Wat je even kwijt wilt #14

Heb de eerste dag op mn werk en ben nu al zo moe?? Vraag me af hoe ik de laatste uren doorkom, mn hoofd zit ook echt vol

1 like

Wow! Hoe snel is een tongpiercing dicht?!
Ik was vanochtend (rond 10:00u) even zonder gaan douchen en nu dacht ik oh shit, even in doen. Het was al bijna dicht! Moest echt duwen.

Hier zijn de kinderen ook groot fan van Michael Jackson. De oudste (7) was laatst aan het huilen dat hij dood was en ze dus niet naar een concert kon :sweat_smile:
Ipv K3 vragen ze hier naar Toto-Africa, Dire Straits-Sultans of swing, etc

Ze balen heel erg dat de top2000 voorbij is :biggrin:

De oudste heeft zelfs gestemd op de top2000 :tongue:

9 likes

Het is weer zo ver. Ik mag weer een nieuwe telefoon (abbo verlengen) dus ik zit weer heerlijke unboxing videos te kijken waar mensen met een indian accent technische dingen uit leggen. I love it.

2 likes

Kan ook met andere meel inderdaad.
H&B vind ik wel prettig om in de gaten te houden mbt aanbiedingen, regelmatig 1+1.koop daar regelmatig amandelmeel en kastanje meel etc voor speciale baksels!

1 like

Thanks ga ik ook doen!

Haha yess! Hoe ging het?

Haha ja ik herken het, ik weet ook nooit wat ik daarop moet antwoorden, rot vraag.

1 like

Huilen
 2 weken geleden had ik afdrukken laten maken voor gehoorbescherming op maat. Word ik net gebeld, zijn die afdrukken mislukt en moet ik nog een keer. Nog een keer van die vieze schijt in m’n oor :triumph:

2 likes

Ik krijg net een onvoldoende terug voor een verslag dat echt voldoende moest zijn omdat ik anders mn P niet haal en van de opleiding af moet. En geen herkansing mogelijk. Ben echt flabbergasted, had nooit gedacht dat ik een onvoldoende zou halen, heb m’n best gedaan en tot nu toe nog geen cijfer lager dan een 7 gehaald. Heb m’n coach gevraagd of er mogelijkheden zijn want als ik nu van de opleiding moet heb ik twee jaar en 4000 euro verspild :sob:

1 like

Ik sta nu in een Hare Krishna-complex in India. Wat een reis, ik heb nog nooit zoiets gezien!

8 likes

Dit heeft bij mij geholpen! Verzonnen jank verhaal btw (ik ga naar opbiechttopic)

19 likes

Altijd een overwinning wanneer ik een belletje toch maar pleeg en het gesprek gewoon prima gaat (op werk)

3 likes

Hoop voor je dat er misschien toch iemand is die mee kan of iets af kan zeggen om dan mee te gaan. Weet niet of deze gedachte je helpt, maar meestal is ‘afwachten’ op iets engs enger dan het enge zelf, door te bellen heb je volgens mij al een hele stap gezet. :slight_smile:

1 like

het was een heftig maar mooi afscheid en het is beter voor het beestje al blijft het natuurlijk verdrietig
 dankjewel allemaal voor jullie lieve berichtjes <3
@anon65516664, @Evenveel, @Quinoa, @anon39978576, @Nox, @Norma, @ladygodiva, @Prikkelbaar, @Sparkles, @Geo. Ik hoop dat ik niemand vergeet! Maar doet me goed dat zoveel mensen die ik niet eens ken mij sterkte wensen, Dankjulliewel :heart:

16 likes

Ik zit in een bijgebouw van school echt in mn studeerkloffie, maar het is meeegadruk met een receptie over het brein en artificial intelligence en mensen drinken bubbelwijn en wat moeten ze allemaal wel niet denken van deze gekke studenten

1 like

Het zien als gratis sportschool. Dat hoorde ik vaak :stuck_out_tongue: (en dacht ik zelf ook als ik weer eens geen zin had om in de kou kilometers te moeten lopen/fietsen met poststukken).

1 like

Ja ik denk het. Ik heb wel feedback maar kan daar eerlijk gezegd niet zo veel mee. Heb ook wel eerder gehoord dat degene die nakeek niet zo chill was. Maar had echt in geen honderd jaar gedacht dat ik een onvoldoende zou krijgen. Gewoon, gebaseerd op mijn vorige resultaten en heb hier evenveel zo niet meer moeite voor gedaan. Kan me niet voorstellen dat ze me geen extra kansje geven maar ja ik moet er wel rekening mee houden natuurlijk.

@Denna De examencommissie is er al aan te pas gekomen omdat het een heel slecht georganiseerde pilot opleiding is, waardoor ik dus nu ook in de problemen ben gekomen. Ik heb al een half jaar uitstel gekregen van ze omdat ze inzagen dat het eerste jaar echt helemaal niet verliep zoals het hoort waardoor ongeveer 60% studievertraging opliep en 30% gestopt is. En toen besloot mijn opleiding het besluit van de examencommissie aan te passen zodat ik nog maar drie maanden uitstel had ipv zes, zonder herkansing. En toen ging het mis.

Haha gepoept of gepiept :smiley:

1 like

Vanwege deze zinsnede zou ik zeker even contact opnemen met de examencommissie en kijken wat ze nog voor je kunnen doen. Vind het echt heel vervelend voor je dat je zo van de opleiding kan worden geschopt, hoop echt dat er nog iets aan gedaan kan worden.

1 like