Wat je even kwijt wilt #14

Happy birthday! :tada::gift_heart:

1 like

Zo serieus heb ik de film niet eens bekeken… Is ook hoe IK er naar kijk he :slight_smile:

1 like

Huh schattig haha ze catfisht die jongen en doet super ongepaste dingen en dan vindt hij dat uiteindelijk allemaal prima en leven ze nog lang en gelukkig. Vond dit echt zoo’n idiote film. Maar fijn dat jij er wel van genoten hebt haha.

Edit: ik snap dat je niet wilt discussiƫren over de film hoor haha is ook niet mijn bedoeling.

11 likes

Ja, ik vind vooral het einde echt cute, dat ze een liedje heeft geschreven en hij nog aan haar deur staat en eind goed al goed. Ik hou van eind goed al goed films. En nee ik vind catfishen ook niet oke etc. maar ik kijk toch weer naar het positieve (van de film). Ik weet niet maar bij al die dingen die in het door @Lula genoemde genoemde artikel staan, heb ik niet bij stil gestaan. Is ook maar net hoe je er zelf naar kijkt dus.

Just to be sure… zijn de andere ā€˜tatta??’ Stemmers sarcastisch? Ik niet namelijk… onder welke steen mag ik terugkruipen? :zipper_mouth_face:

1 like

Misschien zonder slaapkleding slapen voortaan? Dan heb je het misschien ook minder warm midden in de nacht!

1 like

Ik heb gewerkt van half 9 tot 5 en toen ik thuis kwam dacht ik okƩ 1,5u studeren voor mijn (postacademische) opleiding en dan chillen.
En ik ben net pas gestopt?? Ik ben niet eens echt moe en vond het veel te interessant om te gaan chillen :dizzy_face:

15 likes

Nerd alert! :rotating_light:

1 like

Ik ga morgen op wintersport en ben echt hyped! Zo veel zin in. Zie wel duizend beren op de weg, bang dat ik van een berg val, de sfeer in de groep niet goed gaat zijn en het bier veel te duur is, maar desalniettemin zin an!!

6 likes

Ik vind dit echt zo grappig weet niet waarom haha

3 likes

Ik ga morgen weer voor het eerst in ruim 2 weken een ochtend werken, maar mijn hele ritme is verstoord. Mijn wekker gaat over 5 uur :expressionless:

Hoe lang geleden had jij het verzoek ingediend?

Ik moet vanmiddag presenteren,ik heb echter opeens geen toegang meer tot dat gedeelte van de leeromgeving waar de checklijst staat. Docent is al gemaild maandag, medestudent ook al gemail maar niets… heel fijn.

Succes :heart:

1 like

Jeeej heb me verkekeken in de tijd gisteren toen ik ee wekker zette, het vanochtend ook niet door gehad en dus nu al bijna op kantoor ipv om 8.00

1 like

Ik voel mij zo beroerd… al de hele week moet ik mezelf echt voort slepen :pensive: Het nieuws van gisteren op mijn werk heeft er niet bij geholpen geloof ik.

1 like

Succes/sterkte vandaag @Madrid

2 likes

Ik heb mijn ochtendroutine echt geperfectioneerd. Half 8 opgestaan, in bed ontbeten met YouTube, en om 8 uur stipt de deur uit, opgemaakt en wel. Bijna jammer dat morgen m’n laatste stagedag is.

9 likes

Moet over een minuut briefen maar zit nog op de wc met bijwerkingen van mijn medicijnen.

Zelfde! Ik zit op mijn werk, maar heb ook niets te doen vandaag. Vind het ook lastig om telkens bij iedereen te vragen of ik nog iets kan doen. Dus voel me nu zo nutteloos.

1 like