

Wat rot… Dat kan ik me heel goed voorstellen. Hopelijk heb je veel mooie herinneringen om op terug te kijken :kissing_heart:

1 like

Bij VGZ kun je je zorgverzekering alleen telefonisch opzeggen, wtf
Mega irritant, ik wil opzeggen want ik kan twintig euro goedkoper verzekeren maar dan moet ik natuurlijk eerst een heel gesprek voeren. Sowieso moet ik wachten tot morgen als ze weer open zijn :face_with_raised_eyebrow:

Mijn ouders zijn zo lief :heart: mijn moeder past elke donderdag op mijn dochter, wat sowieso al lief is natuurlijk. En ze haalt haar ook nog op 's ochtends. Superluxe. Vanochtend was ze later dan normaal, vond ik al vreemd. Kijk ik naar buiten, staat ze de ruiten van onze auto te krabben! “Anders moet jij dat zo nog doen, en jij moet nog werken.” Aww. Ik ben gewoon volwassen, ik kan best mijn eigen ruiten krabben. Maar zo lief. Na mijn werk brengt ze dochter ook weer terug, maar ze is de babyfoon vergeten. Geen punt, wij gebruiken die toch niet veel dus ik heb wel vijf keer gezegd dat ik die morgen wel even kom halen. Mijn ouders wonen toch dichtbij. Gaat net de bel, staat mijn vader met de babyfoon voor de deur. Echt, zo lief. Moet er gewoon van janken. Ik heb echt mazzel.

62 likes

Ik ben op Vakantieveilingen naar deals aan het kijken en ik kan hier zo van genieten (vooral als ik zelf iets niet hoef). Mensen die de prijs van 1 naar 30 omhoog gooien, mensen die constant bieden terwijl dat beste apparaat nog een half uur moet.

Als ik het wel zelf wil hebben, is het natuurlijk schijtirritant, maar ik vermaak me echt prima zo.

Oh! Dus ik kan morgen bijv me aanmelden bij Zilveren Kruis en dan regelen zij dat? :grin:

Is het al acceptabel om in bed te gaan liggen en een beetje te chillen, forummen en te scrollen door pinterest🤔

• Nee normaal doen
  • Ja ga ervoor

0 stemmers

Ik zou niet weten waarom niet.

Omdat ik mezelf ken en dan rond half 9 denk oké nu ga ik slapen en dat een beetje gênant vind :joy:

Hahah jongens die polls elke keer. Het is volledig acceptabel om op elke moment van de dag alvast in bed te gaan liggen! Doe gewoon.

30 likes

Haha lekker toch, ‘slapen is leven’.

1 like

Hier geen issues over met hoeveel mensen je in bed hebt gelegen maar hoe laat je er in ligt hahaha, verfrissend.

8 likes

Zo lief!!

Zo heb ik ook de liefste moeder/oma voor m’n kind! Komt elke dinsdag hier in huis oppassen en laat voor ons de hond uit, vouwt de was op en ruimt de vaatwasser uit. Hou van die vrouw :heart: (En van m’n vader ook natuurlijk, want die komt verven, maakt autolampen van onze auto enz enz).

5 likes

Dat is wat ik al heel de dag doe #noshame

1 like

Jaa darten! Wel balen dat MvG de laatste van de avond is, duurt zo lang.

Mijn vriend is net naar zijn ex op bezoek. Ik vind het helemaal nix. Gelukkig kwam het verlate kerstcadeau vandaag en kan ik nu dus lekker Simsen! :upside_down_face: