Knuffel!
Het wordt ook beter, ondanks dat dat nu echt niet zo voelt. En je hier niks aan hebt. Knap dat je dat toch probeert te bedenken.
Je mag me altijd pb’en als je dat fijn vindt.
Knuffel!
Het wordt ook beter, ondanks dat dat nu echt niet zo voelt. En je hier niks aan hebt. Knap dat je dat toch probeert te bedenken.
Je mag me altijd pb’en als je dat fijn vindt.
Ik ben zoooo socially awkward soms.
Hoe groot/klein moet een wintersportjas vallen? Ik heb er eentje besteld en deze past (hoera!) maar ik denk nu dat hij misschien te groot is?! En deze is online natuurlijk volledig uitverkocht nu.
De sneeuwvanger zit niet super strak, maar bungelt ook niet los om m’n kont heen. De jas is wel lang, en zit ruim, maar had er met passen ook niet iets onder nu net.
Ik heb nog even om te denken, maar iemand die me met de afbeelding erbij misschien raad kan geven? Hij zit dus wel prima, niet super los dat ik als een tent weg waai, maar ook zeker niet nauwsluitend.
Te strak is minder warm en niet comfortabel, maar te groot is ook niet goed.
Heb je hem aangepast met je dikste trui of vest eronder?
Ik moest vanavond notuleren bij de bestuursvergadering van m’n stage. Ik had nog nooit genotuleerd dus ik was redelijk zenuwachtig maar het ging best goed! Heb in ieder geval niets gemist, hooguit te veel opgeschreven maar dat fiks ik morgen bij het uitwerken wel. En van m’n baas kreeg ik de (superlekkere) muffins die over waren en een vega saucijzenbroodje mee dus ik ben helemaal content onderweg naar huis nu
Ik ben echt kampioen dingen uitstellen. Dus moest ik net 3 weken ov dingen declareren. Achja nu krijg ik wel een groter bedrag terug haha.
De sneeuwvanger moet strak zitten zodat als je onderuit gaat er geen sneeuw tussendoor glijd (hij vangt dan de sneeuw op, als dit te los zit zit de sneeuw alsnog even je hele rug met een beetje pech) Je moet je er wel goed in kunnen bewegen dus even zwaaien met armen alle kanten op, bukken etc om te kijken of dat lukt.
Ik snap heel goed dat het allemaal best serieus en ernstig is, alles wat vanavond gebeurt omtrent Brexit. Maar ik vind het oprecht heel spannend en ik kan ook echt genieten van die Britten in het parlement die zo heerlijk gaan discussiëren.
Heb vooral echt medelijden met de Schotten.
Ja ik denk dat je er goed aan doet om het wel aan te geven. Ik als stage begeleider zou het willen weten.
@Huismus Ja, inmiddels wel. Dan is hij nog steeds wat ruim
@o0Lin0o De sneeuwvanger zit inderdaad niet strak.
Dus ik stuur hem terug! Wel jammer dat deze nergens meer te vinden is in een kleinere maat, dus ik ga zaterdag maar weer langs een aantal winkels en m’n ego laten indeuken. En anders maar weer online bestellen, maar ik pas het toch gewoon liever.
Ben wel blij dat ik nu een broek heb, want dat was ook een ramp.
Misschien dat hij/zij het wel doorheeft hoor.
Maar alsnog, gewoon zeggen, het is ook niet om haar zwart te maken, maar gewoon om je stagebegeleider er even op de attenderen. Het irriteert jou blijkbaar dus het is beter om wel te zeggen.
Ik voel mij zo beroerd sinds dit weekend
Verder hebben we vandaag een strategie meeting gehad op het werk en er gaat dus iets veranderen. Het ’ iets’ dat gaat veranderen had ik expliciet nog gevraagd tijdens mijn sollicitatie of dat hier niet van toepassing was, want ik kan en wil het absoluut niet. Nou destijds ( 3 maanden geleden) was dat niet zo, nu dus wel. Ben er echt verdrietig om en voel mij er nog beroerder van.
Ging afgelopen dagen hangend naar het werk, maar nu heb ik meteen zo iets van nou dan kan ik net zo goed een dagje ziek thuis blijven ook geen goede instelling van mij natuurlijk I know.
Sorry voor dit geklaag, maar moet het eventjes kwijt!
Kan je hier vertellen wat dat ‘ iets’ is? Succes in ieder geval!
Vreselijk! Anderen moeten hier toch ook last van hebben??
Ik wil er niet heel diep op in gaan, want ben bang dat mensen het herkennen. Maar om je een beeld te geven veranderd een soort van de hele insteek van mijn functie. Waar het nu heel klantgericht en servicegericht is, gaat het nu ineens een heel stuk commerciëler worden en dat vind ik dus echt verschrikkelijk.
Ik snap je. Ga je nu op zoek naar iets anders of kijk je het nog aan?
Niven (Rijswijk) moet heel goed zijn. Heb daar al meerderen over gehoord hoe goed het was (en zeker als je geen vlees eet, kreeg het daarom vaak aangeraden). Ik heb het even opgezocht en de 10 gangen zijn wel duurder dan 100 maar volgens mij kan je via diningcity goedkoper reserveren, rond de 70 voor tien gangen.
Ik ga op zoek naar iets anders. Vooral omdat afgelopen weken er al meer de nadruk op kwam te liggen vanuit onze teamleider. En hierdoor werd mijn werkplezier echt al een stuk minder, dus na dit bericht vandaag weet ik dat ik wat anders moet gaan zoeken.
Dan ben je toch een beetje in de maling genomen of misleid tijdens je sollicitatie?