Wat je even kwijt wilt #14

Dankjewel! Ik ga zeker kijken of het lukt naar Struga en Berat te gaan!

1 like

Chill! Thanks

1 like

Als je je ooit een dik vadsig mormel wil voelen, moet je een wintersport broek zoeken met maat 48/50. Ik pas letterlijk niks in de winkels. Voel me zo kut.

1 like

@Bertha @anon65426728 @Whitecactus als je vanavond nog niks te doen hebt… wees welkom :slight_smile:

Leuk! Maar ik kan helaas niet!

Wat dacht je van billetjes

1 like

hoeveel dagen lid moet je ook alweer zijn + hoeve posts moet je hebben om in het members only gedeelte toegelaten te worden? kan het nergens vinden :mad:

en @mee-eter lief! Heb al afspraken dus kan niet, maar veel plezier!

1 like
7 likes

Lijkt mij leuk. Ook heel eng.
Tis mij alleen even ontgaan hoe wat en wanneer. Kan ik een pb krijgen? Leuk!

1 like

Yesss thanks!!! Ik heb geen pasta machine dus dat maakt het nog leuker haha

Ik moet even m’n ei kwijt. 2018 was voor mij echt zo’n moeilijk jaar en ik ben zo blij dat het nu 2019 is. Ik ga emigreren! Ik ga wonen in Stockholm en ik heb er zo ontzettend veel zin in. Ik ga daar mijn eigen bedrijf starten en verder een leven bouwen met mijn vriend. Nog even wachten tot 3 februari en dan is het allemaal officieel.

84 likes

Heb je nu binnen!

Zou een broek van 2% elastaan, 71% katoen en 27% polyester nog uitlubberen?

Wat ontzettend gaaf!! Heel veel geluk en plezier alvast :heart::heart_eyes:

1 like

Omg die gast van vannacht heeft me net toch geappt

32 likes

Nee lijkt me niet. Katoen rekt echt nul komma nul en dat is toch het grootste deel.

Heb net een dure tempered glass op mijn telefoon geplakt, zitten er luchtbellen en stofjes onder… Kan wel janken van dat verspilde geld :frowning:

1 like

Ik heb het bij de juwelier gedaan omdat ik bang was dat ze scheef zouden schieten bij Lucardi. Verder is kunnen ze er weinig aan verpesten hoor, het is zo’n apparaatje waardoor alles steriel gaat.

1 like

Nee dat leek mij inderdaad ook maar ze waren er hier van overtuigd dat het wel zou rekken dus toen ging ik twijfelen. Maargoed dan had ik dus toch gelijk.