Ja dat kan toch echt niet? Ze hebben het besluit gewoon zo aangepast dat het binnen het programma past maar hierdoor werd mijn uitstel ineens gehalveerd.
Haha maakt niet uit! Laat weten hoe 't was.
Nee, vind het echt niet kunnen. Een uitspraak van een examencommissie hoort in mijn mening leidend te zijn, dus gewoon aan de bel trekken! Zeker omdat het om best een smak geld gaat.
https://www.ad.nl/buitenland/spanje-in-de-ban-van-peuter-yulen-in-110-meter-diepe-put~aac1b9d4/ Zo’n verdrietig nieuwsbericht, jeetje.
Ik ga zo met mijn ‘verloofde’ (ik noem hem nog altijd vriend) kijken bij een trouwlocatie en ik voel me ineens 20 jaar ouder dan dat ik ben :’)
Misschien vind zij dat juist van jou!
Heb zo mijn allereerste tentamen van de 4 tentamens die ik de komende 3 weken heb. Er ligt zoveel druk op dat ik dit gewoon allemaal haal (in ieder geval de eerste twee), anders ga ik echt flinke vertraging oplopen met mijn studie. Duimen
Dan heb jij vast een veel leukere persoonlijkheid
Ik kijk de documentaire over R Kelly en ik walg gewoon. Echt wtf bezielt die man
Denk dat het wel in een seconde gebeurd kan zijn. Een keer andere kant opkijken en een kind kan iets onverwachts doen. En als je niks af weet van een gat een je kind gewoon lekker laat spelen en je wel toezicht houdt maar van 5 meter afstand, dan zie je dat ook gewoon niet. Ben benieuwd hoe dit afloopt, het jongetje zit er al vet lang in en dan kans op water/instortingsgevaar… ik vrees het ergste.
Wat spannend!!
Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als iemand het zou hebben gefilmd, maar weet niet hoe jouw zus dat vind
Er is in dit topic een linkje gepost geweest:
en deel 2:
Denk dat de andere 4 delen nog uitgezonden moeten worden
Ze zijn er alle 6 al
Dat heb ik ook met mijn zus! Zij heeft een super mooi gezicht en ik niet.
En zij is ook veel spontaner, socialer en gezelliger. Ik ben soms wel jaloers op haar, maarja ik ben wie ik ben hoor. Ik ben dan wat rustiger, terughoudender en verlegen maar dat heeft dan ook weer zo zijn charmes.
Volgens mij mogen ze dit echt niet doen, tenzij ze naar het COBEX (college voor beroep van examens oid) van jouw instelling te gaan? Je mag niet zomaar tegen een besluit van een examencommissie in gaan als opleiding.
Ik eet nu pasta zonder geraspte kaas want die was beschimmeld, zo karig
Bah
Ja eerste optreden inderdaad vond het heel leuk
Een mix, veelal hiphop wel : )
En jij?
Ik vraag me al een hele tijd af hoe dat op stations en zo gaat. Daar zit de AED achter slot. Hoe snel is daar iemand die hem voor je open kan maken? Of is het een cijfercode en krijg je een code waarmee hij open kan? Heb er nooit goed op gelet maar ben toch benieuwd