ik heb mail gekregen van het bedrijf dat een influencer/blogger voor hun platform zoekt! ze zijn enthousiast over m’n mail maar ze hebben veel aanmeldingen dus die gaan ze aankomende week bekijken en dan hoor ik van ze. SPANNEND
Als je de kruiden ervoor in huis hebt zou je nasi kunnen maken (rijst, kruiden, ei, erwtjes) (ik gebruik het recept van Beautylab als basis), evt. vis lekker kruiden en erbij bakken. Als je bloem en/of paneermeel in huis hebt kan je ook vis frituren (ofwel beslag maken ofwel bloem/ei/paneermeel). Je zou er aardappelen bij kunnen halen en daar (oven)friet van kunnen maken en dan heb je fish & chips, kan je er zelfs mushy peas bij maken, maar ik vind het ook altijd lekker met rijst. En als je een blikje tomatenblokjes erbij haalt en 1 ding als vulling (olijven bijvoorbeeld) heb je samen met de spinazie een prima skere pasta.
ahh haha wat lief!
He shit had ik dit maar eerder gelezen haha! Had ik zo met een aantal ingrediënten 3 maaltijden gehaald. Met een beetje geluk hou ik nog erwten over, dan kan ik van de week nog de fish and chips maken! thanks in ieder geval, voor je ideeën!
ik vind het zo grappig eigenlijk he, ik dacht altijd, oh man op het moment dat ik geld verdien met een ‘volwassenmensen’-baan ga ik alle shit kopen die ik wil, ga ik niet meer 100 keer nadenken voordat ik dit of dat doe/koop
nou nee hoor, ben nog steeds hetzelfde gebleven. nooit zal ik zoveel geld neerleggen voor een merk, nooit zal ik 10 euro aan koffie besteden (ff heel zwart-wit gezegd he) en altijd zal ik nog van sale houden en de bonus bij de AH in de gaten houden
Ik dacht echt (komt vast ook omdat ik vroeger niets had) dat je een heel ander mens zou worden als je ineens wel veel geld hebt. Dat je dan echt alles doet wat je wil.
Ik ben nog steeds even zuinig en weet niet of ik daar van baal omdat ik mezelf niet altijd alles gun, of dat dat maar gewoon goed is zoals het is.
Kunnen jullie helpen met een naam voor mijn lettertype te bedenken?
Ik hou van Zweden, konijnen en mijn lettertype bevat veel ‘snelheid’.
Snel kønijn
Haha ik wilde net zeggen snabb kaninen maar ik weet niet zeker of dat normaal woordgebruik is.
schneul keuneun
Geen idee waar dit hoort maar, ik ga morgen op werk praten over een nieuw contract. Ik werk hier iets langer dan een jaar en wil eigenlijk om salarisverhoging vragen. Is dat normaal na een jaar? Hoe pakken jullie dat aan?
Ik denk dat dit juist iets waardevols is wat je op lange termijn meer ruimte biedt.
Ik heb dit ook hoor! Ook met weinig opgegroeid en dacht hetzelfde. Heb wel wat langer een ‘grote mensen-baan’ dan jij en heb inmiddels wel geleerd om af en toe wél te ‘splurgen’ en dan is het toch extra speciaal. Helemaal goed zo wat mij betreft.
Je kunt voor jezelf op een rijtje zetten wat voor ontwikkeling je hebt doorgemaakt en waar je voor beloond ‘moet’ worden. Dus wat kun je nu beter dan vorig jaar en wat heb je meer te bieden? Je kunt ook even bij collega’s vissen of zij dat hebben gekregen na een jaar, dan weet je een beetje of en wat je kunt verwachten.
Dit zou ik ook doen + kijken naar loonschalen zodat je weet wat de stappen ongeveer zijn of kunnen zijn. En eventueel nadenken over welke opties ook interessant zijn zoals opleiding ofzo, als ze niet met geld willen belonen zeg maar
Mijn vriend heeft net gekookt. Ik heb een haardvuurtje aangezet op Netflix, kaarsjes aan, rummikub klaargezet en in de keuken wordt nu het kaasplankje verzorgd.
En zo ook nog heel holland bakt. Wat heerlijk dit. En nu ga ik mijn mobiel wegleggen
Waarom gaat mijn dit-shirtje/truitje-jeukt-en-kriebelt-als-de-tyfus sensor altijd pas af NADAT ik de kaartjes er af heb geknipt?
Als je notities maakt van het gesprek, aub niet op een laptop doen maar gewoon met pen en manier. Heb een paar keer meegemaakt dat recruiters achter hun laptop zitten en dat voelt zo afstandelijk/ongemakkelijk voor de sollicitant.
Misschien heb je hier iets aan: https://www.artofwork.co/job-interviewing. Vond dit wel een verfrissend artikel
Te lief
Jammer van die mensen… Toch fijn dat je er nog een leuke ervaring aan overgehouden hebt. Hoe is het daar verder?
omg het regent zo hard
ik geniet, hier vanuit mijn bed