Ja je hebt ook gelijk
Kan je het niet via een laptop ofzo kijken? Maar gewoon via de tv is natuurlijk het fijnst. Balen
Ik ben een week bij mân ouders vanwege de feestdagen, maar ik merk ook echt dat dit wel weer de max is. Heb een goede ban met mân ouders en het gaat prima, maar ik begin me nu zo erg aan kleine dingetjes te ergeren.
Ken je de grap van flopsyunicorn die een wandeling van 10 km ging maken met het Amsterdam light festival?
Die neemt eegens op de route gewoon de metro
Ik doe dit de hele dag al oepsie
Had ik ook de afgelopen dagen hoor. Ben er vijf dagen geweest en ben blij dat ik weer thuis ben⊠Voel me wel heel schuldig dat ik me zo voel, want ze zijn echt heel lief en hebben me heel erg verwend de afgelopen dagen. Het is meer die 1000 vragen over van alles en dingen die ze niet begrijpen, pfff.
Oh, zo fijn dat je dit herkent! Ik voel me er namelijk ook schuldig om, want ze doen inderdaad gewoon heel lief en alles, maar ik heb gewoon echt behoefte aan mijn eigen plek en ruimte. Vooral dat van die vragen herken ik ook, dat kan mân moeder ook heel erg.
Ja, precies dat. Ik denk dat het ook beter is voor onze relatie dat ik uit huis ben. Daarnaast is het ook gewoon even wennen hoe het dan is als ik kom logeren. Ben ook nog niet zo lang uit huis.
Via RTL XL moet het kunnen, als je dat toevallig hebt. En afhankelijk van je provider moet je ook live tv kunnen kijken op je laptop volgens mij. Maar daar weet ik eigenlijk te weinig van. Misschien kun je even op de website ofzo van je provider kijken?
Ik typte net el in en was even verontwaardigd dat ik niet hier terecht kwamâŠ
Ik ben zo slecht in situaties inschatten, dan bedoel ik het goed maar pakt het totaal verkeerd uit en levert het vooral gedoe op. Bah
Yes, net terug van sporten!! Gewoon rustig 20 minuten loopband en 10 min gefietst, maar beter iets dan niets!! Zaterdag weer! Nu studeren.
De eikel.
Ga voor de pinguĂŻns op 1đ§
Mathilda kijken doe ik alleen als ik chocoladetaart in huis heb haha. Anders krijg ik zoveel trek, niet normaal. Die scĂšne hoort misselijkmakend te zijn maar het werkt niet bij mij haha
Jaa ik zag gister al een stukje op BBC. Die pinguĂŻns zijn zoooo leuk en schattig
Ik wil dit weekend een taart gaan bakken en zat te denken aan red velvet cheesecake, maar misschien hebben jullie nog wel betere ideeën/recepten?
Ik dacht, kerst voorbij = lidl reclame van te tv.
Maar helaas, hij is er nog
Omg Frozen ik moet NU TV KIJKEN
Morgen laatste werkdag, ofja ik heb geen hol meer te doen. Dus ik ga hoofdzakelijk op iets lekkers trakteren, mensen van het werk houden, laatste x broodje frikandel op vrijdag ( ga snackdag met mân leuke collegaâs zo missen!!!) en gewoon lekker op tijd weg! Maar ga mân collegaâs zo missen, kan er bijna wel om huilen. Wss tijdens afscheidsdiner janken hoor boooooh