Wat je even kwijt wilt #14

Ben aan het oppassen op een puppy en ze valt nu in slaap, echt te schattig :heart_eyes:

10 likes

Haha nou je dit zegt! Ik werk op twee verschillende locaties en sinds ongeveer een jaar zijn er nieuwe automaten in de hele organisatie, hiervoor was het écht slootwater.

Maar sinds een half jaar is op de ene locatie is de koffie tegenwoordig prima en op de ander is ineens niet te drinken (terwijl het hetzelfde soort apparaat is?).

Ik had voordat deze automaten werden gezet eerst inderdaad Nespresso-apparaat want de koffie hiervoor was dus écht vies. Daarna kwam dit nieuwe apparaat (met cappuccino etc) en die was super lekker en Nespresso-automaat kon mee naar huis (en gebruik ik nu ook thuis). Maar er lijkt ineens iets veranderd te zijn aan de apparaat instellingen of bonen want ineens is hij niet meer te drinken😖. Maar niemand lijkt hier zo’n last van te hebben als ik want niemand is het met mij eens dat het echt per locatie heel anders smaakt dus heb geen poot om op te staan boeee

2 likes

Ik ben gewoon oprecht al een week aan het twijfelen of ik vanavond naar mijn les ga.

Redenen om niet te gaan:

• Sluit niet aan op tentamens volgende week, sluit aan op een mondeling ergens volgend schooljaar
  • De vorige keer was het zeer zinloos, ik begreep er niks van en heb 2 uur lang geluisterd naar geratel
  • Kost weer benzine (10 euro)
  • Niet goed voor mijn eetpatroon (half 5 vertrekken, half 11 's avonds pas thuis)
  • Ik kan in al die tijd heel veel nuttige dingen doen voor mijn werk en aankomende tentamens
  • Geen zin

Redenen om wel te gaan:

• Goede karma
  • Geen schulgevoel
  • Wie weet mis ik iets belangrijks …
  • Collegegeld is veel, betaal voor deze lessen

Ugh ik wil gewoon eigenlijk niet gaan maar mijn geweten??? Kan er niet tegen.

Pfff ik heb vandaag een onderzoeksdag op stage, dus ik mag voor mezelf aan de slag gaan. Maar ik heb nu in 2u tijd al alles aan mijn onderzoek gedaan wat ik kan doen en mijn les voor morgen op papier voorbereid. Ik moet nog 3 uur vol maken haha. What to do what to do.

oke dit klinkt heel creepy en heel erg ‘you’ achtig. Wij hebben overburen, of eerder ‘naast’ buren, waarbij er echt maar 2 meter tussen hun slaapkamer en die van ons zit. We hebben allebei geen sticker op de ramen ofzo, en gordijnen alleen savonds dicht. Ik heb ze al redelijk vaak naakt gezien hierdoor, en zij ons ook vermoed ik. Maar anyway, een paar maanden geleden was er een verbouwing in hun slaapkamer en zagen we dat ze een klein babykamertje hadden gemaakt, die vrouw was zwanger! En nu deed ik net de gordijnen open en zag ik een ooievaar op de ramen, dus ik denk dat ze is bevallen! Ik ben echt helemaal excited, alhoewel ik nooit een woord met die mensen gesproken, want ik weet niet wat hun huis is vanaf de buitenkant gezien en het ligt ook aan een andere straat. Tot zover mijn creepy verhaal lol

32 likes

Ik werd altijd heel erg onrustig als ik niet naar een les ging. Ik zou het wel doen. Alleen even goed plannen met je eten (als het mogelijk is).

Ik heb een opiniestuk geschreven (in een lokaal nietszeggend blaadje) maar ik krijg nu van verschillende mensen complementen dat het goed leesbaar/fijn geschreven is en daar ben ik best wel trots op!

31 likes

Vorige week heb ik een collega wat gevraagd. Eigenlijk wil ik het vandaag of morgen uiterlijk ontvangen.
Hoe stuur je een reminder? Ik heb daar altijd wel moeite mee.

