Stomme griep.
ik heb echt een lekkere lasagne gemaakt en kan niet wachten tot ie klaar is. beter gaat de tijd even heel snel
Mijn vriend ligt heel lief onder een dekentje op de bank te slapen en ik zit ernaast een documentaire over Colombia te kijken (het gaat nu over de CaƱo Cristales, de mooiste rivier ter wereld). Straks naar vrienden patat en kroketten eten, chocola als toetje en daarna een potje Catan. Today is a good day
Pff ik ben nu al zoān 3 weken verkouden en nu krijg ik zoooān zieke oorpijn als ik buk. Mijn hele rechterkant is pijnlijk en het lijkt wel uit te stralen naar mijn kiezen? Ik ga maar continu stomen hopelijk lost het dan vanzelf op.
Ik kwam net in een opname van foute vrienden terecht werd aangesproken door die Kees. Eerste wat ik zei was: sta je nou leuk te doen voor die camera? Maar daarna ging ik er wel op in dus nou gaan ze zeker dat eerste eruit knippen en lijkt het net alsof ik er serieus op in ging hahah
Ben ongesteld en op het werk zijn belangrijke apparaten kapot omdat andere collegas niet kunnen na denkenā¦
Aka top dag. NOT
Ik zou hem appen dat de date niet meer doorgaat en hem daarna niet meer berichten
lasagne update:
beste lasagne ever 10/10 would recommend
Die heb ik een keer als vervangend vervoer gehad en die rijd echt heerlijk. Ik vind de plaats van de pook heel fijn in die auto. Veel plezier ermee!
Dank je! Ik rijd nu i10 dus een ix20 is een hele mooie opvolger.
Ik had de ix20 al langer op het oog. Maar na de testrit was ik echt verkocht.
Ja ik ben een heftige meid Maar kan eigenlijk maar enkele zeer onwaarschijnlijke redenen bedenken waarom iemand niet reageert vanaf gisteren en 20000 waarschijnlijke.
Ja, klopt! Een van zijn beste vrienden heeft gisteren gehoord dat hij een vrij heftige vorm van kanker heeft, dus zijn hoofd was heel ergens anders. Ik heb wel gezegd dat hij dat ook eerder had kunnen zeggen en daar was hij het mee eens en hij heeft heel vaak sorry gezegd (en screenshots gestuurd van een gesprek waarin dat besproken werd). Ik vind het wel een reden, maar geen excuus voor het helemaal niets laten horen. Hij gaf aan dat hij me nog wel graag wil zien en een andere dag wil plannen. Het ligt nu wel bij hem, ik ga er niet te veel initiatief in nemen.
Gek dat hij nog niet online geweest is.
Ik ben lekker pasta met avocado aan het maken hmmmm!
Hahaha de camelen teen beschermer
Ja! beter misschien geen tinder tips van mij aannemen
Wow wat klote. Mm ik vind het eerlijk gezegd wel een reden en wel een excuus niets te laten horen, maar het ligt er misschien ook aan hoelang je al met hem date denk ik? Bij kort daten zou het me echt irriteren als iemand dan toch nog even moet zeggen dat ik dat eerder had kunnen laten weten. Omdat het zo duidelijk een uitzonderingssituatie is ook. Maar fijn dat hij er wel goed op reageerde iig!
Ik kom net thuis van een babyshower en ik voel me nu zo raar. Ik kan niet helemaal plaatsen waar dit door komt.
He wat naar heeft het met de babyshower te maken? Hopelijk voel je je snel weer oke!
In mijn vorige appartement had ik de badkamer Ćn mijn slaapkamer. En nu kijk ik naar sociale huurwoningen en die hebben allemaal 2 of 3 slaapkamers. Wauw wat een luxe zeg