Oh dat wist ik niet! Maakt het inderdaad wel anders, moest gelijk denken aan pinkwashing etc. Zag dat geenstijl er ook meteen weer op was gesprongen, losers
Ja dat zou me inderdaad wel leuk lijken. Al heeft dit meisje dus hele plannen die ze dan wil uitvoeren. En ik weet zeker dat als we iets organiseren, mijn zus haar vriendinnen er wel bij wil hebben. Nou ja ik denk dat ik het babyshower idee niet zo problematisch vind want dat kun je inderdaad vormgeven als je zelf wil, maar hoe dwingend die vriendin is vind ik vervelend.
Haha yes dankjewel!!
Er zijn gewoon alweer paaseieren te koop bij de AH
Ah eindelijk.
Mijn beste vriending trouwt in september en we organiseren dus een bacholerette voor haar. Ze had als “eis” dat ze graag samen naar het buitenland wilde. Dat was voor niemand (onze vriendengroep + haar 2 schoonzussen en vriendinnen die ze via werk kent) geen enkel probleem.
Begin december had ik met een andere vriendin al gezocht naar mogelijke steden en data en die hebben we gepost in die groep als poll. Iedereen stemt en ik laat het bewust staan tot na de feesten. Nu afgelopen zaterdag vraag er iemand (laat ons haar marie noemen) wanneer er eindelijk wordt afgesproken. Ik antwoord op dat berichtje dat ze maandagavond of deze ochtend al wat meer info mogen verwachten.
Gisterenavond postten we concrete info met hotel, verblijf etc… met de vraag om ten laatste woensdag te boeken zodat we “zeker” zijn van deze prijs. Reageert die marie dat het weekend uiteindelijk niet past en nu kan de ene schoonzus niet mee omdat ze niet vanuit Brussel kan reizen en de vlucht vanuit haar stad te duur is.
Waarom zeggen mensen dit niet op voorhand!!!
Ik heb dat ook wel eens, maar soms ook een grijze???
Ik voel me de laatste dagen best wel kut maar ik weet dat betere tijden wel weer komen dus daar probeer ik maar aan te denken.
hoe heet dat google ding ook alweer waarmee je dingen die eerst wel op het internet stonden maar nu niet meer kunt terug toveren uit de geschiedenis?
Lekker duidelijk zo, Pollewop
cache?
Waybackmachine?
Yes! heb 'm
En hoe groot is ie ik zag die link gisteren en nu wil ik ooook nijntje! Maar geen mega nijn
Yaaaasssss een 7,5 op mijn onderzoeksrapport. Vanaf nu ga ik me nooit meer in fucking Natura 2000 verdiepen
Lievelingsdier
Hahaha hardop gelachen. Het is Europese natuurwetgeving
Hahaha ja toch. Zit ik zo met dit spul in allebei m’n oren, midden in die zaak. Komt er een leerling binnen