Ja mee eens. @Canvastas misschien kun je wat afspreken op basis van de dingen die hij wel kan? Zoals boodschappen halen bijvoorbeeld, dat scheelt al veel. En op de dagen dat jij er niet bent zorgt ie maar voor zichzelf toch, van een avond boterhammen met pindakaas verhonger je ook niet. Snap ook echt dat 't irritant is overigens.
Hallo als we later groot zijn gaat dat allemaal vanzelf
Als je iemand die je niet hebt op fb een privebericht stuurt krijgt diegene daar dan een melding van? Of staat het ergens in een onzichtbare map?
Ik krijg die altijd in mijn gewone inbox en een melding op fb
Ik lees nu vooral dat het met laser gaat. Wil vooral weten of het snel ging en echt effectief was.
Lekker toch, zo’n chillavond met jezelf en goede muziek ik doe momenteel hetzelfde.
ohhh mijn hart, ik loop net door het donker door de gang en m’n hond had blijkbaar zijn kip in de gang gelegd en ik stond er net op, schrok me helemaal kapot van die piep, moet er nog een beetje van bijkomen
Ik snap inderdaad dat dit een heftig vooruitzicht is. Ik begrijp alleen niet waarom je zegt dat je niet 3 weken voor hem wil koken, maar hij dat wel 3 weken voor jou mag doen?
En ik vraag me ook af, als je moeder alles in het huishouden doet en je vader niets, waarom zou jij het dan niet kunnen?
Nou ja, ik leef wel bij t motto: ik heb het nooit gedaan dus ik zal het wel kunnen
Ik zit hier met een mega zelfgemaakte bananensplit en ik ben even 5 jaar en heel blij met mijn ijs
O naja ik las net: ik ga echt niet elke dag voor hem koken, ofzoiets. Toen dacht ik: o maar moet hij het dan wel elke dag voor jou doen? Maar om en om is altijd beter inderdaad
Ik ben nog bont en blauw van m’n fietscapriolen, m’n knie is een keer zo dik als 'ie hoort en m’n keel is ontstoken maar ik heb de tijd van m’n leven in Disneyland jongens.
Enige onhandige is dat ik bang ben voor mensen in pakken (als in verkleedpakken met zo’n hoofd erop, niet voor driedelige pakken) dus ik maak heel veel extra meters om die Disneyfiguren te ontwijken, maar verder is het top!
Edit: ik ben zelfs zo gek geweest om voor veel te veel geld zo’n haarband met oren en een strik te kopen, en ik draag hem met trots.
Hahaha fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Dankjewel!
Jazeker, maar hij doet het niet
Hahaha nou van mij niet, maar klagen over een situatie zonder er zelf iets aan te doen om het beter te maken lijkt mij sowieso niet de oplossing. Ik zou dan inderdaad mijn vader helpen en proberen zoveel mogelijk taken van mijn moeder over te nemen. Ook voor haar zodat ze niet in een ongeorganiseerde bende thuis komt. In voel me niet de juiste persoon om mijn vader te gaan opvoeden. Blijkbaar vinden mijn ouders die rolverdeling prima, en zo niet dan moeten ze dat zelf oplossen
Ik kan me dat ook voorstellen, heb ik ook gezegd in mijn voorgaande post
@Karl_Lagerfeld Ik weet niet of je verder nog had gepost hoe de zitting was geweest. Hoe was het gegaan? Of heb ik erover heen gelezen
Heb mn mobiel weer eens laten kletteren op een betonnen vloer gelijk een hele breuk diagonaal over het scherm. Misschien is het een teken van de karmagoden dat ik minder op mn telefoon moet zitten.
Ik heb je even getagt in het bericht! Het was afgelopen donderdag, ging anders dan ik had verwacht. Dus ben heel benieuwd naar de uitspraak van de raad van bestuur
Het was zo leuk vandaag, heb echt genoten. Kei zenuwachtig en onzeker, maar ik ging helemaal los jongens
En ik dans dus in het dorp waar ik werk, dus ik ben gespot door kinderen en eentje stak der duimen op toen ik klaar was (6 jaar he). Zo lief