Ik snap het wel hoor.
Heb zelf kinderen, maar kringverjaardagen kunnen echt verschrikkelijk zijn.
Edit: kinder-verjaardagen dus.
Al zijn kring verjaardagen ook niet fantastisch
Ik snap het wel hoor.
Heb zelf kinderen, maar kringverjaardagen kunnen echt verschrikkelijk zijn.
Edit: kinder-verjaardagen dus.
Al zijn kring verjaardagen ook niet fantastisch
Dit zou ideaal zijn maar ik denk dat als alles er ligt straks ook alles open/half op/zonder prik is
Ademnood? van linda roos en jessica? (is er een andere Ademnood?)
Jesus waar gaat dit over. Kinderen zijn nou eenmaal kut. Daar hoef je geen gedetaileerde post over aan uit te wijden.
Naaaaa Robeeeeeeer, ik had je gezien als ekte kindervrind.
Kijk even naar mn profiel foto. Ik ben een smiecht hehehe ik prop kinderen vol met taart zodat ze niet zo hard gillen. MUWHAHAHAAAA
Van suiker gaan ze juistttttt gillen
OOOOH, je bent gewoon een vermomde miss Trenchbull!
Daarna in de oven?
Maar als je het nu nog gelooft, is het voor jouw de realiteit. Dan weet je dus niet dat het nep is, lijkt mij
Zo, net even aan mijn verslag gezeten van school. Heb nog steeds geen idee wat er allemaal in moet, wat er omheen gedaan moet worden (een muurkrant en een pitch??) en wanneer sommige dingen gedaan moeten zijn. Want ja, de lerares die dit vak geeft, is overspannen⊠En de ander die hier kennis over heeft, was afgelopen vrijdag ziek. En komende week is de laatste kans voor de toetsweekâŠ
Niet met erytromycine specifiek, maar wel met antibiotica, ik heb een tijd minocycline geslikt en tegelijkertijd duac gel gesmeerd. Dit werkte inderdaad wel en mijn acne ging grotendeels weg, alleen is het vrij snel weer terug gekomen. Voor zover ik weet is antibiotica over het algemeen geen blijvende oplossing voor acne. Ligt natuurlijk aan het soort acne (hevig of resistent), maar proberen kan geen kwaad denk ik!
@Bertie @Lort dank jullie! Er is maar een collega die er langer werkt (en die kreeg een andere functie). Dus gewoon weinig om mee te vergelijken⊠geen idee of het normaal is om zelf over te beginnen ook? maarja als ik het niet vraag ga ik het nooit weten, vraag gewoon wel hoe ze er tegenover staan morgen. Kan weinig kwaad denk ik
Ja, ik zou roaccutane sowieso toch wel als een soort last resort houden, ik heb ook van alles geprobeerd maar nu toch net mân eerste maand accutane gehad. Het is bij mij denk ik een halfjaar tot een jaar wel bijna helemaal weggeweest, maar sinds augustus is het echt heeeel erg teruggekomen, erger dan ooit, dus vandaar ook de keuze om toch aan de accutane te gaan. Ik hoop dat het bij jou wel helemaal (en blijvend!) weggaat!
Ik weet niet wat je verder wel of niet geprobeerd hebt, maar bij mij heeft koolhydraatarm en verminderd zuivel wel echt geholpen. Het ligt er maar net aan of je ergens gevoelig voor bent.
De chinees bakkertjes in china town zijn zo lekker en goedkoop. Echt lekkere cake-rolls/taartjes/verzin het maar!
Misschien eerst een paar keer proberen?
Ik help ook 1 ochtend per week bij het asiel terwijl ik fulltime werk, soms 3 keer per week sport, een eigenhuishouden heb en een sociaal leven. Het is druk, maar het kan prima!
Nee je hebt gelijk. Het ding is, ik wil graag verhuizen, maar dat is zoân 100 kilometer verderop. Met mân huidige baan zou mân reistijd zoân 2 uur enkele reis worden en dat is gewoon Ă©cht te veel. Ik wil liever eerst kijken naar een baan ergens in die buurt en dan verhuizen. Dus een andere baan is inderdaad wel een optie, en eigenlijk wat ik heel graag zou willen (ondanks dat ik mân huidige werk erg leuk vind)
Mn overbuurvrouw heeft zoân enorm vervelende stem en elke avond rond deze tijd schreeuwt ze enorm hard: piiiiimmmmieeeee, pimmetjeeee, kom maar! Kom dannnn! Pimmmieee!
En dit dan letterlijk minutenlang, want die kat geeft geen fuck en komt eigenlijk nooit. Trek het soms echt niet.
Ik heb echt zoân leuk en gezellig weekend gehad en nu zit ik echt al ruim 2 uur vast in de trein net boven Parijs en ik wil eigenlijk in bed liggen en pizza eten. Pffff als ik dit op de voorhand had geweten dan was ik nog een nachtje extra in Parijs gebleven en dan had ik weer bij mân nieuwe favo restaurant gegeten. Heb zo bizar lekker gegeten gisteren niet normaal
Dit was je eerste optreden toch (na gisteren dan)?
Tof dat je hebt meegedaan!
Wat voor soort dans doe je/ wat voor optreden was het??
Sorry voor alle vragen, pure interesse dans zelf ook