Ik vind juist de combinatie elastan en polyester wel lubberen. Maar weet niet hoeveel elastan er dan in moet zitten, mss is dat pas bij 4 of meer %.
De etos heeft ook eigen merk uitwasbare haarverf en dat leek me wel leuk om een keer te proberen in mn haar (donker blond met lichtere plukken). Nou mn badkamer had niet misstaan in een horrorfilm ofzo, alsof het bloed over me heen gutste met uitspoelen haha. Duurde vet lang voordat het water helder was dus volgens mij heb ik straks hoogstens een beetje een oranje gloed. Wat een geklieder
Leuk!
Als je tips over Stockholm nodig hebt mag je altijd pbāen
Ik heb echt een hele slechte dag en ik baal echt van mijzelf. Ik moet gewoon even doorzetten maar niks lukt en alles is kut
Ik heb vanavond een tweede date met iemand van tinder, maar hij reageert de afgelopen dagen zo slecht en ik vind dit zo frustrerend. Ik ben zelf niet zo van het continu blijven praten, maar alles is zo nu zo ongeĆÆnteresseerd en het komt alleen maar vanuit mij. Hij gaf al wel uit zichzelf aan hoe dat komt en we kunnen goed praten, dus ik ga er van uit dat ik dat mag geloven en dat hij het zelf zou aangeven als hij niet meer wil. Maar nu heb ik hem gisteren in de middag gevraagd hoe laat we afspreken en heeft hij nog niet gereageerd. Ik heb er eigenlijk al geen zin meer in zo en ben me al aan het instellen op een avond thuis op de bank.
Ik klink nog steeds nasaal en dat vind ik zo stom. Ik zeik ook al echt lang over mijn verkoudheid maar ik word er gewoon gek van. Echt GA WEG. Ik kan niet eens goed ademen en ik ben er klaar mee.
En op de mannenafdeling?
Ik had besteld via Zalon en ik was echt niet tevreden over de eerste artikelen die mijn stylist had gekozen en waar ik een preview van had gehad. Had dus best veel feedback gegeven. Vervolgens heb ik vandaag het pakketje thuis gekregen en ik ben echt positief verrast. Het zijn echt super leuke outfits!
Hou bijna alles denk ik, 3 of 4 artikelen niet, maar dat is meer omdat ik die dingen niet per se nodig heb en ze best duur zijn.
Ik moet zoveel werken deze week. En sowieso 6 dagen achter elkaar en daar kan ik helemaal niet goed tegen. Dus ik ga vanavond koken voor 6 dagen, leg mn sportkleding al klaar voor die dagen en maak mijn lunch ook al zover klaar
Ik heb er auto gekocht.
Oke vanaf wanneer zouden jullie andere plannen gaan maken als je date niks laat horen (zie vorige bericht)? We hebben afgesproken dat we vanavond wat zouden gaan doen. Een paar dagen geleden hadden we het erover wat precies, maar nog niks concreets afgesproken van waar en hoe laat. We wonen een uur met de trein van elkaar af en vorige keer hadden we om 8 uur afgesproken. Ik heb een uur geleden een berichtje gestuurd met de vraag wat het plan is. Ik zit maar te wachten en ik vind dit zo frustrerend, maar ik kan niet goed inschatten of ik overdrijf.
Miss kan je van tevoren met je moeder afspreken dat zij wat meer kookt de weken daar voor en dat jullie dat dan invriezen? Dan kan je vader dat uit de diepvries halen en eten.
Welke heb je gekocht? Ik ga morgen langs garages.
Ja inderdaad! Zou zelf gewoon zoiets doen. Sinds ik niet meer thuis woon doet mijn moeder dat ook bij mijn vader en als zij dan 's avonds werkt eet hij gewoon uit de vriezer. Werkt perfect
Ik weet niet hoe āvastā de afspraak al stond, maar ik neem aan dat hij er nog wel vanuit gaat dat het doorgaat? Helemaal als je het er een paar dagen geleden nog over hebt gehad. Kun je hem niet bellen? Als je rond 6 uur nog niets gehoord hebt zou ik andere plannen gaan maken, hij kan ook niet verwachten dat jij maar een beetje gaat zitten wachten.
@Canvastas
Hij stuurt net een berichtje met een hele goede reden (en bewijs er ook van, haha). Dus vanavond gaat niet door en ik vind dat het nu wel bij hem ligt om het vervolg te regelen, dat heb ik hem ook gezegd en dat komt denk ik wel goed.
Een Hyundai ix20.
PROFICIAT! Aan jou de vrijheid
Hm lastig. Dacht aangezien de vrij hoge percentage aan katoen dat de kans wel heel klein was. Nja het was uiteindelijk toch een twijfel geval dus hij gaat toch retour
Vind die combi van stoffen niet geslaagd ook, slijt veel sneller heb ik het idee. Door het polyester is het minder stevig vind ik