Wat je even kwijt wilt #14

De ballentent zal nooit meer hetzelfde zijn!:cry:

1 like

Ik heb dit een paar maanden terug dus zo vaak gemaakt/gegeten dat ik er niet meer aan moet denken. Nooit gedacht dat dat moment ooit zou komen haha. Heb nu ook nog een hoop tortillachips in huis (omdat ik zo vaak nacho’s maakte maar even een voorraadje aangelegd toen :wink: )

1 like

Kan ik me goed voorstellen. Mij lijkt het ook wel een redelijke werkgever. Voor zover ik het kan beoordelen hé!

Nooo zit al vet lang te wachten op eetkamerstoelen. En die heb ik via een site besteld, maar ze worden geleverd door het merk zelf. Nu had ik twee weken geleden eindelijk een mail dat ze verscheept waren, dus ik dacht miss uit het buitenland, want stond geen t&t bij. Dus ik dacht, wacht maar rustig af… zal vanzelf wel een mail krijgen als ze bezorgd worden voor een dag+tijd. Maar nu is het ondertussen twee weken later dus ik mail net wanneer ik ze kan verwachten, mailt dat bedrijf terug dat het merk van de stoelen zegt dat ze al bezorgd zijn bij ons :tired_face: hoe dan!

En ik geef een normaal antwoord?

8 likes

Geef vooral je mening hoor! We zullen het nooit met elkaar eens worden maar dat betekent natuurlijk niet dat je je niet mag uitspreken hierover.

Dan heb ik de vraag verkeerd opgevat, ik vatte dat ‘jullie’ persoonlijk op. En legale graffiti hoeft natuurlijk niet schoongemaakt te worden :blush:

4 likes

Vandaag is mijn eerste werkdag en ik heb al een lidmaatschap ‘verkocht’! Ik verwachtte wel meer van mezelf maar één is al goed, vooral voor een eerste dag :smiley:

21 likes

Je zou zeggen dat je tegen het einde van je studie wel een beetje het uitstellen afgeleerd hebt.
Ik denk stiekem dat je dat gewoon nooit afleert.

En weer door :joy:

14 likes

Ik heb het bloedprikken weer overleefd hoor jemig, dat mag ondertussen wel op m’n CV.

7 likes

Ik heb een baby gebaard en eigenlijk wil ik dat gewoon nog lekker even melden voordat het bijzondere eraf gaat. Dus bij deze.

76 likes

Ik ben me al de hele dag aan het klaarmaken voor een feestje waar ik straks heenga. Lekker relaxed alles doen, zelfs teennagels lakken terwijl niemand die gaat zien. Ik voel me nu net zo’n victoriaanse vrouw die naar een bal gaat

17 likes

Proficiat met je baby! Hopelijk is alles vlot gegaan.

1 like

Gefeliciteerd! Veel geluk!:muscle: :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd met de kleine!

1 like

Pff weer onaangekondigd allemaal visite voor de deur terwijl ik een deadline heb. Ik heb al eens gezegd: geef een kort belletje vooraf. Maar ze hebben daar lak aan. Ik wilde bijna doen alsof ik niet thuis was, maar dat doe je toch ook weer niet… Heb wel laten merken dat ik het druk heb.

1 like

Ik moet iemand bellen, maar ik heb het nummer niet.

Hoeveel moeite ga ik hierin steken.

(het is voor werk, niet voor mezelf ;p)

Edit: nummer gevonden, persoon neemt niet op. Dan niet ;’’)

1 like

Dat lijkt me echt heel naar. Volgens mij verschilt de reactie op dat soort dingen gewoon heel erg per persoon. Mijn zusje en moeder zijn allebei werkzaam (geweest) in de zorg maar toen mijn vader een keer out ging, verstijfde mijn moeder ook helemaal terwijl mijn zusje meteen tot actie over ging. Kan me ook voorstellen dat als het niet in je systeem zit, je de eerste keer überhaupt niet weet wat je moet doen (zou ik zelf ook niet weten). Hoop dat het goed gaat met je zoontje.

1 like

Dit zou ik ook zo kunnen zijn. Ik ben een keer onder de tafel gaan zitten omdat de postbode aanbelde (ik was 11, maar toch)

@HvO Lijkt me verschikkelijk om te zien, zeker bij je eigen kind (baby)!
En lijkt me ook normaal dat je dan helemaal verstijfd. Ik weet niet hoe ik zelf zou reageren maar heel sterk dat het net zo is.
Hopelijk komt alles goed met de kleine J. en zijn het “gewoon” groeistuipen. En heeft hij er verder geen last meer van.
Dikke knuffel voor jullie beiden.

@HvO Heel veel sterkte en dikke knuffel!