Heeft iemand hier ooit geholpen met stemmen tellen of een andere functie bij een stembureau? Het lijkt me best leuk en je krijgt er geld voor, maar wil graag weten hoe hoog de druk ligt en of het het waard is.
Ik heb stemmen geteld en ik vond het leuk om een keer gedaan te hebben voor de ervaring, maar ik zou het niet nog een keer doen. Die stemformulieren zijn enorm groot en heel erg onhandig en als iets niet klopt moet heel veel weer opnieuw, dus het is best frustrerend. Qua druk vond ik het wel te doen. Is alleen dus vervelend als iets niet klopt en je het allemaal moet natellen voordat ze de stemmen doorgeven (en dat wilden ze bij mij dan ongeveer voor een bepaalde tijd dus dan moet je haasten). Overdag daar zitten om mensen te ontvangen lijkt me wel leuk.
Edit: oh haha mijn ervaring is heel anders dan die van @doei. Ik zou het gewoon doen als je benieuwd bent!
Ja ik heb het ook vaak gedaan, stembureaulid en dan ‘s avonds tellen.
Vond het ook relaxed. En het verdient ook echt lekker voor een dagje.
Alleen de laatste keer hadden wij echt een fors verschil, tellen en hertellen. Konden we pas om 2h naar huis. echt niet fijn.
Ik ben zo blij als de mannen die mijn keuken fixen zo weg zijn. Ik heb honger!
Mn thesis heeft nu 103 referenties (12 paginas haha help) maar geen een begint met een E en dat irriteert me echt. Je zou verwachten dat iemand wel een achternaam heeft die met een E begint. Sta op het punt om referenties te gaan zoeken voor mn discussie specifiek omdat de eerste auteur een achternaam heeft die met een E begint
Toen ik in de brugklas zat was het opeens voor meisjes ook hip om zo’n kapsel te hebben met lange plukken voor die je dan wegclipte met van die clipjes, heel plat ook en dan korte stekels op het achterhoofd en ik vond dat toen ook al nogal een keuze. Maar ik geloof dat dat toen uit gtst kwam? Heb dat nooit gekeken dus geen idee maar dit kapsel doet me een beetje aan toen denken.
Nee gelukkig niet. Misschien een jaar of 10/20 geleden wel.
Doet iemand hier wel eens virtuele groepslessen bij Basic Fit? Welke lessen zijn leuk om te volgen? En moet je je eigen spullen meenemen (een matje of gewichtjes), of kun je die daar krijgen?
Er was net een gebouwbrand op onze verdieping (woon in een best hoge flat), nou brandalarm naar buiten etc, niks van te zien verder. Nu hoorde ik op de lagere verdiepingen wel een brandalarm afgaan en zie ik weer brandweer komen maar bij ons is er niks te horen?? Snap het niet meer, heb ook echt geen zin om weer een uur buiten te gaan staan
Ik heb een tijdje body combat gedaan, vond ik erg leuk! Je kunt matjes en gewichtjes daar krijgen, liggen in de hoek van de zaal. Wel eigen handdoek meenemen voor op het matje.
Ik had niet gezien dat de visboer het bakje saus in mn tas had gedaan.
Dus nu heb ik 2 bakjes gratis saus hehehe
Owyeah heb volgende week 2 sollicitatiegesprekken
De pedalen van mijn fiets zijn gestolen. Hoe zielig ben je dan? Ze waren ook nog eens versleten/beschadigd.
Zo weinig achternamen beginnen stiekem met de E, in ieder geval als je het vergelijkt met andere letters, was vroeger en nog steeds een van de weinige met een E als achternaam. En ik krijg het voor elkaar een vriend uit te zoeken die een achternaam met een E heeft.
Pff damn :’) Mensen gaan soms echt ver voor simpele dingen.
Dit heb ik ook een keer gehad!! Echt heeeeeel raar
Een nieuwe bezemsteel van Harry Potter?
Grapje, gefeliciteerd!!
I wish, dan was mn onderzoek een stuk leuker geweest om uit te voeren haha! Thanks
Heeft jouw vriend toevallig een artikel over deep brain stimulation geschreven? Dan kan ik m mooi even referencen
Aaah shit daar net niet over nee grapje maar helaas!