Met directe collega’s stuur ik gewoon ‘Hoe zit het hiermee?’
Nu wil ik ‘wat is de status van onderstaand verzoek’ sturen, maar het klinkt zo meh…

Stuur je het via de mail?
Dan zou ik gewoon sturen:

Dag ‘collega’,

Zou je alsjeblieft nog even terug kunnen komen op mijn vraag van vorige week? Zie onderstaande mail.

Alvast bedankt.

Groet,
Mij

2 likes

Haha ja shit nu al spierpijn #fitgurl

Ik ben nu even met de auto van mijn schoonmoeder naar de dokter en ik zag een parkeerplekje.

Kan hem zo mooi indraaien. Komt er een vrouw aangelopen en zegt: “Heb jij mijn auto net geraakt?’, waarbij ze doelt op de auto achter mij. Ik zeg nee. Wijst ze naar een aantal krassen die idd op de auto zitten, maar ik had echt zoooveel ruimte om in te draaien.

Ze bleef maar vol houden dat ik haar auto wel geraakt had. En ik zei: “Nee, anders had ik het wel gezegd.”

Ben uiteindelijk maar naar binnen gelopen bij de dokter. Was heel ongemakkelijk. Vraag me af of ze er zo nog staat.
Ik heb die auto echt niet geraakt namelijk.

3 likes

Ah superleuk! Vind t echt heel bijzonder, gisteravond zag ik haar nog met haar dikke buik en nu zag ik net de kraamverzorgster lopen :blush:

1 like

@Vuile_bitch

speciaal voor jou

2 likes

Ik heb voor 't eerst in m’n leven 5 KM gerend, dus ik dat vet trots naar m’n vriend geappt. Krijg ik terug ‘waaaarom zou je dat in godsnaam doen?? Straks krijg je nog rugpijn’.

OK thanks voor deze motivatie :roll_eyes:

33 likes

Goh sjesus een vriend van mij had een date gehad en dat meisje had dan ballerina’s gedragen en dat dat toch wel zn grootste ergernis was qua schoenen. Dat dat waardeloos was enzo en of ik dat niet lelijk vond. Eh nou ik hou ook niet van ballerina’s maar ik zei dat hij zich wel echt een beetje aanstelde?! Alsof hij een of andere mode guru is. En nu gaat ie erover door. Ik wist echtniet dat mannen zo op iets kunnen letten zeg, stel je aan. Hij heeft wel jaren in een kledingzaak gewerkt maar dan nog. Die schoenen kunnen wel uit hoor.

3 likes

Haha die reactie van je vriend. Ik vind het goed gedaan van je dus hierbij een aanmoedigingsgifje:

10 likes

Deze auto heeft wel al een flink aantal krassen maar niet op de plek waar je zou verwachten. Ze ging ook echt naar mijn auto kijken, maar idd niks te zien volgens mij. Want ze ging daar geen punt van maken ook.

Ze was gelukkig weg toen ik terug kwam.
Voelde me er echt niet prettig bij haha. Thanks voor je reactie :slight_smile:

1 like

maar aan de andere kant ook wel weer lekker makkelijk (en in mijn ogen redelijk smakeloos) om als reclamemaker op deze sociale beweging mee te liften…

1 like

Mijn zus is zwanger en dat is natuurlijk superleuk. Nu appt mijn andere zusje me dat een vriendin (gewone, niet megagoede vriendin) van m’n zwangere zus in een berichtje had gevraagd hoe het zat met de babyshower en of zij ook iets kon doen want dat leek haar wel leuk. Eeehhhhhh!!! Ben ik raar of is dit een vervelende aanname van haar? Want als wij niks doen wil zij het organiseren, wat wij weer kut vinden als zusjes (hallo dit kindje wordt ons neefje), dus eigenlijk staan we nu voor het blok om wat te gaan doen. Maar ik weet uberhaupt niet of mijn zus daar zelf wel zin in heeft. Weet niet echt wat ik hiermee moet…

Ik heb na 15 jaar spiraaltjes nu helemaal ´niets´ meer in mijn lijf en ben zo benieuwd naar weer eens een ´normale´ cyclus :open_mouth: Ik wil van die smerige bloeddraden zodat ik ook naar het TMI topic kan.

8 likes