Morgen weer naar de fysio. Hopen op een wonder
Vandaag zo fijn gewerkt, had het even nodig kijk al uit naar morgen
Kan je gewoon samen gebruiken en ook i.c.m. kortingsacties!
Godver, janken bij dat programma over de keizerspinguins
Beter toch dat je er achterkomt nu, hoef je tenminste niet een jaar voor niks te betalen. Dat lijkt me echt vreselijk namelijk
Ik geloof dat ik net een soort van op date ben gevraagd maar ik reageerde zo awkward omg waarom ben ik zo. Ik raak gewoon mijn sociale vaardigheden kwijt als iemand interesse in me toont.
FUCK MIJ ik heb een gezichtsmasker gemaakt met rode klei en kurkuma en het héél goed afgespoeld onder de douche, maar mijn gezicht is echt heel erg oranje. Wat een horror. Ik heb een paar jaar terug kurkuma op mijn vaders gezicht gesmeerd als gezichtsmasker (die arme man is inmiddels te moe om tegen me in te gaan) en toen heeft hij zijn baard moeten afscheren omdat hij knalgeel was geworden, HOE HEB IK DAAR NIKS VAN GELEERD??? AAARGHHH!!!
Kwam vanavond iemand bij het sporten tegen die vroeg hoe het ging. Het zat ff niet in mn systeem om te zeggen: goed hoor. Dus ik zei: uh ja gaat wel. Maar toen kreeg ik vragen. Ah beter voorbereiden dit. Zeker met mensen waar je een professionele werkrelatie mee hebt.
Ach niks ergs gebeurd, maar toch. Niet goed van mij
HAHAHAHAH!!! LOL
dank je, had echt een kut dag. Toch even gelachen voor het slapen gaan
Geen tip tho…
Oh en ik vond het na het sporten wel nodig om wat te eten dus voor de balans heb ik chips en chocolade gegeten
Misschien morgen maar ietsje gezonder doen
Ik ben op mijn vaatwasser aan het wachten.
Hoe burgelijk.
Ik heb dit ook een keer gehad! Ik zag er een beetje uit alsof ik een ernstige leveraandoening had. Ik heb mijn gezicht goed ingemasseerd met kokosolie en toen ging er al vrij veel vanaf.
Nou ik hoop niet met water en al erin.
Ik vraqg me meer af hoe lang het duurt voor dat dat opgeblazen is.
Ik heb de a5500 en daar ben ik heel tevreden over. Scheelde qua camera opties in 1 klein ding geloof ik maar wel in wat doekoes!
Is er hier iemand bekend met xanax/alprolazam?
Niet in eigen gebruik. Wat wil je weten?
Mag ik je een pb sturen?
Ja enigszins, je mag wel pb sturen als je nog iets moet weten