Morning!
Zo lekker geslapenš
En nu moed verzamelen om te gaan hardlopen
Zooo he megaonprofessioneel inderdaad, bah.
Hoe hij dat naamkaartje/toegangspasje van de scheidsrechter pakt
Ik wil echt heel graag een scrunchie, maar dat wordt óf heel tof óf ik zie eruit als 12.
Ben ook bang dat ik veel te dun haar heb ervoor
Ja er is er eentje onderweg vanuit Ali, maar dat kan nog wel ff duren. Ik zit erover na te denken om naar de K.ruidvat te fietsen vandaag, maar ben bang dat ze niks hebben daar omdat hij zo klein is en dan fiets ik voor niks door de kou hahaha
Ik had gisteren best zin om te gaan dansen maar was zo doodmoe dat ik alle opties afgewezen heb. Nu vind ik dat door het zien van alle stories toch een beetje jammer dat ik te oma was om van de bank te komen nouja nu tenminste niet brak.
Het koffieapparaat op mān werk is kapot en mensen worden daar gewoon echt pissig om? Ik snap dat je baalt, maar je bent gemiddeld een uur binnen en als je dat uurtje al niet zonder koffie kan dan is er echt iets mis. Net ook een man die zei dat we het op de site hadden moeten zetten, anders was hij niet gekomen. Leuk dat je je kinderen geen uurtje plezier gunt omdat je geen koffie hebt.
Dat gezeik op scheidsrechters is sowieso een ergernis van mij, omdat bij mān club elke week weer kei veel mensen denken dat de scheids partijdig heeft gefloten. Ja, toevallig zijn alle scheidsrechters tegen de FC Knudde van de Eerste Divisie en willen ze stiekem dat MVV van ons wint. En Telstar. En FC Den Bosch.
In het geval van Kjeld kun je moeilijk anders beslissen als dat blokje zo duidelijk wegschuift toch
Mijn vriend en ik willen iets leuks doen maar het is rotweer. Dus iemand ideeƫn voor leuke binnenactiviteiten? Een leuk museum ofzo
Nemo is leuk!
Ben mijn kamer aan het uitmesten en kom een berg studieboeken tegen, heb net even gecheckt en de helft heeft een nieuwe druk en is daarmee waardeloos geworden. Vind het zo zonde om ze dan bij het oud papier te doen
Ik saboteer mezelf altijd zo. Net als nu ik voel me een beetje klote van het gehang en dat het buiten zulk kutweer is. Maar ik kan mezelf geen schop onder mn kont verkopen om toch even naar de sportschool te gaan. Ik voel me daarna altijd beter maar die drempel is gewoon zo hoog. Ik moet gewoon gaan en daarna lekker de sauna induiken. Nuuuuu
Net weer voor het eerst naar de sportschool geweest! Was eigenlijk wel leuk zelfs haha. Metingen en conditie test gehad. Metingen waren goed alleen vet te hoog. Dat is ook de reden dat ik ga sporten dus dat was geen verrassing. Nu een persoonlijk trainingschema gekregen en ik heb er helemaal zin in!
Playtest denk ik!
Oh zie nu pas dat je die vraag al heel lang geleden gesteld hebt, sorry
Ik was een beetje zenuwachtig voor mān vaccinatie maar de dokter prikte me zo rap in mān arm dat ik letterlijk niet doorhad dat het al gebeurd was. Ik kon die man wel zoenen zo mogen ze allemaal wel prikken.
Belangrijke afspraak vanmiddag en nu is mijn fohn āontploftā. Gelukkig was ik ver klaar. Jammer dat het nu verbrand ruiktā¦
Vannacht sliep Gizmo bij mij op de kamer. Gizmo begon eerst heel schattig in een doos, tot meneer besloot midden in de nacht dat mijn bed lekkerder lag. Dus hij sprong op bed (prima) en ging vervolgens MIDDEN op mijn bed liggen (1persoons bed). Dus elke keer als ik mij omdraaide, keek hij vet pissig alsof ik degene was met een slaapprobleem. Conclusie: die eikel heeft heerlijk geslapen tussen mijn onderbenen bovenop de deken terwijl ik met draaien de grootste moeite had om hem niet per ongeluk eraf te schoppen.
Het is dat ie lief is, maar vannacht slaapt ie weer lekker op de gang, in zijn doos.
Thanks!! Ik vind dat zo vervelend⦠dan voel ik me zo gefaald. Terwijl ik daarna vaak denk joh had lekker gechilld en genoten van je vrije tijd.
Maarrrr ik heb mezelf toch een rotschop gegeven. Ben nu hiermee bezig

Ik mag geen exfoliƫrende producten gebruiken op mijn gezicht dus ik heb mijn exfoliating pads gebruikt op mijn billen. Ze zijn echt superzacht