Waarschijnlijk vind ze jou niet leuk omdat het dan opvalt hoe weinig zij eigenlijk doet.
Ik alleen als student via de uni. Weet eigenlijk niet of dat enkel voor studenten is of ook voor medeerkers. Is dat voor jou ook iets of zoek je meer een particuliere?
Ik heb het traject geloof ik nooit afgemaakt dus heb er niet zoveel aan gehad.
Komt omdat ik een mega pussy ben wat betreft pepers en alles eromheen maar ja erg lekker!!
Ja maar ik ben super hypocriet en het is snel geld. Ik verkoop steunlidmaatschappen op de KRO, is een klein bedrag dat eenmalig wordt afgeschreven en mensen zitten nergens aan vast, dus ik voel me niet enorm schuldig
Mijn vriend is een avondje weg en ik eet dus alleen. Was in zoān verleiding om te bestellen maar had al ingrediĆ«nten voor een lekkere maaltijd in huis. De enige reden dat ik nu toch gekookt heb is dat ik dit voedsel anders de volgende keer met hem zou moeten delenš
Wat heftig dat je je zo voelt! Ik kan helemaal niks zeggen om je beter te laten voelen, behalve dat ik het herken. Het is gewoon klote. Even een dikke knuffel
Omg omg omg. Ik heb een rat in de prullenbak buiten zitten!! Had de prullenbak leeg gemaakt en wilde hem vandaag even schoonmaken, vergeten dus hem vies laten staan. Zit ik nu net buiten, denk wat hoor ik toch. Zie ik dit gewoon zitten
Even in een spoiler.
Wat moet ik nu?
Ik wil zo graag op die spoiler klikken, maar ik ben bang dat ik daar spijt van krijg
Ik ben als de dood voor muizen en ratten, maar de foto valt mee vind ik! Geen enge foto, eerder een lief diertje ofzo.
Straks maar even vriend aankijken, mag hij doen. Ben echt nergens bang voor maar bah een rat.
Hij ziet er best lief uit!!
Appartement vandaag was mooi! Wel 1 slaapkamer, terwijl ik er het liefst 2 wil. Maar dat is een harde eis bij een koopappartement. Bij huur is dat minder belangrijk.
Dus morgenvroeg even bellen of ik het misschien kan hurenā¦
Ik vind dot veel te eng. Men ik kan zulke dingen niet beslissen. Veel te veel spanning en argh.
Twijfel eigenlijk niet, het voelt echt goed. Maar toch. Als ik kon kiezen zou ik het liefst een appartement van 4 ton willen
Edit: jemig wat een warrig verhaal weer. Komt er op neer dat ik het dood en doodeng vind om dingen alleen te beslissen. Had iknook met werk zoeken. Maar ik moet maar zo denken: bevakt het niet, ben je na een jaar weg. Boeiend. Je kunt er alleen maar een ervaring rijker van worden.
Toch? Toch?
Ik begrijp het oprecht niet!
Is het ā grappigā? Is het omdat je chagrijnig bent? Is het om te provoceren? Is het om iemand specifiek te kwetsen?
Ahh leuk! Waar ga je wonen ? In een stad of dorp. ( je hoeft niet zo te zeggen waar hoor als je dat niet wilt haha maar vgm kwam jij uit brabant toch?)
Hopelijk vind je een leuk plekje.
Ze worden de laatste tijd niet beter, die quotes van rumag.
Ik vind het grof en nergens voor nodig.
Nou er is nog niks zeker en niks rond hoor.
Als het doorgaat in een dorp, wel een andere dan waar ik nu woon en ben opgegroeid. Dus best een grote stap voor mij, vind ik. En heel eng als ik andere huisarts en fysio enzo moet zoeken. Fysio doe ik niet btw. Ik blijf bij de mijne. Maar ja
Het dorp waar ik werk. Idd in brabant
Oh en als je dorpen kent in brabant mag je gerust raden via pb hoor maar ga geen dorp hier neerzetten, ik ben al zo herkenbaar haha
Ah hoop voor je dat je snel wat vind en niet lang in spanning hoeft te zitten.
Snap dat het eng is! Gelukkig heb je daar je werk dus ken je de omgeving een beetje.