Wat je even kwijt wilt #14

Hoppa kerst is voorbij en de reclame voor Valentijnsdag begint al.

1 like

Lange jassen zijn zooooo fijn, je wilt nooit meer wat anders!

1 like

Godver de verwarming is kapot en ze kunnen morgen pas langskomen. :triumph:

Over onnodige toevoegingen gesproken…

25 likes

Vaak hebben talentenshows een vast patroon. Er gaat er een door dan gaat de volgende vaak niet door.
Dus als er iemand door gaat en de volgende zegt in het voor stukje wat hij gaat doen dan cringe ik al zo erg omdat ik weet dan het zo slecht gaat zijn.

2 likes

Hoelaat moet je naar het gemeentehuis! Als je bij wehkamp iets besteld word het volgens mij om max. 13:00 afgeleverd bij een pakketpunt

Zitten hier toevallig Media Markt insiders die mij kunnen vertellen wanneer de BTW-actie er is. Klopt het dat het de vierde week van januari is? Via PM mag ook hoor. :sweat_smile:

Ik kreeg vandaag te horen dat de broer van mijn vriend en zijn aanstaande vrouw het idee hadden om alle vrouwen van de familie met hun bruiloft dezelfde jurk te laten dragen :sob: Eerst was de kleur al vastgesteld, (vond ik nog tot daar aan toe) maar nu hebben ze ook dit nog bedacht. Er werden wat voorbeelden gestuurd en dat maakte het er niet beter op en nu weet ik echt niet wat ik ermee moet. Vind het lastig om mijn mening erover zoveel invloed te laten hebben (want als ik nee zeg veeg ik daarmee hun idee van tafel en het is wel hun bruiloft) maar aan de andere kant vind ik het zo stom en gaat het tegen al mijn principes in dat ze zo voor het plaatje gaan ipv dat ze al blij zijn dat iedereen in het vliegtuig stapt en een hotel regelt en erbij is (ze trouwen ook nog eens in het buitenland).

Oh fuck ja :sweat_smile:
Ik vind die jurk met die bloemetjes heel leuk die je op je profielfoto op fb aan hebt, is dat geen optie!

Jah maar wel van 15 jaar geleden door middel van stroomstootjes… what do you wanna know?

Willen ze serieus voor hun gasten bepalen wat ze moeten dragen? Dat kun je anderen toch niet opleggen, of heeft de rest er geen problemen mee?

2 likes

Hahaha hem bedoelde ik met dat ik al cringte toen hij zei wat hij ging doen.

1 like

Ik weet niet wat de rest ervan vindt, wilde ik morgen misschien nog even gaan navragen. Maar aan de andere kant hoeft dat natuurlijk ook niet veel uit te maken, als de rest het oké vindt verandert dat voor mij niet zoveel.

Ik heb t vaker gehoord dus zal toch wel iets van “ oké “ zijn.

Al vind ik t erg vergezocht

Ik zit voor de 5e avond op rij met een klaarwakkere peuter op de bank.

Ik wil mijn haar verven maar meneer gaat staan gillen boven aan de trap dat hij “ wakker “ is…

Vriendlief is naar de werkplaats…

I need me-time :pleading_face:

Huh dit vind ik echt heel raar! Iedere vrouw heeft toch ook een ander lichaam en dus staat nooit 1 jurk alle vrouwen mooi? Vind het echt asociaal om dit te eisen. De kleur oke, of de dresscode maar de jurk zelf? Nee heel vreemd.

7 likes

@Barbie Ik denk Playtest?

1 like

ik heb net een mailtje gestuurd naar een bedrijf dat op zoek is naar een soort influencer :joy: ik pas perfect in het plaatje (ze hadden een aantal eisen online gezet waar ik aanwijsbaar aan voldoe) en heb een paar goede + relevante foto’s meegestuurd dus nu ben ik echt heel benieuwd haha

5 likes

Oh my lord, we hebben net een dikke vette camping geboekt met alles wat je maar kan wensen. Voor een kind.
Het is echt zo, as je kind het naar haar zin heeft hebben papa en mama dat ook.

(Na jaren buitenland en een verlegen meisje die lastig contact maakt nu maar eens in Nederland op vakantie met animatie. Een kijken of ze nu wel aansluiting vind)

4 likes

hahaha wauw ik zie dit nu pas? ik had vandaag wel gevraagd om een titel maar zag deze niet aankomen :joy:
maar nee, het is niet lassie haha

1 like