Wat je even kwijt wilt #14

Ja, zo noemen ze dat hier steeds:p maar idd een dosis via infuus

1 like

Ja ik betaalde hiervoor met huisgenoot 60 per maand en wij kregen zoveel terug dat ik het flink heb terug geschroefd toen zij weg ging. Alleen nu dit dus haha. Misschien moet ik maar even bellen.

In een bovenwoning van zo’n 72m2! Boven het kantoor van mijn huisbaas, dus ergens heb ik het idee dat het in de meterkast weer eens mis is gegaan
 daar zitten ook de meters van het kantoor. Ik ga no way zoveel betalen hahaha dus beter lossen ze het op.

1 like

Ja dan nemen ze een huis uit de buurt! Bij mij stond er bij historisch verbreek 3800 kwh, maar dat is echt onmogelijk in de huis, hahaha

1 like

Hahaha, ja als je nog zegt Zwolle of Alkmaar ofzo, kan ik me voorstellen dat het een zoektocht is, maar bij Utrecht is het centrum vind heel makkelijk! Staan ook allemaal bordjes hoe je moet lopen! Kan echt niet missen!

1 like

Pff, ik moet vandaag met de bus naar mn werk en door nieuwe dienstregeling vertrekt die vlak na dat mijn trein aankomt. Nu had mij trein 2 min vertraging en zag ik de bus zo wegrijden :frowning: nu dus 29 min wachten. Echt zo stom en ik heb weinig zin om vanavond langer op werk te blijven, want ik had het vanavond al super krap qua tijd

1 like

Jeetje dat is niet niks. Sterkte! Blijf vooral met de verpleegkundige en artsen goed delen wat je voelt. Dan kunnen ze het beste jou helpen. Ook goed aangeven dat je pijn hebt. Herstellen met te veel pijn is niet goed.

1 like

Blindedarm zit het te hoog voor, ik heb wel een vaginale echo gehad en dat zag er prima uit. Galstenen weet ik eigenlijk niet. Als het goed is doet de arts zo rond 10u/11u weer z’n ronde.

Vind het zo frustrerend, had gehoopt dat die antibiotica gelijk aan zou slaan. Heb al eens eerder een nierbekkenontsteking gehad en toen was ik na een pilletje (gewoon via huisarts) binnen een uur weer fit.

1 like

Galstenen is een goede om na te vragen. Die klote dingen kunnen pijn doen.

Ben naar de spotify playlist slettendisco aan het luisteren, leuke manier om wakker te worden :sunglasses:

3 likes

@August dat trek je idd wel weer recht met je zomermaanden denk ik. Dit zijn natuurlijk dure maanden voor je verbruik!

1 like

Ik ga helemaal stuk, ik heb oorbellen van m’n vriend gehad maar die bleken wat ingewikkelder om in te doen dan normaal. Zegt ie “wow ik ben echt blij, ik heb je nu Ă©n oorbellen Ă©n een puzzel gegeven”

37 likes

Vanavond een wijnproeverij.
Vriendin kreeg dit van haar vriend voor haar verjaardag. En ze wilde mij er ook bij hebben.
Als er iemand is die geen drank drinkt is het deze eenhoorn wel.
Dus iemand nog smoesjes om eronderuit te komen?

2 likes

Heel veel beterschap!! :four_leaf_clover:

1 like

Wil je helemaal niet gaan, of wil je op zich die vriendin wel zien maar niet naar de wijnproeverij zelf (want dat lijkt me ook niet bepaald leuk als je zelf geen wijn drinkt)? Want als het alleen om die wijnproeverij gaat zou ik gewoon voorstellen samen te eten of daarvoor/daarna ergens wat te drinken. Lijkt me dat ze wel kan begrijpen dat jij niet zoveel te zoeken hebt op een wijnproeverij?

@Marsepein wat rot, heel veel beterschap!

@Chuckie gefeliciteerd!

1 like

Heb je deze nog? Anders heb ik wel interesse!

Nouja, het punt is, het is bij haar thuis met meerdere mensen.
En ik wil haar op zich wel zien, alleen gaat dit gepaard met die proeverij.
Dusja, echt nuttig is het niet voor mij

@Marsepein Hopelijk vinden ze snel de oorzaak, heel veel beterschap!

Ik was me vannacht tijdens het slapen zo bewust van mijn moeheid. Alsof ik droomde over hoe moe ik was. Gelukkig ben ik het weekend lekker vrij, zo fijn.

1 like

Voordat ik ga werken, wil ik nog al verrassing brownies bakken voor m’n zusje, maar ik kan m’n bed niet uitkomen :expressionless: