Wat je even kwijt wilt #14

Ik heb zoooooo’n zin in sushi… Ik ga proberen m’n vriend over te halen om nu sushi te eten

1 like

Ik lad het vanmiddag ook ja. Ik betwijfel ook of ie uberhaupt nog leeft. 110m is onwijs diep natuurlijk, denk alleen als er iets van water in stond. Tegelijkertijd zou dat water dan alsnog z’n dood (hebben) kunnen betekenen. Ze horen ook geen geluiden vd peuter. Zo sneu ook dat die ouders ruim een half jaar geleden (ook) al een ander kindje plots verloren hebben :frowning:

1 like

Hahaha ik app met een jongen van een dating app en hij stuurt aan de lopende band foto’s van zijn planten en nu zelfs een filmpje van de planten op zijn kantoor. Haha zooo cute. En dagboekpost is een nieuw ding geloof ik.

19 likes

Haha, like voor medeleven en voor dagboekpost. Ik zou langzaamaan gaan en ook maar iets heeeel lekkers meenemen want zo te lezen verdien je dat heel erg

Hoe komt het?

What up?

ik weet bij winkels hier in de buurt waar die buiten de winkel hangt, dat wanneer je met 112 belt en je meld dat je het AED apparaat van de desbetreffende winkel nodig hebt je een cijfercode krijgt om het kastje open te maken. Aangezien de winkel de sleutel heeft en je daar natuurlijk niet altijd bij kan.

1 like

Ja sorry ik like dit omdat ik dit zo typisch mannen vind dit zou mijn vriend ook doen echt whyyy

Hahaha je hebt jagers en verzamelaars.

2 likes

Cool! Ik meer jazz/ moderne dans

1 like

Haha ja shit hoor heb de verkeerde kan ik nog ruilen

1 like

Oh dat vind ik ook heel gaaf altijd!

1 like

Jij kan niet de schuld ervan op je nemen dat iemand anders kort en bot reageert, dat ligt toch echt bij de ander. En mogelijk had ze niet haar dag, maar dan nog is het niet eerlijk dit op jou af te reageren. Probeer het niet persoonlijk aan te trekken (al kan ik me wel voorstellen met die rot gesprekken die je hebt de laatste tijd, dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is).

Undercover Boss is echt mijn guilty pleasure.

3 likes

Ik voel me helemaal naar van iets wat iemand me heeft verteld over zichzelf en ik weet niet zo goed hoe ik me weer fris en vrolijk moet voelen. Moet ook nog eten maar heb totaal geen eetlust. Wel honger.

Wat bedoel je met de 3e zin, 110 meter diep, alleen als er iets van water in stond? Dan is hij sowieso verdronken toch, geen twijfel over mogelijk?
Ja sneu he :frowning:

Beetje allebei, denk ik. En de context was ook heel raar (we hadden het in een groepje over een bepaald onderwerp, zij reageerde ineens heel fel en toen kwam haar ‘verleden’ eruit rollen). Soms denk ik echt ik een soort empathie-probleem heb haha. Misschien ben ik wel een hsp of zo. Ben echt van de kaart.

Oké nu moet ik ook nog huilen :")

1 like

Daar had ik nog niet echt over nagedacht, goede vraag. Weet niet of ze hulp nodig heeft en ook niet of ik de aangewezen persoon ben om te helpen. Ken haar ook niet heel goed. Maar als ze er ooit meer over kwijt wil luister ik opnieuw.

@Boommm heel lief! Doen! :smiley:

1 like

Ik bedoelde ermee dat water z’n val evt wat had kunnen “breken” (al blijft 110m dan een bizarre val), maar dat het water tegelijkertijd ook een extra gevaar zou zijn ivm verdrinkingsgevaar o.a. indd (helemaal gezien het een peuter is) en bijv onderkoeling.
Ik las zojuist op de instastories van RTL Nieuws dat familieleden het kindje nog wél kort hebben horen huilen na de val, maar daarna niet meer.

@briseis Volgens mij heb je me verkeerd getagd? :stuck_out_tongue: