Ik heb dit ook als ik dossiers lees en lees over wat kinderen hebben meegemaakt. Merk het gelijk in stemming en eetlust de hele dag. Verder niet een tip ofzo helaas, maar eerder herkenning, you’e not alone. Doe even wat vrolijks <3
Haha woops je hebt gelijk! Rare error in m’n hoofd?! Maar als je iemand hebt die een Nijntje nodig heeft: ook doen!
@monkeyslut ging dus om jou :’)
Gelukkig dat je het snel van je af kon zetten. Hopelijk bij het telefoontje erna wel een vriendelijk iemand aan de andere kant van de lijn.
Ah zo, hm ja het ziet er niet goed uit. Damn. Hopelijk wordt de omgeving meteen op bestaande gaten gecheckt.
Toch fijn om te weten, thanks. Ik ga denk ik vrolijke muziekjes opzetten en dan rustig koken.
Eeeen we zijn weer terug bij mn Jesse Mccarney verslaving.
Oké de rare shit stapelt zich op: een soort collega van me komt recht tegenover me wonen?! Weet echt niet wat ik hier nou weer van moet vinden.
Haahaha jaa
Ik zag het jaa geweldig hahaha
Ik ben nu pas bijna thuis vanaf werk en ik heb geen eten maar de supermarkt is al dicht. Muhuh. En de meneer achter me in de trein laat echt een enorme boer. Top.
Ik ben at the moment met vriend en baby in Middelburg en we willen morgen ergens lekker uitwaaien op het strand en daarna bij een gezellig strandtentje zitten en daarna ergens eten, where do we need to go?
Superlief!!
Nee juist niet toch? Val van hoogte in water kan juist als een val op beton zijn?
Kan zeker ja. Afhankelijk van de hoogte en hoe je valt slinken je overlevingskansen ook (drastisch) op water. Maar de andere optie in dit geval was ook daadwerkelijk een harde ondergrond. Maar in het geval van een peuter is het beide super ongunstig dus lijkt me.
Oh jongens dat programma over scheiden. Doet gewoon pijn in mn cringe
@EllaFitzgerald op de één of andere manier heb ik best lang gedacht dat deze avatar van jou Ronnie Flex was
Can I have a standing ovation please… Ik heb voor het eerst in 7 maanden weer gesport ipv gesponsord.
Leef de laatste tijd een beetje in een bubbel, maar jezus hoe lang gaat die shutdown in de VS nog duren?! Ik geef het nog even voordat de shit daar echt zo onnoemelijk the fan gaat hitten. Daar zitten zo tyfusveel mensen gewoon ZONDER inkomen nu? Alleen omdat die fucking sinaasappel loopt te drammen als een trol om geld voor een fucking muur. Betaal die lekker zelf, klojo.
Jaa heb op het station maar een pastaatje gehaald!