Dit is waarschijnlijk een kneuzenvraag want vast een heel bekend liedje maar welk nummer is dit bij deze reclame van Hollands got talent?
Mijn tanden voelen zo viezig door spinazie te eten
Ik heb eten besteld via Uber eats maar het begint net te hozen hier. Voel me echt mega schuldig naar de fiets bezorger toe nu.
Die heb ik ook altijd! Heel droog ofzo
ik heb net mijn nieuwe lamp binnen gekregen maar ik krijg hem niet in elkaar?? ben ik dom???
Huh die laatste zin, âhopelijk krijgen we nooit contactâ? Je zoekt nu toch juist (meer) contact door hem toe te voegen?
Ik had verkeerd op de instructies gekeken.
Shittt. Ik wil naar bed, maar ik moet 1. Mân bed nog opmaken en 2. Nog 2 taarten bakken.
Maar lekker!!! Doe er wel een beetje creme fraiche bij want ik vind het een beetje pittig hahahahaha met wat kaas is ook lekker
Dank voor de tip!
Ik ben aan het sporten hallo new year new me bullshit
En nu lig ik met mân kat te knuffelen i.p.v. de dingen die ik nog âmoetâ doen. Super handig.
Weet iemand hoe het zit met de kosten van daklozenopvang? Ik kan hier alleen vinden dat er een eigen bijdrage betaald moet worden, maar is dat per gemeente afhankelijk?
https://www.regelhulp.nl/ik-heb-hulp-nodig/opvang-daklozen#article-content-3
Wat enorm lullig om te zeggen. Je kan ook echt helemaal niks met zoân opmerking. Hoe heb je gereageerd?
Ik zei van: Haha dus ik ben niet wat jij wil? En toen zei ze nee eigenlijk niet.
Hij is 97 en rijdt nog zelf auto!
Een lidmaatschap waarop?
En heb jij niet ooit eerder gepost straatverkopers irritant te vinden?
Hoe lang werk je nog daar? Heel apart.
Wow ik zou echt kunnen janken denk ik als iemand zo in mân gezicht kritiek geeft. Zou mezelf wel groot moeten houden en waarschijnlijk iets zeggen als âok wow aardig thanksâ maar mân tranen moeten wegslikken.
Oahhh sowieso vind ik het zoveel schattiger om een man te zien met een klein kindje op de arm dan een vrouw. Heel stom eigenlijk maar ik vind het hele beeld dan aandoenlijker.