gewoon plakken die url! als ie op een eigen regel staat wordt t een filmpje. je ziet t meteen gebeuren. geinig hoor.
gewoon plakken die url! als ie op een eigen regel staat wordt t een filmpje. je ziet t meteen gebeuren. geinig hoor.
voorkeuren --> interface --> optie Hide my public profile and presence features!
Tante Pollewop gaat eens aan âtreat yo selfâ doen. Ik wil morgen of overmorgen een saunadagje doen in Zuid-Limburg. Echter, ben hier nog nooit naar de sauna geweest. Is Thermae 2000 echt zo geweldig? Of heeft iemand nog een andere goede aanrader van iets wat misschien minder groot is?
Ik word echt intens blij bij het zien van LOI reclame waarbij kinderen precies weten wat ze willen worden later, maar die âoudereâ man niet. Geeft me hoop dat ik niet alleen ben
Ik moest meteen hieraan denken, wereld van verschil:
Heb 'm gevonden, ik ga er ook naartoe!
Nou lekker vanaf Rotterdam via Amsterdam naar Utrecht. Hoop dat het straks weer allemaal normaal rijdt als ik naar huis moet.
Help! Ik ben echt blutter dan blut en moet nog avondeten (voor een week maar oké eerst vandaag maar door zien te komen).
Ik heb op voorraad:
Er mag nog wel iets bij gehaald worden, maar het liefst zo min mogelijk dus. iIemand tips voor een zo goedkoop mogelijke maaltijd?
Zo jammer dat ik naar de supermarkt moet, mijn pyjama zit zo lekker.
Kan je zomaar alles naar de kringloop brengen? Zo van Yo, oude studieboeken en ik ga weer?
Misschien kun je een iets van curry maken met een van die soorten vis, de erwten, spinazie en cashewnoten. Rijst erbij en dan ben je al wel een eind. Ik doe er alleen wel vaak kokosmelk in (of zoân kant en klaar curry ding) dus misschien dat je zoiets nog bij kan halen. En eventueel wat extra groente, als je dan voor meerdere dagen maakt ben je alsnog niet veel geld kwijt.
Hangt van de kringloop af dus ik zou idd even bellen of op de website kijken.
aan zoiets zat ik inderdaad ook te denken. Heb ook knoflook en rode peper, dus dan zou het inderdaad alleen een sausje nog nodig zijn! Slim om het voor meerdere dagen te maken,voor twee zou wel moeten lukken denk ik!
Ik heb met mijn ouders afgesproken als mijn boodschappen bezorgd zijn, maar ik lig zo lekker op de bank met de katten op schoot dat ik denk ik zeg dat de boodschappen er nog niet zijnâŠ
Dubbelzinnig als ik doe alsof ik het vervelend vind maar ben er stiekem een klein beetje trots op haha.
Mân ouders liggen in scheiding en sinds een paar weken heeft mân vader opeens een nieuw âkoosnaampjeâ voor mijn zusje en mij. Nu weet ik dat mijn vader met een ander appt (hij weet niet dat ik dit weet denk ik, maar hij is niet erg secuur in zijn telefoon afschermen als ik naast hem zit) en dat zij blijkbaar dat koosnaampje voor elkaar gebruiken. Ik kots daar zĂł van. Noem mij gvd niet zo, wil niks met jouw tweede leven (waar wij blijkbaar niks vanaf horen te weten) te maken hebben.
ik was vannacht, pardon ik bedoel vanochtend, pas om 06:15 thuis. Op de terugweg van het avondje zaten mijn vriend en ik op de fiets en toen stopte hij ineens en zei hij âwacht we moeten nog wel stilstaan bij het feit dat jij cum laude bent afgestudeerd he!!! Ik ben nog steeds trots he, kom even proostenâ en toen gingen we samen, terwijl het miezerde en het donker was een klein dansje doen, zĂł lief
fijne momenten in het leven
(Ik ben al een paar maanden afgestudeerd en inmiddels aan het werk enzo)
Ahhh dit is zo cute
Dit vind ik zo, zo lief! Ik pinkte serieus een klein traantje weg haha. En nog gefeliciteerd net je cum laude afstuderen! Ook al is het nu een paar maanden geleden, het blijft een prestatie om trots op te zijn.