Wat je even kwijt wilt #13

Allemaal leuk dit maar heb dus geslapen en lig nu al 2u wakker hahaha ben uit ellende maar even een glaasje wijn gaan drinken. Gelukkig gaat mijn wekker niet om 7u. OH JAWEL TOCH WEL :sob:.

Ik heb zo kut geslapen en vandaag komt er op mijn werk naar buiten dat het failliet is

Ik zit met buikpijn te wachten tot iedereen het nieuws weet

1 like

En gratis nog wel :joy:

2 likes

Zit voor het eerst deze week weer in de bus naar werk, geen zin en zit you’ll be in my heart van Phil Collins te luisteren en waarom doe ik mezelf dit aan. Zit half labiel met een trillende lip hier

1 like

Ik was net voor het eerst bij de fysio en zoooo die was zeker niet verkeerd om naar te kijken. Helaas ziet het er niet naar uit dat het een langdurig traject gaat worden :sob:

6 likes

Wat kan een mens zich toch ellendig voelen door een beetje snot in z’n hoofd
 Deze dag gaat ontzettend lang duren :sob::sneezing_face:

Moet de hele dag echt gaan studeren vandaag maar lig nog in bed

Omg je had altijd gratis verzendkosten vanaf 20,- bij Body&Fit en dat is nu 25,-. :frowning:

1 like

En als je meteen uit werk door gaat of een lesje reserveert? Als ik op de bank lig ga ik ook vaak niet meer hoor, maar dit werkt perfect :innocent:

Heb me ontzettend gehaast om nog op tijd voor een meeting op mn werk te zijn, gaat die niet door
 niet dat iemand even de moeite heeft genomen me dat te vertellen :woman_shrugging:

Hahaha er was vorig jaar brand bij een vaag afhaalzaakje in de buurt. Duurde niet lang voordat ik hoorde dat ze failliet zouden gaan en de boel was aangestoken. Maar dus even vergeten dat ze niet verzekerd waren :roll_eyes::joy:

(sorry voor de dubbelpost trouwens, kan niet zo goed forummen op mn mobiel)

7 likes

Ik ga verhuizen en zit nu echt te twijfelen of ik een stofzuifer zal aanschaffen (heb eigenlijk geen zin om er geld aan uit te geven). Zit te denken om ‘gewoon’ een vloer swiffer te kopen (+stoffer en blik). Ik ga gelijkvloers wonen + parketvloer + het is niet enorm groot. Wat zeggen jullie team Swiffer de vloer of nee meid ga lekker zuigen.

1 like

Sowieso team zuigen

17 likes

Ik zou voor een stofzuiger gaan! Mocht je een keer een glas stuk laten vallen ben ik bang dat je met die swiffer en een stoffer en blik lang niet alles kunt opruimen!

3 likes

@Trenchcoat zou gewoon een swiffer nemen, stofzuiger kopen kan altijd nog als dit niet voldoende blijkt

Heb de afgelopen week 24/7 op mn vriend zn lip gezeten (:smirk:) en ben nu onderweg naar stage, voelt echt RAAR. Denk dat ik aan t eind van de dag mn eigen huis weer eens opzoek, maar was wel een mega chill weekje samenwonen

1 like

Gisteren de trailer gezien, het leek me wel wat. Is het een aanrader?:slight_smile:

Tweedehands robotstofzuiger :cheer:

3 likes

Ik heb 1 jaar met swiffer en stoffer en blik gedaan. Woon wel in een studio dus het was allemaal te overzien. Nu een stofzuiger van mijn ouders gekregen en love it megahandig voor tapijt!

1 like

Hmm ik begin op mijn werk uit dingen te raken die ik leuk vind om te doen, maar ik wil bepaalde clienten echt vandaag niet spreken, want ze irriteren mij mateloos. Dus naja dan maar even forummen.

@Trenchcoat zou voor een stofzuiger gaan, veel makkelijker! Ook handig voor bank, kastjes e.d.
Maar anders kan je misschien een kruimeldief nemen naast een Swiffer.

Ineens dacht ik aan een surinaams kinderliedje “Bigi kaaiman” ahww. 3keerraden wat ik nu de hele dag in mn hoofd heb.

3 likes