Wat je even kwijt wilt #14

Gelukkig is de schade heel beperkt. Ons kenteken ligt eraf en zijn het plastic van zijn bumper zat los (wat terug te klikken is). En dat was het. Geen deuken/lakschade. Maar hij sprak alleen Frans en gaf meteen mij de schuld, want het was oranje!!!

Kan me er nog steeds over opwinden pfff.

1 like

Ja, de schrik is vaak al erg genoeg. Maar als je zelf niks hebt en de schade is beperkt valt het allemaal nog mee, gelukkig.

1 like

Dankjewel voor het meedenken in ieder geval. :heart: Voel me vooral rot dat het de auto van mijn vriend is. Maar hij bleef er veel rustig over terwijl ik mn ogen eruit jankte thuis :sweat_smile:

1 like

Als je android heb kan je in de playstore kijken bij ā€˜mijn apps’ en dan welke niet geĆÆnstalleerd zijn. Misschien komt het je dan nog bekend voor. Weet niet of dit ook kan bij Apple!

1 like

Nee, ook niet. Ik heb nu online besteld en hoop dat dat gaat passen. Wat een ramp, voelde me echt kut.

Haha same here, ik zit de laatste tijd ook als een hyena te reageren ondanks dat ik telkens heel laag op de lijst beland, maar eens moet het zo ver zijn toch? Misschien zijn we wel concurrenten voor dezelfde woningen :smiling_imp:

1 like

Eigenlijk een beetje hoe het in zijn werk gaat, of het pijnlijk is, hoe lang het duurt voordat het weg is etc. (Het is maar een klein vlekje maar het zit op mijn kin en daardoor lijkt t net of ik continue met een puist rondloop. Vind ik waarschijnlijk vervelender dan zou moeten haha) alvast bedankt!

Nou ja niet iedereen dus, want het gaat alleen om de familie, maar aangezien de bruiloft in het buitenland is weet ik niet hoeveel andere gasten er überhaupt nog zijn.
Wat die 200 poppen betreft ben ik het dus precies met je eens. En dat je dat van bruidsmeisjes vraagt snap ik ook nog wel, want die vraag je van tevoren specifiek om bruidsmeisje te zijn en dat is dan een soort ā€˜eer’ of ā€˜taak’ ofzo maar dat is dus niet aan de orde. Maar ja ik ben het dus met je eens. Thanks voor je reactie iig, ik ga morgen even peilen bij het andere familielid dat dit betreft en eens kijken wat zij vindt. Maar ben heel sterk geneigd om te zeggen dat ik dit wel heftig vind. Wil ook wel graag weten hoe het dan met de kosten zit en hoeveel inspraak ik daadwerkelijk heb in de jurk (vind het bijv echt niet chill als ik geen inspraak heb en dus nog speciaal ondergoed zou moeten kopen omdat de jurk strapless zou zijn ofzo). Ben benieuwd wat voor staartje dit krijgt.

Bedankt voor je uitleg! Jammer dat ie eventueel terug kan komen, maargoed, geen reden om t niet doen. Toch nu maar op zoek naar een behandelaar in de buurt.

1 like

Haha dat zou zo maar kunnen! Ik probeer me te beperken tot student-geschikte woningen, hoop er eigenlijk eentje te kunnen krijgen met een campuscontract zodat m’n inschrijving bij woonnet gewoon doorloopt :sweat_smile:

1 like

Soms word ik echt zo tering moe van mezelf :joy: vermoeiend gewoon :no_good_woman:

Kun je nu iig wel lekker slapen (:stuck_out_tongue:)

Hahahahaha ja dat sowieso. Wat doe jij nog wakker? Ook opstap geweest? Of zomaar?

Nee ben op vakantie :biggrin: hier pas half 11 dus ga zo nog op stap. Slaap lekker alvast

Oooh veel plezier! Waar ben je op vakantie?
En dankje! :slight_smile:

@doei wow ja lijkt me ook eng! komt er veel water uit?

ik moet zo naar werk fietsen (40 minuten) in het pikkedonker ik heb zo weinig zin :weary:

Ahh word gek van mezelf. Was om 4.uur klaarwakker,nu heb ik net natuurlijk van 100 keer draaien warm. Nu ook nog kinkhoest erbij. Ben maar serie gaan kijken

@Matilda Gefeliciteerd!

Ik had gisteravond een feestje en ik ben nu alweer een uur aan het werk. Zoooooveel zin om me vanmiddag weer op te rollen in mijn dekens.

In Colombia!! Pff was met best wel stomme mensen en een super matige avond gehad door irritante skerheid en besluiteloosheid van de rest. Maar wel voor het eerst salsa gedanst met een jongen :stuck_out_tongue: dus dat was een leuke ervaring

4 likes