Wat je even kwijt wilt #14

Late reactie maar ik heb vanwege dezelfde reden ook niet gereageerd ;-; zo zonde, we hadden het allebei gewoon moeten doen

Ik wil slaaapen

Ja die lopen als eerst de trap af om mijn komst aan te kondigen!!

10 likes

Mother of naked cats

4 likes

Ja vreselijk, maar de kans lijkt me erg groot dat hij al dood is. Een val van 110 meter overleef je toch niet?

Ik zou naar Domburg gaan!

Wij wilden ooit eens gaan als Meerminman en Mosseljongen (van Spongebob), maar dat feest (met thema Superhelden) ging uiteindelijk niet door.

12 likes

Uwlch kheb motten in m’n kast. Zit ineens een gat in een supermooi zacht wollen truitje. Kan wel janken

Zo fijn dat ik vandaag thuis werk, ben gewoon vanuit mijn bed meteen achter mijn pc gaan zitten. Normaal moet ik natuurlijk snel om kleden en heb ik reistijd. Helaas mag het niet al te vaak, mijn werk is ouderwets en ze willen dat wij snel bij de productie aanwezig kunnen zijn.

Ik ga in februari voor het eerst in m’n leven naar een concert. En later die maand naar nog eentje :blush: ben zo blij! En ga met m’n beste vriendin dus dat is top

21 likes

Soms heb ik geen zin om koffie te zetten in de ochtend en dan neem ik viezige goedkope oploskoffie. Nu heb ik de oploskoffie in een mooie voorraadpot gedaan en voel ik me helemaal sjiek als ik oploskoffie maak :tipping_hand_woman:‍♀

22 likes

Sorry daar kom ik weer met mijn sportgeneuzel. Maar ik heb gewoon zin om te gaan sporten😱. Dat is echt niks voor mij -om daar zin in te hebben- maar ben er heel blij mee! Deze sportschool is ook zo gemoedelijk en gezellig. Iedereen maakt een praatje en helpt elkaar als je iets niet snapt en geen veroordelende blikken oid. Vanmiddag mag ik weer!

17 likes

Ik heb vandaag 2 jaar verkering :heart:

66 likes

Ik haal op de een of andere manier echt voldoening uit dit stuk lezen. Misschien omdat het herkenbaar is. En dat laatste stuk geeft me het gevoel dat ik kan relativeren. Dat heb ik echt ff nodig.

15 likes

Vandaag is zo’n dag dat ik hoop dat we een brandoefening oid hebben omdat ik zo geen zin heb om te werken.

6 likes

Ik was echt even vergeten hoe ontzettend GOOR de koffie op mijn werk is echt bah

Als je nu gaat kan je wel de hele dag in bed stinken en hoef je er niet meer uit.

1 like

Zometeen mijn kamer even grondig schoonmaken. Alle dekentjes wassen, hok wassen. Want morgen komen mijn konijnenkinders!
Ik vind het echt spannend!
Ben benieuwd hoe die 2 oudjes het gaan vinden in hun nieuwe huisje.
Ben net een klein kind op sinterklaasavond

16 likes

Voordeel aan thuis werken: Tussendoor even de was opvouwen. Scheelt vanavond weer, zo ideaal.

Oke ik werk thuis omdat ze eindelijk mijn keuken af komen maken, hopelijk komen ze snel, ze zouden tussen 12 en 18 komen.

1 like

Door die tandarts verhalen zit ik een beetje te twijfelen, ik ging braaf 1 keer per jaar voor controle maar vorig naar bleek ik niet meer te kunnen dus afgezegd. Daarbij heb ik vanaf mijn 14e na Mn beugel nooit meer iets gehad, geen gaatje, geen verstandskiezen getrokken, geen ontsteking. Dus ik zit altijd hooguit 3 min in die stoel en dan kan ik weer weg. Maar volgens mij zit die verzekering wel bij in Mn pakket ofzo, ik weet het niet eens🙊. En mijn vader zit steeds te zeiken dat ik moet gaan, waar bemoeit ie zich mee.