Wat je even kwijt wilt #14

Goeie tips haha gelukkig wordt ie nu geknipt dus is ie weg. Zit nu opgescheept met een andere man die al een kwartier naar een regenradar op zn telefoon staart. Je maakt wat mee bij de kapper.

1 like

Net bij de kapper geweest na ongeveer 5 maanden niet te zijn geweest.
Om op de terugweg een bak kibbeling te halen voor bij het avondeten ipv vlees.
Zometeen die wijnproeverij, ik ga vooral eten en niet drinken.
Kreeg van de meneer van de Douglas nog een compliment ook. Hij gaf een Estee Lauder tester mee waarop anti aging stond, dus hij zegt zo: is gewoon een fijne crème, heb je verder niet nodig.
Dus ik heel droog: nou ja de dertig komt ook dichterbij hoor!
Hij: nou, dat had ik niet gedacht! Je ziet er nog lekker jong uit!

Goed voor mijn ego deze dag :smile:

15 likes

Ha ik ben ook net terug van de kapper. Had nog een ongemakkelijk moment, want ik kreeg de deur niet goed open dus ik dacht dat ze op slot was gedraaid aangezien het nogal waait. De vorige keer dat ik er in de herfst/winter was, was dit namelijk het geval omdat de deur constant openwaaide. Dus ik klop (vrij luid) op die glazen deur, maar die vrouw gebaarde dat ik gewoon hard moest duwen, oeps. Het was ook helemaal stil toen ik binnenkwam :flushed:

5 likes

WEEKEND!

5 likes

Hotel geboekt! Nu hou ik op met spammen. Ik kom weer miepen als ik niet snap hoe een visa werkt hahaha

11 likes

De punten van de quiz staan in het quiztopic!

8 likes

HAHAHAHAHAHAHAHA VIER PUNTEN HAHAHAHAHAH ok ik vond ‘m niet lekker gaan maar 4 punten haha lach mezelf echt uit

4 likes

Ben een beetje verdrietig. Dit hele weekend heb ik niks gepland en zie ik niemand. Best vaak heb ik van deze weekenden. En over het algemeen vind ik dat helemaal niet erg beetje Netflix kijken en lekker eten gewoon chill. Maar soms ben ik ook verdrietig over, omdat ik gewoon niet zoveel vrienden heb. En dan die stomme vragen maandag op het werk en wat heb jij allemaal gedaan dit weekend.

En ik weet ook niet wat ik moet gaan eten. Heb ook niet veel trek en bijna niks meer in huis

3 likes

Waarom ineens steeds die quiz-spam in dit topic? Het topic stond ten tijde van de quiz gepind en mensen die meegespeeld hebben zullen dat topic toch sowieso wel volgen? Heb het eerdere organisators ook niet zien doen.

11 likes

Ja ik snap het ook niet zo, daar is toch juist het aparte topic voor

Mannen zijn soms echt stom.
PUNT.

14 likes

Heb je geen broers, zussen, ouders om een keer wat mee te gaan doen? Ik ben ook vrij vaak alleen hoor in het weekend. Wat ik doe is: sporten buiten met een groep, zondag ook nog hardlopen, Boodschappen doen en uitgebreid koken.
Sterkte. Ik krijg de vraag ook op maandagochtend en dan zeg ik altijd: rustig aan gedaan en gechilt. Klaar en dan weer verder.

1 like

Aha, ik wist dat ik iets vergeten was deze week. Voor volgende keer maar een wekker zetten dan?

Spoiler Game of Thrones

Kijk nu voor de tweede keer alles terug en nu net laatste afl seizoen 7 EN KAN NIET WACHTEN OP 8. Hoe gaat het afgelopen met die dode draak?!?! Jezus dit gaat zo’n dikke fucked up zooi worden TORMUND MAG NIET DOOD :frowning:

11 likes

Ik vond de quiz hier delen juist fijn! Ik lees alleen de topics die ik volg, dus ik vergeet de quiz normaal altijd.

21 likes

Ja de eerste keer stoorde ik me er ook niet aan hoor, maar vond het wel onnodig om het meermaals te promoten (ook omdat het topic dus gepind was) + nu ook nog voor de uitslagen.

3 likes

Oooh door jou wil ik het nu ook opnieuw kijken! Heb jij alles gedownload of hoe kijk je het?

Jij zegt altijd precies wat ik denk

1 like

Lief, ja komt ook wel goed. Kan het vandaag al wel relativeren, hoor.

@Marsepein beterschap! En aangeven dat je niet kunt slapen, dan krijg je iets rustgevends om te kunnen slapen♡

1 like

Bij dwdd zijn ze R Kelly aan het bespreken en iedereen wil het eigenlijk niet meer draaien og luisteren, maaaaarrrrr ze willen er ook allemaal stiekem wel naar luisteren.

Ik heb de docu nog niet gezien, maar ik vind het ook oprecht lastig om niet meer naar m te luisteren. Ik heb tienjaren lang elke dag geluisterd en ik hou echt van zn muziek en ik weet dat dat Fucking egoïstisch is maar ik zou het echt erg vinden om nooit meer Ignition te draaien.

7 likes