Wat je even kwijt wilt #13

Mijn vriend lacht me uit omdat ik heel Frozen kan meepraten. Love Disney.

8 likes

Ik doe nog steeds vaak. HU HU als begroeting
Love it!

2 likes

Ja die baby pinguïns zijn echt het liefste ooooooit!

edit: nu moet ik huilen :frowning:

Morgen gaan we inventariseren op werk en daar heb ik echt heel veel zin in (ik vind dingen tellen en opruimen echt heel rustgevend :speak_no_evil:)

9 likes

I’M NEVER GOING BACK THE PAST IS IN THE PAAAAASSSSSSSSSSTTTTTTTTT

Elsa is zo’n trut.

12 likes

Ik heb zojuist voor het eerst m’n eigen haar geknipt en ben er bijzonder content mee. De kapper had geen plek meer voor oud en nieuw 🤷 dan doe ik het wel zelf, doei

2 likes

Met een beetje cheaten ben ik inmiddels dik en breed gefinished.
Op naar de starbucks voor warme chocolademelk

1 like

Wat helpt is om er een keiharde mep op te geven. Met al je electronica trouwens. En ik kan het weten want ik ben proffesioneel mepper.

Vandaag was leuk ik hou van mn collega’s.

4 likes

Never mind. Chocolademelk is op :expressionless:

Hahaha zie op instagram van 6 meiden dezelfde stories voorbij komen over hun kerstdiner. Tot een aantal jaar geleden was ik ook met hen bevriend maar ik kon mijn ei niet kwijt en deden ze kut tegen me. Maar nu doen ze lekker populair op insta met precies dezelfde foto’s. Vind dat zo oppervlakkig, kenmerkt de vriendschap ook wel :joy:

3 likes

Ja ik heb dit nooit begrepen, ook bij bijvoorbeeld vergoedingen voor brillen die je eens in de zoveel jaar krijgt, als je naar een andere verzekeraar gaat krijg je gewoon weer een nieuwe vergoeding die je eens in de drie jaar mag gebruiken. Ik snap niet dat dit niet per persoon wordt bijgehouden ipv per verzekeraar. Ze weten toch al alles, waarom gebruiken ze die informatie niet? En inderdaad, door mensen die zo expres gehaaid overstappen wordt alles duurder.

Ohhh wat lief! Nou als je ouders nog willen adopteren bied ik me aan hoor.

1 like

Ja ik moest ook jenken aan het einde :disappointed_relieved: ik heb gister schijnbaar een andere gezien over koningspinguins en die was heel leuk met een goede afloop. En deze was zo cru? Kon het echt even niet aan

Ik kan alle liedjes meezingen maar heb hem ook nooit gezien hahaha

1 like

Ahhh ja. Voor een beter einde voor het slapen gaan vanavond:

https://www.dumpert.nl/mediabase/7590213/8a992b87/onverwachte_redder_in_nood.html

Ik ben dol op pinguïns.

2 likes

Echt zo chill dat je Netflix nu ook op zo’n klein schermpje kunt kijken op je telefoon

1 like

Mijn zus krijgt haar derde kindje binnenkort en haar vriendinnen gaan wéér een babyshower organiseren. Hoewel ik het mijn zus natuurlijk gun, en het leuk vind om de komst van een nieuw kindje te vieren, vind ik een babyshower (als in, de verrassing, planning, cadeaus, spelletjes) echt heel overdreven. Dat is naar mijn mening echt iets voor je eerste kindje. Daarna gewoon een kraamfeest of mensen gewoon zelf laten langskomen voor een stuk taart en een cadeau. Of misschien ben ik gewoon zuur haha.

6 likes

Ik heb een prikaccident gehad en ook al zeggen ze dat de kans voor besmetting maak ik me toch zorgen.

1 like

Ik dacht ook dat je een babyshower alleen bij het 1e kind doet hoor.
Bij een stel dat ik ken is de vader van de kids degene die het initiatief neemt tot de babyshower. Vind ik eigenlijk sowieso al iets schaamteloos hebben, maar zeker toen ie het bij de 2e zwangerschap weer deed dacht ik wat??? (Gelukkig ken ik ze niet goed genoeg om hiervoor uitgenodigd te worden)

Ja, ik weet niet. Misschien is het ook meer dat ik nu al geen zin heb om te gaan. Klinkt heel lullig, maar ik zit dan tussen al die moeders en voel me gewoon totaal niet op mijn gemak. Dat is trouwens niet zo tussen mijn zus en mij hoor. Maar ik voel me in zo’n groep dan echt zo’n outsider zusje dat er bij is omdat het zo hoort.

1 like