Wat je even kwijt wilt #14

Ik wil er niet heel diep op in gaan, want ben bang dat mensen het herkennen. Maar om je een beeld te geven veranderd een soort van de hele insteek van mijn functie. Waar het nu heel klantgericht en servicegericht is, gaat het nu ineens een heel stuk commerciëler worden en dat vind ik dus echt verschrikkelijk.

Ik snap je. Ga je nu op zoek naar iets anders of kijk je het nog aan?

Niven (Rijswijk) moet heel goed zijn. Heb daar al meerderen over gehoord hoe goed het was (en zeker als je geen vlees eet, kreeg het daarom vaak aangeraden). Ik heb het even opgezocht en de 10 gangen zijn wel duurder dan 100 maar volgens mij kan je via diningcity goedkoper reserveren, rond de 70 voor tien gangen.

2 likes

Ik ga op zoek naar iets anders. Vooral omdat afgelopen weken er al meer de nadruk op kwam te liggen vanuit onze teamleider. En hierdoor werd mijn werkplezier echt al een stuk minder, dus na dit bericht vandaag weet ik dat ik wat anders moet gaan zoeken.

Dan ben je toch een beetje in de maling genomen of misleid tijdens je sollicitatie?

Zo voelt dat wel voor mij ja. Werk hier nu via een uitzendbureau en had hetzelfde dus ook doorgegeven bij hen. Dus ga morgen ook contact met hen opnemen of zij hiervan op de hoogte waren etc.

Ook wel grappig dat er dan tijdens zo’n meeting gezegd wordt dat als je niet mee wilt gaan in deze verandering het bedrijf afscheid gaat nemen van je. Haha nou lees mijn motivatiebrief nogmaalse en ze weten genoeg. Heb nu een andere teamleider dan die mij aannam trouwens.

1 like

Ik heb volgende week een groepsbezichtiging van een appartement! Ben heel benieuwd. Het heeft in ieder geval een bad en dat is eigenlijk alles wat ik zoek in mijn leven

17 likes

Ik zou de restaurants die je op het oog had gewoon even contacteren. Meestal kunnen ze wel wat aanpassingen doen op het menu waardoor het voor iedereen passend is.

1 like

Shit haha, ik heb sinds kort contact met een gast en hij heeft de afgelopen dagen niet gereageerd dus ik dacht dat hij zijn interesse had verloren. En nu zegt hij dat hij niet eerder heeft gereageerd omdat hij niet zo’n whatsapper is. En eigenlijk vind ik dat heel goed, maar het maakt me nu ook al onzeker… stom eigenlijk

Mijn Keuken in Wouw misschien? Ik heb daar eens gegeten met de AH Restaurantactie en het eten was echt fantastisch. Ik weet alleen niet of het binnen je budget valt. Wij (geen wijndrinkers) waren met dat tweede menu gratis toen voor 90 euro klaar.

Ja het lastige is, is dat die persoon niet meer werkzaam is bij ons. Maar ga het zeker wel opnemen met het uitzendbureau, wellicht dat zij iets kunnen betekenen voor mij. Als dat een andere baan is zonder dat commerciële stuk vind ik het ook prima.

Je hoeft niet perse heel lange nagels te hebben. De styliste kan net boven je vingertoppen stoppen.

Heb je een wat langer nagelbed?

Ik heb zo’n zin in de Mc. Wil mijn vriend wakker maken gewoon.

2 likes

Ik ben eigenlijk echt trots op mezelf. Ik heb echt veel tegenslagen gehad, veel moeilijke periodes en nu weer even een hele lastige week… maar ik hou me zoveel meer staande dan een paar maanden geleden en dat voelt echt goed.

O en: ik keek Marie Kondo op Netflix en nu wil ik m’n hele huis opruimen.

19 likes

Ik zou op mijn verjaardag naar tikibad gaan maar die is dicht… toen dachten we dan de kaartjes die ik had gewonnen voor dierentuin die zijn dus over de datum. Dus nu is de vraag wat doen we dan op mijn verjaardag, iemand idee? Vorig jaar waren we naar kinderdijk geweest gezien ik daar nooit was geweest.

Ik heb echt even de realisatie dat ik mezelf in de grote mensen wereld begeef. Vooral op mijn werk.

Was niet de bedoeling

19 likes

Ik heb hem in mn favorieten gezet! Thanks voor het delen

1 like

Hij is wakker, we zitten nu in de auto. Yay. :fries:

4 likes

Ik heb een hele zak chips op en ik walg een beetje van mezelf.
Ach ja morgen weer een dag waar in gezond kan proberen te eten!