Wat je even kwijt wilt #14

Ja ik snap niet wat daar bijzonder aan is, dat is toch gewoon toevallig? Iedereen kan toch zo’n website tegenkomen?

1 like

Dan denk ik dat je de mensen met wie ik omga overschat :sweat_smile: maar dat had je ook niet kunnen weten natuurlijk.

Ik haal m’n bericht wel weg, mensen van buitenaf kunnen dit natuurlijk niet ruiken :yum:

Wat ga je allemaal zaaien? Lijkt me zo leuk zo’n volkstuintje :slight_smile: ik moet het voorlopig nog met bakken op mijn balkon doen. Ik weet nog niet wat ik dit jaar ga proberen!

2 likes

Is het misschien een idee om een moestuintopic te openen? Ik wil ook een moestuintje aanleggen binnenkort!

1 like

jaaaa

OK, komt eraan!

(yes, eindelijk kan ik een topic openen haha)

Grapje, is er al:

1 like

Mijn konijnen gaan maandag pas mee naar huis :frowning:
Ze kwamen een bult op Vlek zijn rug tegen en hij wordt daar nu aan geopereerd.
Als goedmaker heb ik wel een foto van de lovebirds

17 likes

Aww veel beterschap gewenst aan Vlek en je andere konijn!

Ik denk dat ik in het weekend alcohol wil nuttigen :grimacing:
Een cocktail ofzo hmm eens kijken of ik iemand kan fixen.

Ooh :frowning: vrijdag…?

Ik app je straks of morgen even.Ik heb eerst een babyborrel maar dat duurt niet superlang.

1 like

Heb vanavond en morgenavond een etentje maar ik heb geen zin om sociaal te doen. Dat vind ik best jammer dat ik er zo tegen op kan zien…

Ik zit nu in de trein een de jongen in de vierzitsnaast me legde zijn voeten op de stoel voor hem. Dus ik keek daarnaar en haalde mijn wenkbrauwen op, hij zag dat en begreep mijn boodschap want haalde zijn voeten er toen af. Maar nu probeert ie constant mijn aandacht te trekken met hoesten en zijn voet hard neerzetten, ik kan hem vanuit mijn ooghoek zien en hij is me aan het aanstaren. Wat een balhaar

11 likes

Ik heb morgen een bezichtiging voor een huurappartementje en ik ben er nog 2 aan het plannen. Zou er dan toch iets bijzitten? :innocent:

30 likes

Ok! Ik ben al 4 jaar geleden afgestudeerd (buitenlands diploma) maar m’n kopie diploma was of kwijtgeraakt in de post of nooit verwerkt haha. Heb hem nu een week of 2 geleden nogmaals opgestuurd :stuck_out_tongue:

1 like

Naast mij zit een koppel dat constant negatief zit te doen en te zagen en ik heb echt zin om mij om te draaien en te zeggen dat ze er eens moeten mee ophouden :joy:.

(Eerst was het enkel de vrouw trouwens, met de man die ongeïnteresseerd halfjes reageerde, maar het onderwerp is nu veranderd en de man kan er blijkbaar ook wat van.)

1 like

Mijn nieuwe collega is bizar leuk maar ook precies een kopie van mijn ex :grimacing: We hebben echt een hele leuke klik en ik kan stiekem niet wachten tot het weer maandag is :blush:

12 likes

Ik droomde vannacht dat ik met een random groep in een park / op een markt was en toen werd ik verliefd op een blonde bredere jongen helemaal geen god ofzo gewoon een doodnormaal persoon (en geen bekend uiterlijk of iets) en nu voel ik me de hele dag verliefd
Echt fackingggg raar

12 likes

Leuk! Naar waar ga je? Ik wil vanavond eigenlijk ook al boeken voor in oktober (of toch al vliegtickets kopen) maar ik durf niet goed want het is nog zo ver weg :scream:

Algemene vraag: KLM is toch wel chill om mee te vliegen he? Belgje hier dus heb er nog nooit mee gevlogen.

Ik heb zooooooveel zin in m’n afstudeerstage haha. Nog minder dan een maand, maar kan ook bijna niet geloven dat ik (als alles goed gaat) gewoon binnen een half jaar klaar ben met m’n studie?

11 likes

Ik draag weleens een trui tijdens het sporten. Als het echt te warm wordt doe ik mijn trui wel uit. Ik draag die trui ook gewoon als jas naar de sportschool en ik heb het altijd koud als ik net begin met sporten. Raar eigenlijk nu ik er zo over nadenk

1 like