Stay tuned voor het hele filmpje dan
Knuffel!
Je hebt de punten binnen en het gelukkig goed genoeg gedaan! Misschien kun je je reactie later nog even rustig toelichten.
Sterkte <3
@HvO het is niet gek dat je verstijfd raakte. Al weet je 100% zeker wat je moet doen het is je eigen kind dus super eng als hem iets overkomt. Sterkte en geef hem maar veel kusjes namens het forum
Knuffel
Maar ook al hadden zij wel allemaal 8-en? Dat staat toch los van jouw stage-ervaring en hoe die beoordeeld wordt? Het valt me sowieso op dat je in je posts over je opleiding je vaak een vergelijking maakt met studiegenoten, bijv gister ook weer dat jij harder werkt dan hen en het dus niet eerlijk was. Ik denk dat het goed voor je zou zijn om meer op jezelf te focussen.
Ik heb vandaag aan een kleuter gevraagd wat in godsnaam zijn probleem was. Ik kon het even niet meer opbrengen om de situatie pedagogisch verantwoord aan te pakken. Hij wist het antwoord ook niet.
@HvO jeetje zeg, wat moet dat schrikken zijn. :,( Heel erg veel liefs en knuffels, ik duim heel hard dat het iets tijdelijks is. Het komt hoe dan ook wel helemaal goed.
@Maestoso, dikke knuffel voor jou! Je hebt het goed gedaan hoor. <3
Ik wil zelf even iets luchtigs kwijt: ik biechtte in begin december op dat ik voor het eerst een achtereenvolgende week mijn tanden had geflost en dat vaker was dan in heel mijn leven bij elkaar. Dat dagelijks flossen heb ik netjes uitgehouden. Nu was ik net bij de tandarts voor controle, en ik kreeg allemaal spontane complimentjes van haar, dat mijn hygiƫne uitstekend is en zelfs dat het niet beter kan! Ik vroeg me af of dat flossen wat uitmaakte (want ik ben lui en zoek altijd uitwegen, en ik heb ook zonder te flossen nooit gaatjes gehad etc.), maar eh, duidelijk wel dus!
Mensen die niet normaal door draaideur kunnen lopen zonder m vast te laten lopen verdienen een speciaal plekje in het hiernamaals
Knuffel
Ik heb precies hetzelfde hoor, ik jank zo ontzettend snel, kan dat niet onderdrukken. Wel gemeen van je stagegenoten hoor, allemaal zeggen dat ze een 8 hebben wat helemaal niet waar is.
@Madrid Ik vind dat verhaal over het Spaanse jongetje ook zo bizar! Ze blijven ook allemaal zo optimistisch over de overlevingskansen vind ik, nou, ik hoop maar dat ze gelijk hebben⦠Hij zit er wel erg lang in inmiddels.
ā
Zo cool, Barbara Sloesen (actrice) en Casper Gimbrere (mooie stem) zijn nu mijn boek aan het inspreken en dan is hij vanaf begin maart op Storytel te luisteren. Zo gek hoe dat uitwaaiert, had ik twee jaar geleden niet eens kunnen dromen.
Ik kon echt niks hebben op werk vandaag en vatte alles persoonlijk op. Nu had ik ook wel een paar graftakgesprekken er tussen zitten⦠maar ik bedenk me dat ik aan het eind van mijn strip zit dus waarschijnlijk leven mijn horrormonen zich momenteel uit. Ik was opgelucht toen ik tot deze ingeving kwam hahah
Ja, dat van dat Spaanse jongetje is echt zo bizar en verschrikkelijk. Hij zou op 78 meter hoogte zitten, er waren ook haren van hem gevonden, er en worden dan 2 tunnels bij gegraven om hem te vinden. De overheid had niet eens toestemming gegeven voor die put. https://www.ad.nl/buitenland/op-zijn-vroegst-morgen-duidelijkheid-over-julen-2-die-vastzit-in-spaanse-put~afcd0902/
Mijn moeder neemt eigenlijk nooit zijn telefoon op als ik haar bel, en dan ben ik zo blij met mijn vader, die gewoon wel opneemt en reageert.
Morgen is de laatste vrijdag dat ik afspraken heb op het gemeentehuis waar ik voor mijn werk zit, en ik ben echt blij dat ik voortaan alleen maandagen daar zit. Heb nu al weer zoveel stress van dat twee dagen gesprekken doen, dit zal het een stuk makkelijker maken.
Collegaās die op donderdagmiddag āfijn weekendā zeggen
OkƩ beetje zoetsappig berichtje dit maar moet het even kwijt
Ik had vandaag dus mijn laatste stagedag en ondanks dat het een beetje voelt alsof ik in een gat val is het wel een heerlijk idee dat ik nu 2,5 week vrij ben voor colleges weer beginnen. Moet nog wel mān verslag afmaken maar niet meer elke dag vroeg op is wel echt lekker. En ik heb er betaald werk (op freelancebasis) aan overgehouden! En kreeg heel lief een boek en chocolade van mān baas. Ik heb tijdens deze stage nogal met mezelf in de knoop gezeten maar het is zo positief afgesloten uiteindelijk. Ben helemaal vrolijk
Weet er iemand waar je lekkere bodymists ( het liefst hand crafted) kunt bestellen? Vroeger bestelde ik weleens bij Tickledpinkscentsations (via Mascha) en daarna bij becauseimtheprincess, maar helaas bestaan deze sites niet meer. Je kon er dupes bestellen en die roken dan echt precies als de real deal en vaak ook nog sterker. Anyone?
En die contant willen betalen bij een pin kassa
Dit nummertje

Oeps iets teveel gegeten op werk. Ik zit propvol en wil graag een dutje doen.