Als je een gesprek verwijdert op whatsap zonder te lezen, komen er dan wel blauwe vinkjes?
Ik denk dat ik me misselijk ga eten aan bagels in new york⊠en aan tacoâs en donuts. En ik ga denk ik ook heel china town leeg eten.
Het bad is bijna vol gelopen en mijn vriend heeft een bruisbal er in gegooid en zegt dat het water helemaal roze wordt, o yeahhh
Ik denk het niet omdat je het gesprek (en dus dat ene bericht) alleen op jouw whatsapp verwijdert, daar heeft de whatsapp van die ander geen weet van.
Zal zo blij zijn als het vrijdag deze tijd is, hoop dat deze week me meevalt
Het was zooo leuk!
En na de show kreeg ik van een meisje uit mn groep die ook meedanste een bloem, omdat ik het zo goed gedaan had
Groetjes een gesmolte Lentex
ik was vanochtend aan het werk en er was een kindje van 3, bijna 4. ze had een trui met met ACDC erop in glittersteentjes. ik zag het al maar ik dacht oké, vast de smaak van de ouders ofzo. komt ze op een gegeven moment naar me toe, kijk ik heb een ee sie die sie trui aan! mooi he? dus ik zei ja mooi!!! met die glitters ook! zegt ze, ja ik heb ook een michael jackson cd! die liedjes kan ik allemaal meezingen en ik word een beetje verdrietig als ik van mama niet naar die cd mag luisteren⊠en ik zat echt zo: een kindje van drie, hoe dan?! vind het nog steeds vreemd haha
Update: ik heb twee keer gewonnen, hellllll yes.
Heb je een kleinere maat? Ik heb de kindervariant gekocht en dat scheelde een paar tientjes
Hoe zit het met een mobiel abonnement verlengen? Dat mag toch 3 maanden voor dat je abbo afloopt. Of heb ik dat verzonnen haha.
Nvm haha al gevonden!
Bij mij is dat inderdaad zo (Vodafone).
oh ik zie het inderdaad. Ik heb zelf de superstars en daar is er minder verschil dan bij stan smiths
Ik ben aan het werk maar het is zooooo saai dat ik bijna in slaap val
Ik ben helemaal happy want:
-
Vanmiddag had ik repetitie met mân band, en elke keer kan ik wel janken van geluk, want we spelen allemaal liedjes waarvan ik vroeger dacht âooh, wat zou ik graag zangeres wordenâ, en nu bĂ©n ik zangeres en zing ik die liedjes. (Zoals vandaag Ademnood, Donât let go van En Vogue en Hero van Enrique.)
-
Mijn tangoles ging goed en mijn danspartner is echt super. Hij heeft een vriendin en daardoor ben ik heel erg op mân gemak, zo chill.
-
Zometeen ga ik naar de bios en het kost me niks. (Nouja ik heb een abonnement. Maar het voelt dus alsof ik gratis ga.)
Ik wil zo graag terug naar New York voor het eten! Vooral Shake Shack en IHOP
Omg jaa shake shack wil ik zo graag. En de banana pudding van magnolia bakery en de koekjes van levain yummm
Nu bij Zalando 20% op stan smiths!
Hele week uitgesteld, nu op zondagavond nog werken pffâŠ
Klinkt als een heel leuk weekend, welke film heb je gekeken?
Door je tweede punt realiseer ik me waarom ik bij stijldansen het met mijn danspartner soms wat ongemakkelijk vind, hoewel tango en stijldansen niet helemaal te vergelijken zijn. Toch bang dat er ook andere veewachtingen komen ofzo. Maar ik ben er helaas ook wel goed in om dingen, in ieder geval voor mijzelf, ongemakkelijk te maken.
Ik kan niet in jouw agenda kijken natuurlijk, maar wat misschien helpt is om kritisch te kijken naar de dingen die je doet. Bijvoorbeeld: Kost het je energie of krijg je er energie van? Als je er energie van krijgt dan is het wellicht niet erg dat je het âdrukkerâ krijgt