Wat je even kwijt wilt #14

Zo voelt dat wel voor mij ja. Werk hier nu via een uitzendbureau en had hetzelfde dus ook doorgegeven bij hen. Dus ga morgen ook contact met hen opnemen of zij hiervan op de hoogte waren etc.

Ook wel grappig dat er dan tijdens zo’n meeting gezegd wordt dat als je niet mee wilt gaan in deze verandering het bedrijf afscheid gaat nemen van je. Haha nou lees mijn motivatiebrief nogmaalse en ze weten genoeg. Heb nu een andere teamleider dan die mij aannam trouwens.

1 like

Ik heb volgende week een groepsbezichtiging van een appartement! Ben heel benieuwd. Het heeft in ieder geval een bad en dat is eigenlijk alles wat ik zoek in mijn leven

17 likes

Ik zou de restaurants die je op het oog had gewoon even contacteren. Meestal kunnen ze wel wat aanpassingen doen op het menu waardoor het voor iedereen passend is.

1 like

Shit haha, ik heb sinds kort contact met een gast en hij heeft de afgelopen dagen niet gereageerd dus ik dacht dat hij zijn interesse had verloren. En nu zegt hij dat hij niet eerder heeft gereageerd omdat hij niet zo’n whatsapper is. En eigenlijk vind ik dat heel goed, maar het maakt me nu ook al onzeker… stom eigenlijk

Mijn Keuken in Wouw misschien? Ik heb daar eens gegeten met de AH Restaurantactie en het eten was echt fantastisch. Ik weet alleen niet of het binnen je budget valt. Wij (geen wijndrinkers) waren met dat tweede menu gratis toen voor 90 euro klaar.

Ja het lastige is, is dat die persoon niet meer werkzaam is bij ons. Maar ga het zeker wel opnemen met het uitzendbureau, wellicht dat zij iets kunnen betekenen voor mij. Als dat een andere baan is zonder dat commerciële stuk vind ik het ook prima.

Je hoeft niet perse heel lange nagels te hebben. De styliste kan net boven je vingertoppen stoppen.

Heb je een wat langer nagelbed?

Ik heb zo’n zin in de Mc. Wil mijn vriend wakker maken gewoon.

2 likes

Ik ben eigenlijk echt trots op mezelf. Ik heb echt veel tegenslagen gehad, veel moeilijke periodes en nu weer even een hele lastige week… maar ik hou me zoveel meer staande dan een paar maanden geleden en dat voelt echt goed.

O en: ik keek Marie Kondo op Netflix en nu wil ik m’n hele huis opruimen.

19 likes

Ik zou op mijn verjaardag naar tikibad gaan maar die is dicht… toen dachten we dan de kaartjes die ik had gewonnen voor dierentuin die zijn dus over de datum. Dus nu is de vraag wat doen we dan op mijn verjaardag, iemand idee? Vorig jaar waren we naar kinderdijk geweest gezien ik daar nooit was geweest.

Ik heb echt even de realisatie dat ik mezelf in de grote mensen wereld begeef. Vooral op mijn werk.

Was niet de bedoeling

19 likes

Ik heb hem in mn favorieten gezet! Thanks voor het delen

1 like

Hij is wakker, we zitten nu in de auto. Yay. :fries:

4 likes

Ik heb een hele zak chips op en ik walg een beetje van mezelf.
Ach ja morgen weer een dag waar in gezond kan proberen te eten!

Ik bijt ook nagels en ik praat best veel met mijn handen, en dan dacht ik ook altijd: shit ze zien mijn nagels. Heb toen ooit af en toe gelnagels laten zetten, uiteindelijk eraf gepulkt, dan een keer acryl, dan ze eraf laten vijlen … maar met nagels voel ik me zoooo veel mooier en vrouwelijker, terwijl weinig mensen er naar kijken. Dus nu ga ik elke 4 weken bij een vaste styliste en ik kan echt niet meer zonder. Heb al sinds vorig jaar mei m’n eigen nagels niet meer gezien :joy: kan zo niet bijten, zie er altijd verzorgd uit, kost alleen geld en tijd iedere maand.

O en wat ik eigenlijk wilde zeggen: in die ‘af en toe’ periode had ik altijd moeite met typen ed, want als ik gewend was aan de lengte dan gingen ze er weer af en was ik weer gewend aan m’n vingertoppen dan liet ik ze weer zetten. Nu merk ik echt nooit meer dat ik acrylnagels heb. Dus je went er wel aan - takes some time.

1 like

De vegan shoarma pizza van NewYorkpizza is officieel de aller smerigste pizza ter wereld.

Echt top hoor dat ze vegan opties bieden, maar dit had gewoon geen optie mogen zijn. Het smaakte naar kots op pizzabodem.
Eet smakelijk verder :blush:

5 likes

Ja die van mij is op zich best goedkoop! 30 euro om bij te werken. Gecertificeerd, ingeschreven bij de KvK, pinnen mogelijk en al :joy:
Ik heb echt al wel zeker tien verschillende stylistes of salons gehad met prijzen van 20-60 euro maar ben er wel achter dat 1) klik met de persoon best belangrijk is als je er elke paar weken 1,5 uur zit en 2) prijs niet persé wat zegt over kwaliteit. Ik hou niet van dikke nagels en ze moeten er ook zeker niet af gaan!

DIt heeft bij mij dus zo goed geholpen dat ik nu al maanden geen nagels meer gebeten heb en hele mooie lange nagels heb! En mijn eigen nagels zelfs. De eerste weken was het wel wennen maar nu is het alleen maar vanzelfsprekend. Net als @boemboem merk ik er ook helemaal niets meer van, terwijl ze nu zelfs langer zijn dan toen ik acryl had!

1 like

Net Sierra Burges is a loser gekeken en wat een schattige film :heart_eyes: Ik hou van dat soort films.
En noach centineo is sowieso al een reden om te kijken :smirk:

4 likes