Wat je even kwijt wilt #14

Ik weet niet zo goed hoe het komt, het was gewoon gezellig. Lief van je, dank je wel :blush:

1 like

Ik erger me zo aan mijn ouders. Ze waren om 16:00 bij mij en dan zouden we lekker uit eten gaan en om 20:15 naar een feestje. Nu waren we om 19:00 klaar met eten en ze willen helemaal niks. Nergens nog koffie of een wijntje. Dus nu lopen we door de regen naar mijn studentenhuis om daar een half uur in de keuken te gaan wachten. Damn.

Ik denk vooral: dit is toch niet iets waar je 24 uur mee bezig bent? Ik snap dat zijn hoofd ergens anders was, maar hij gaat er vanavond pas heen en was al die tijd gewoon thuis. Dan heb je toch ergens wel tijd om eerder een berichtje te sturen?

“Eetklaar” :triumph:

7 likes

Snij jij heel die pit door?

7 likes

Huh hoezo snij je de pit mee?

11 likes

Heeft hier iemand ervaring met het laten verwijderen van een verwijd bloedvaatje (spider naevus) in het gezicht?

Nee hij is gewoon zo onrijp dat de pit nog niet van het vruchtvlees kan loskomen.

Ik druk het mes in de avocado tot op de pit en draai dan de twee helften in tegengestelde richtingen. Dat deed ik nu ook maar een krasje in de pit heeft er blijkbaar voor gezorgd dat ik de pit doormidden heb “gedraaid”

6 likes

Wow ik zou er bijna mee terug gaan. Eet rijp me hol

4 likes

Ja hoe moet een supermarkt weten welke wel en niet eetrijp zijn?

Ik ben met Black mirror begonnen, maar ik kan me van hier vaag herinneren dat er een enge aflevering is. Kan iemand me vertellen welke dat is? Slaap namelijk alleen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dr in knijpen. Of gewoon geen eetrijp sticker erop plakken haha.

14 likes

Ja zo lust ik er nog wel een paar. Het is een natuurproduct

Dan moeten ze er maar geen “eetklaar” sticker op plakken hé smh

12 likes

Dit ben ik op het moment.

4 likes

Ja klopt maar bijna alles in de supermarkt is te vroeg geplukt zodat het nog vers is als ze het verkopen. Ik kan bij bijna alles ( ligt eraan bij welke winkel ) aanraden om het nog even te laten liggen als je het koopt. Tenzij het rijp aanvoelt.

Maar meestal verkopen supermarkten kei harde avocados als eetrijp. 9 van de 10 zogenaamde eetrijpe avocados zijn totaal niet rijp. Dat zij ook niet precies kunnen weten welke wel rijp is of niet dat snap ik. Maar doe dan niet alsof je het wel weet door er een sticker op te plakken en te doen alsof die rijp is.

2 likes

Wat je vaak ook nog meer geld kost dan een avocado die niet als eetrijp wordt verkocht

2 likes

Ik ken de afkorting smh niet maar ik verwacht dat het een onnodige toevoeging is.

1 like

Tijd vast wel, maar dan nog zou dat dan niet een van de eerste dingen zijn waar ik aan denk. En dus vooral als ik pas aan het daten ben, maar dat weet ik niet van jullie natuurlijk. Het was wel netjes geweest ja als hij eerder wat had laten horen, maar ik vind het nog steeds een geldig excuus. Maar goed hij reageerde er goed op zoals ik las dus hij zal jouw mening wel delen denk ik dan!

Ik ben een dekentje aan het haken. Dit wordt het meest lelijke ding ever.

2 likes