Ja nogsteeds zo plastic. Was zelf altijd meer fan van libresse
Ik ben in shock dat stroom zo duur is. Mijn huur was inclusief en heb er nooit echt over nagedacht hoeveel dat zou kosten
Dit gebeurd ook maar 1x per 10 jaar! Zo leeg!!
Ik heb een luxe probleem. Ik dacht dat ik twee blikken knakworstjes had gekregen⊠Ja zijn het ook maar van die mini worstjes om op tafel te zetten tijdens visite. Ook lekker en ik ben nog steeds blij ermee maar mijn idee om broodjes knakworst te eten gaat nu niet door. Ik denk trouwens dat ze zelf ook dacht dat ze dat had gepakt want heb er wel een zak bolletjes bij gekregen.
Huh ik snap dit niet haha je kunt die kleine toch net zo goed op een broodje doen? Dan pak je er gewoon wat meer per broodje? Smaakt toch hetzelfde.
Ik zie helemaal in mijn hoofd hoe dit er steeds af gaat vallen haha. Heb er al moeite mee om het op het broodje te houden als het normale knakworsten zijn haha.
Je kunt ze misschien halveren zodat ze niet meer zo rond zijn maar een lange platte kant hebben. Haha als ik zin had in broodjes knakworst zou ik me no way laten tegenhouden door dit haha dus vandaar mijn verbazing en deze vergezochte oplossing.
ik vind de website van h&m zo slecht werken dat ik het er vaak maar bij laat zitten als ik iets wil bestellen.
Snap echt niet dat ze die site nooit eens verbeteren.
Hij loopt zovaak vast en ik kan zovaak iets niet in mn mandje gooien.
Dit doe ik bij de normale ook. En het broodje niet helemaal opensnijden helpt ook.
Bij mij loopt hij niet vast, maar ik vind het totaal onoverzichtelijk qua categorieën en filters. Die site lijkt ook echt al 10 jaar hetzelfde.
ja nog niks! ben op woningen aan het reageren, dus had de postcode van een van die woningen ingevoerd en stroom + gas was 150.
En ben ik nou heel dom want in mijn beleving is dat dan ook je verwarming? of heb jij stadsverwarming?
ja precies, ook dat. Verbetering en vernieuwing zou wel eens goed zijn.
Ik krijg een nieuwe stagiaire in februari, maar op papier mag ik niet haar begeleider zijn, omdat ik alleen een mbo diploma heb en zij hbo doet. Gelukkig heeft mijn collega wel een hbo diploma anders hadden we best een probleem
ik heb binnenkort een fout feest en nu wil ik eigenlijk samen met mn vriend als een duo gaan maar kan tot op heden niets origineels bedenken. wie heeft dé tip?
handig om te weten: hij: blank, rode baard⊠ik: donkere huidskleur en dito haar
Ja mijn ouders en mijn vrienden gooiden ook al van die kut bedragen ik ga maar heel veel kaarsjes kopen
Ja daar heb ik ook echt weer behoefte aan want mijn vader heeft echt een mening over mijn naakte momenten
Ik moet morgen echt even dingen in huis gaan doen want het is echt al 2 weken een grote klotezooi
Maar ik kom er gewoon niet aan toe ofzo
Ik ben hier gewoon te lomp voor denk ik.
Hahah jaaaa! ik loop dan naakt naar beneden en dan kijkt ie op omdat ik de trap af loop en dan zegt ie âgodverdomme karlâ en knijpt ie zân ogen dicht of hand voor zijn ogen. Ik hou daar wel van
Vergezellen je nakies je dan ook? Als een soort erewacht? Om het af te maken?