Wat je even kwijt wilt #14

Whahaha, maak jij de quiz dan? :joy:

Ik wil toch best wel uit huis en ik zit nu elke dag op woonnet te kijken of er iets leuks is en ik heb op een paar woningen gereageerd en ondanks dat de kans nihil is (sta nog geen 2 jaar ingeschreven) ben ik stiekem wel heel excited :sweat_smile::grin:

5 likes

Same! Ikea website is weer vaak bezocht vandaag

1 like

Haha en ik voelde me laatst al bijna schuldig toen ik wist dat ik sowieso meer dan 15 artikelen had, maar toch lekker zogenaamd onwetend naar de zelfscan ging. Maar hij zei er niks over en liet me doorlopen dus prima haha. Hou echt van zelfscan.

Kan meteen wel door naar het ergernistopic, ik wil altijd zelf scannen want ik kan niet snel inpakken. Altijd jammer dat het in zoveel winkels niet kan. Maar wie heeft in godsnaam die korte stukjes achter de kassa bij de Lidl bedacht, ik ben al onhandig en daar wordt het er niet beter op

4 likes

Ja, ik heb in m’n gedachten allang besloten welk servies enzo ik van huis meepik en hoe alles ingericht gaat worden, tot op kleurenpalette aan.

Oh sorry.
Ik ben wss te vaag dan of ik post te veel. Denk ik.

Ik ben net achterop een auto gereden en ik ben hier best wel van geschrokken. Schade valt mee en iedereen is okay. Maar ik vraag me echt af wie er nou schuld heeft. Pffff wat kut allemaal dit. Was ook de auto van mijn vriend.

1 like

Ja wel sneu, hoor soms ook mensen tegen kinderen schreeuwen in winkels, dan wil je idd ook niet weten hoe het er thuis dan aan toe gaat

1 like

Heb jersey shore aanstaan en ze gaan vechten. Ik wacht nog even met slapen

2 likes

Ik heb een paar weken geleden per ongeluk een app van m’n telefoon verwijderd (ik raakte per ongeluk het scherm aan toen ik wat anders aan het doen was en toen ik op m’n scherm keek was er opeens één app weg)

Maar ik weet dus nog steeds niet welke app dat nou was?! Volgens mij ga ik er ook nooit meer achterkomen en dat frustreert mij echt enorm haha

1 like

Oh spannend. Die gevechten waren altijd leuk. Welk gevecht is het dit keer?

1 like

Ja dat is ook nog eens zo. Ik zou me bijvoorbeeld super oncomfortabel voelen in een strapless jurk (heb een wat grotere cupmaat dus houd zelf bij het kopen van een jurk rekening met dat ik er gewoon een normale bh onder kan dragen). Bij de plaatjes die doorgestuurd werden zaten zeker een aantal strapless jurken dus dan zou ik ook nog speciaal ondergoed erbij moeten kopen. Vind dat ook echt veel te ver gaan.

Met die gozer die Deena dik noemt (ze is zwanger op dat moment) en een of andere chick die Angelina stalkt.

1 like

Ik wil graag even van me afschrijven hoe triest ik ben. Ik heb een paar jaar terug iemand gedate op wie ik verliefd was, maar wat niks is geworden omdat hij naar het buitenland is verhuisd. Nu vind ik dat ik afgelopen jaar mijn leven echt heel goed op orde heb. Ben gaan omscholen en super goed bezig met studie, heb inmiddels een leuke nieuwe vriend etc.

Nu was mijn ex-date vandaag even in Nederland en ik heb hem letterlijk misschien 2 minuten gezien en niet gesproken. Maar meteen vergeet ik gewoon compleet dat ik een eigen leven heb met eigen doelen en wil ik alleen nog maar naar hem staren alsof hij een soort wonder is. Krijg hem nu weer totaal niet uit mijn hoofd en ik voel me zó schuldig tegenover mijn vriend. Ook omdat ik nu enorm ga twijfelen aan onze relatie en of ik wel verliefd ben op hem. Terwijl ik ergens ook wel weet dat ik die andere jongen gewoon perfect heb gemaakt in mijn hoofd. Had deze reactie echt totaal niet verwacht van mezelf.

3 likes

Ik vond dit

Bij achterop rijden wordt ervan uitgegaan dat de achteroprijder onvoldoende heeft opgelet en niet genoeg afstand heeft bewaard. Er zijn echter omstandigheden waardoor wel een kop-staartbotsing is ontstaan maar de achterop rijdende auto geen schuld heeft en niet aansprakelijk is voor de veroorzaakte schade. Er zijn drie situaties wanneer de achterop rijdende automobilist geen schuld heeft aan de aanrijding:

1. als er sprake is van afsnijden;
  2. als er geremd wordt zonder dat daar een reden toe is;
  3. als er ten onrechte geremd wordt bij een oranje of groen stoplicht

Was er sprake van 1 van die drie situaties? Hopelijk gaat het snel wat beter met je, is ook schrikken zoiets!

1 like

Ja dat had ik ook al gevonden. Maar ik kan nergens een soortgelijke situatie vinden die ik net had. Toch bedankt voor het meedenken! :heart:

1 like

Trouwens. Ten onrechte bij oranje. Wat bedoelen ze daarmee?

Als je zonder je snelheid te verhogen nog gewoon door het “oranje” kunt rijden. Dan is stoppen onnodig.

Ja hij reed dus over de stopstreep met oranje en ging toen keihard op de rem. Waardoor ik ook op de rem moest en door het gladde wegdek doorschoot tegen zijn achterkant.

Ik ben geen jurist ofzo. Maar volgens mij mag je er van uitgaan dat je in je recht staat als je claimt dat hij onnodig stopt. Als hij al over de stopstreep is met oranje verwacht je toch niet meer dat hij stopt. Dat zou ik scharen onder onnodig stoppen.